Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Er ei jente på 173 cm, 15 år, og føler meg alt for høy noen ganger. Alle kommenterer høyden min hele tiden, og det går ganske mye innpå meg. Tror det er fordi alle rundt meg på er så lave.. Hva synes dere? For høyt, lavt eller passe?:-)

Endret av Annipanni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er jente, så er det litt høyere enn gjennomsnitt, men det betyr som regel bare lange fine bein å se på.

Hvis du er (voksen) mann, så nekter jeg å tro at du på 173 cm får kommentarer som påstår du er høy, for gjennomsnittet i Norge er vel 179cm.

Lenke til kommentar

Fasit

 

 

Går ut i fra at du er jente.

 

173 cm er da langt i fra krise... Men jeg, som gutt, er faktisk ikke mer enn et par cm høyere, men så er jeg også litt under gjennomsnittet.

 

Det mest ideelle for min del er at jenta er 160-170 cm, men 173 cm for min del funker også, men det skal sies å være i grenseland grunnet min høyde. Når det er sagt, er det vel heller slik at dere jenter helst vil at typen skal være mer enn et par cm høyere. ;-)

 

Men, bare tenk deg hvor mange karer som er rundt 180 cm, og gjerne høyere... Er jo flust av muligheter og du skiller deg ikke ut.

 

Alt i alt, kan vel 173 cm på jenter, akkurat sies å være innenfor det som er normalen i mine øyne... Men hvis man ønsker å gå helt i detalj på hva som kan sies å være et skikkelig avvik fra normalen, må man gjøre visse beregninger jeg ikke orker å gjøre nå.

Endret av SilvioBerlusconi
Lenke til kommentar

Det er ikke noe å tenke på i det hele tatt. Jeg er 163cm og at du er 10cm høyere enn meg hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Finnes nok noen særinger som synes det er for mye, men det er som regel av de som er veldig lave også (rundt 160) og de vil nok være for lave for din smak igjen så absolutt ikke noe å bruke energi på å tenke på..



Anonymous poster hash: 1c980...407
Lenke til kommentar

Vær stolt av det. Det er kun fordeler ved å være høy.

 

Jeg antar at du er relativt ung, og da vil det jo være mer unormalt enn ellers. Søsteren min er til sammenligning 180, så hun rager over deg igjen, og jeg ser ikke på henne som i nærheten av unormal av den grunn.

Lenke til kommentar

Å være høy er attraktivt og gir sosial status. Det finnes få modeller under 1,73 for å si det slik. Gå rakrygget og vær stolt av høyden din, da vil du bare ha glede av den etterhvert (Siden jeg er meg, så må jeg bare legge til at både damer og menn har for mye fokus på damers utseende). Lykke til.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eksen min er 159 cm(og 2 år eldre enn meg), mens dama mi nå er 179 cm. Kan si det er forskjeller og kontraster, men 179 cm synes jeg er en veldig perfekt høyde. Ikke tenk på høyden din. Etterhvert så vokser andre til og du blir mere gjennomsnittlig høy.

 

Du kan heller begynne å bekymre deg hvis du begynner å ta igjen de høye flytårna av noen gutter som vokser til i 16-17 års alderen, men jeg synes ikke du skal bry deg så mye om alderen din ;)

Lenke til kommentar

Mine venninner som er 170 cm blir ikke sett på som spesielt høye, egentlig, så jeg vil ikke tro at 3 cm ekstra vil utgjøre en stor forskjell. Også er det sikkert en fordel å ikke måtte stå på tærne hele tiden for å kysse en eventuell type, er ikke gøy med kramper :p Vær fornøyd du! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...