Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har funnet mange gode svar innpå her, men står fast nå.

 

Det var en reklame på TV3 idag for en ringetone, den er instrumental det er bare strykere. Det er en klassiker som jeg har hørt mange ganger før.

 

I reklamen vises en skiløper som spaserer avgårde i uberørt snølandskap, og man skulle sende "fjell" til ett eller annet nummer for å få ringetonen.

 

Jeg vil ikke ha ringetonen, jeg vil ha hele sangen!

 

Håper noen kan hjelpe, thx. ;)

 

Jeg har ikke sett reklamen, men jeg kan tenke meg at det er instrumentalversjonen "Daydream" av Raymond Vincent, som stjal musikken fra Tsjaikovskijs Svanesjøen. Den er kjent for å akkompagnere fjellvettreglene på tv hver vinter.

 

Her er en versjon med sang. Du kan jo høre om det er det du er ute etter.

 

Den var det! Tusent takk! :D

 

Edit: Når jeg nå først vet hva den heter, så fant jeg denne:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=712495

Nederst der er en lenke til iTunes og en instrumentalversjon av Franck Pourcel. God påske! ;)

Endret av klingsen
Lenke til kommentar

Det er ikke tilfeldigvis noen som vet hvilken låt Nelly.com bruker i den nye reklamen sin? Den der modellene bøyer seg mot hverandre for å kysse. Elektronika.

 

Nevermind, jeg fant ut at den er av Mr. Pedro. Dessverre har den ikke kommet ut i sin fulle lengde enda. :(

Endret av Pludderhose
Lenke til kommentar

i filmen "The Guardian" så er det en sang som spilles når der har sånn "record day" når ashton kutcher skal bryte rekordene. refrenget synger de: Ohhhhhahaaaaa, say that you wont me.

 

Kjente ikke igjen noe "Ohhhhhahaaaaa, say that you wont me", men første sangen under record day er Black Rebel Motorcycle Club - Ain't no easy way

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

i filmen "The Guardian" så er det en sang som spilles når der har sånn "record day" når ashton kutcher skal bryte rekordene. refrenget synger de: Ohhhhhahaaaaa, say that you wont me.

 

Kan det være

?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...