Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøver igjen: (7 sider uten svar :thumbdown: )

 

Denne har jeg meget lite informasjon om.

Det er en sang av KISS tror jeg. I sangen er det en solo som minner om Led Zeppelin - Whole lotta love. det vil si annen hver tromme og gitar takt i 4 takter. etter det går det av med litt gitar solo. Jeg hadde akuratt dette på opptak på mobilen, men det er long gone. Vis noen kan finne denne er de/den en engel :love:

 

 

Hmm kan du si noe mer om sangen? Er den hevy eller er det en mer klassisk KISS låt? Hvem har vokalen?

 

Husker ikke så mye mer enn soloen. Husker bare at den var skjit kul :new_woot: Tror det var en mer klassisk KISS låt samtidig som det var manlig vokal. Er ikke sikker på om det var KISS engang.. :ermm:

Lenke til kommentar

Ser etter en hiphoplåt. Tror den er av en svensk artist. Det er mye plystring i refrenget. Ikke mye å gå etter, men jeg greier ikke å finne den på egenhånd, så jeg trenger litt støtte.

 

Kanskje ikke helt hiphop, men er da ihvertfall svenskt og plystrende: Peter Bjorn And John - Young Folks. Verdt et forsøk ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Det er en sang jeg har tenkt litt på men husker veldig lite av den..

 

- Den var svensk.

- de sang "hej Lena"

- videoen var at noen folk kom i en bil og ropte opp i en leilighet.

 

mer husker jeg ikke, noen som vet om denne sangen?

 

Denne du tenker på?

 

Pugh Rogefeldt - Dinga Linga Lena

Lenke til kommentar

Det er en sang jeg har tenkt litt på men husker veldig lite av den..

 

- Den var svensk.

- de sang "hej Lena"

- videoen var at noen folk kom i en bil og ropte opp i en leilighet.

 

mer husker jeg ikke, noen som vet om denne sangen?

høres ut som håkan hellstrøm-kom igjen lena

Lenke til kommentar

Det er en sang jeg har tenkt litt på men husker veldig lite av den..

 

- Den var svensk.

- de sang "hej Lena"

- videoen var at noen folk kom i en bil og ropte opp i en leilighet.

 

mer husker jeg ikke, noen som vet om denne sangen?

høres ut som håkan hellstrøm-kom igjen lena

 

 

HOHO, denne har jeg leitet etter LENGE. tusen takk! :thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er en låt jeg heletiden hører på radio etc.. men klarer ikke få med meg navn av artist eller låt. Jeg klarer egentlig ikke bry meg nevneverdig, men nå har jeg jævelen på repeat i hodet (merk; uten å kunne teksten) så noen som kan hjelpe.

 

Eneste biten av teksten jeg har klart og få med meg er noe som "king of the homer" eller noe i den duren i refrenget.. Noen som har noen anelse om hva det kan være?

Lenke til kommentar

Det er en låt jeg heletiden hører på radio etc.. men klarer ikke få med meg navn av artist eller låt. Jeg klarer egentlig ikke bry meg nevneverdig, men nå har jeg jævelen på repeat i hodet (merk; uten å kunne teksten) så noen som kan hjelpe.

 

Eneste biten av teksten jeg har klart og få med meg er noe som "king of the homer" eller noe i den duren i refrenget.. Noen som har noen anelse om hva det kan være?

 

, antagelig.
Lenke til kommentar

Gjentar min forespørsel: :p

Hei folkens!

Så en musikkvideo for et par år siden på Youtube med en fransk artist. Tror han var en "DJ", men husker ikke helt. Musikken gikk vel under house/disco/electronica - husker egentlig ikke hvordan den gikk. Skulle gjerne hørt den igjen ...

 

Husker at det i musikkvideoen var mange Peugeoter. Var vel et slags bilstevne eller biltreff på gata. Med konkurranse ... På slutten ble det vel kåret en vinner gjennom en ropert.

 

Litt lite å gå på, men håper noen vet hvilken låt jeg mener! :p

 

Thanks! :D

 

edit: etter nøyere gjennomtenking mener jeg at konkurransen gikk ut på hvem som kunne spille musikk høyest fra bilstereoen.

 

Thanks again, folks!

Lenke til kommentar

Ser etter en hiphoplåt. Tror den er av en svensk artist. Det er mye plystring i refrenget. Ikke mye å gå etter, men jeg greier ikke å finne den på egenhånd, så jeg trenger litt støtte.

 

Kanskje ikke helt hiphop, men er da ihvertfall svenskt og plystrende: Peter Bjorn And John - Young Folks. Verdt et forsøk ihvertfall :)

Takk for forslaget, men det ikke denne. Har hørt den mange ganger før, men den jeg ser etter er hiphop.

Lenke til kommentar

En Svensk gruppe/artist lagde en sang på åttitallet en gang, bakgrunnen for prosjektet var visstnok et veddemål om at svensker kunne lage en sang som ble en hit i Norge, som ikke inneholdt et eneste forståelig ord eller uttrykk. Og Svenskene vant veddemålet, denne gangen ihvetfall :-)

 

Sangen høres ut som den "kommer fra Afrika", og var ganske populær i Norge på 80-tallet en gang, mer vet jeg ikke.

 

Navn på artist eller sang?

Lenke til kommentar

En Svensk gruppe/artist lagde en sang på åttitallet en gang, bakgrunnen for prosjektet var visstnok et veddemål om at svensker kunne lage en sang som ble en hit i Norge, som ikke inneholdt et eneste forståelig ord eller uttrykk. Og Svenskene vant veddemålet, denne gangen ihvetfall :-)

 

Sangen høres ut som den "kommer fra Afrika", og var ganske populær i Norge på 80-tallet en gang, mer vet jeg ikke.

 

Navn på artist eller sang?

 

Vet ingenting om bakgrunnen fra denne sangen, men kan det være Caramba - Hubba Hubba Zoot Zoot? Gruppen er svensk og inneholder uforståelige ord og uttrykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...