Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt på radioen i det siste. Dame som synger noe som "I don't give myself away in senseless ways" "don't be surprised oh please"

 

en annen. hørte radio dama si noe om cold waters. kanskje navnet på sangen eller bandet/sangeren. en linje jeg husker "remember when we used to dance to islands in the streams"

Endret av Lange
Lenke til kommentar

Fikk nettopp en gammel rockesang på hjernen. Teksten jeg husker er "Starbright, starbright, you got something that i like.. nanana".. Tviler på at det er riktig, men det høres ihvertfall sånn ut.. Så, hvilken sang/artist? Er 70/80-talls.

 

Found it, Nazareth - This flight tonight!

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Hørt på radioen i det siste. Dame som synger noe som "I don't give myself away in senseless ways" "don't be surprised oh please"

 

en annen. hørte radio dama si noe om cold waters. kanskje navnet på sangen eller bandet/sangeren. en linje jeg husker "remember when we used to dance to islands in the streams"

 

Moi - After you, Sir

 

 

Tror det er den du mener!

 

-mathias

Lenke til kommentar

Hørt på radioen i det siste. Dame som synger noe som "I don't give myself away in senseless ways" "don't be surprised oh please"

 

en annen. hørte radio dama si noe om cold waters. kanskje navnet på sangen eller bandet/sangeren. en linje jeg husker "remember when we used to dance to islands in the streams"

 

Moi - After you, Sir

 

 

Tror det er den du mener!

 

-mathias

Riktig det. Forklarer hvorfor jeg ikke fant den, urørt. Den andre er sikkert det også. Noen som vet hva den heter?

Lenke til kommentar

Hørt på radioen i det siste. Dame som synger noe som "I don't give myself away in senseless ways" "don't be surprised oh please"

 

en annen. hørte radio dama si noe om cold waters. kanskje navnet på sangen eller bandet/sangeren. en linje jeg husker "remember when we used to dance to islands in the streams"

 

Moi - After you, Sir

 

 

Tror det er den du mener!

 

-mathias

Riktig det. Forklarer hvorfor jeg ikke fant den, urørt. Den andre er sikkert det også. Noen som vet hva den heter?

 

 

Har ikke mulighet til å høre på sangen nå, men passer med navnet og urørt =)

 

Denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...