Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei:)

 

Er ei jente på 173 cm, 15 år, og føler meg alt for høy noen ganger. Alle kommenterer høyden min hele tiden, og det går ganske mye innpå meg. Tror det er fordi alle rundt meg på er så lave.. Hva synes dere? For høyt, lavt eller passe?:-)

alle liker høye jenter, kanskje du blir 180, kjenner ei jente som er 1,85 minst litt for høy men hun er fin. Jenter som er høyere er alltid bedre en lave jenter.
Lenke til kommentar

 

Hei:)

 

Er ei jente på 173 cm, 15 år, og føler meg alt for høy noen ganger. Alle kommenterer høyden min hele tiden, og det går ganske mye innpå meg. Tror det er fordi alle rundt meg på er så lave.. Hva synes dere? For høyt, lavt eller passe?:-)

alle liker høye jenter, kanskje du blir 180, kjenner ei jente som er 1,85 minst litt for høy men hun er fin. Jenter som er høyere er alltid bedre en lave jenter.

 

For noe vas. Jeg foretrekker lave jenter.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hei:)

 

Er ei jente på 173 cm, 15 år, og føler meg alt for høy noen ganger. Alle kommenterer høyden min hele tiden, og det går ganske mye innpå meg. Tror det er fordi alle rundt meg på er så lave.. Hva synes dere? For høyt, lavt eller passe?:-)

alle liker høye jenter, kanskje du blir 180, kjenner ei jente som er 1,85 minst litt for høy men hun er fin. Jenter som er høyere er alltid bedre en lave jenter.

For noe vas. Jeg foretrekker lave jenter.
160 er greit men syns det ikke er det beste liksom når de der blir eldre ser de ut som dverger. 173 er perfekt høyde for ei jente, da har hun lange bein :) l
Lenke til kommentar

Jeg er ikke en dverg... :(

 

(men det er sikkert mye mer praktisk å være høy)

jeg prøver å motivere ei 15 årig jente, ikke ta det personlig :) alle har sin smak jeg kommer mest sannsynlig til å ende opp med ei jente 160 , fordi jentene fra mitt Land er så små, men håper på 165 eller høyre :) foretrekker høyere jenter Endret av lion33
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så 15 årige jenter trenger løyner for å bli motivert?

 

Menn flest ser etter kvinner som er lavere, det er bare slik det er.

 

Heldigvis for trådstarter er hun fortsatt godt lavere enn gjennomsnitts norske mann, men man kan spørre lege om ett estimat for hvor høy man sannsynligvis blir når man er ferdig med å vokse og hvis det er for høyt kan man ta hormonbehandling.

 

http://www.forskning.no/artikler/2011/mai/288012

Lenke til kommentar

Jeg må få nevne at å estimere høyde er umulig, selv for leger. Tallene de kommer med vil i nesten alle tilfeller være veldige antagelser.

 

Mennesker vokser ulikt, og selv om man i sine tidlige tenår plutselig blir høyere enn alle andre, betyr ikke det at man fortsetter å vokse helt til man er utvokst. Folk forstår ikke hvor få som faktisk vokser til å bli mer enn 10cm over gjennomsnittet. Det er veldig få. Og enda færre blir høyere enn det igjen.

 

Å kødde med hormonsystemet i tenårene er tull, når sjansene er så latterlig små for at man blir unormalt høy. Og hvis man mot formodning skulle bli så høy at man er ukomfortabel med det, da er det heller selvtillitten sin man må jobbe med, og ikke sin fysikk.

Lenke til kommentar

Noen er tidligere utviklet ett andre. Noen jenter har c-cup når de er 15 og andre får ikke pupper før de er nærmere 20... Noen får mensen på mellomtrinnet og noen får mensen på vgs.

 

Se det positive i det: folk kommer til å tippe du er noen år eldre enn du er. Når du er 17 kommer du inn på alle de kule utestedene uten å vise leg mens venninnene dine sitter med platåsko å drikker Carlsberg nede i en fussete kjeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg møtte ei jente i dag ( hun flørta ) var 160 syns hun er digg, men da jeg så jenter som var 168-170 og høyere ble de på en måte mer synlige, høyde er ikke alt, men jeg syns fortsatt jo høyere de er jo bedre er det, alle har sin egen smak. Men det betyr ikke at jeg ikke liker de som er lave sier bare at det er en pluss å være høyre ) sitter i kassa glemmer meg bort av og til når jeg ser høye kvinner mm ;)

Lenke til kommentar

Jeg må få nevne at å estimere høyde er umulig, selv for leger. Tallene de kommer med vil i nesten alle tilfeller være veldige antagelser.

 

Mennesker vokser ulikt, og selv om man i sine tidlige tenår plutselig blir høyere enn alle andre, betyr ikke det at man fortsetter å vokse helt til man er utvokst. Folk forstår ikke hvor få som faktisk vokser til å bli mer enn 10cm over gjennomsnittet. Det er veldig få. Og enda færre blir høyere enn det igjen.

 

Å kødde med hormonsystemet i tenårene er tull, når sjansene er så latterlig små for at man blir unormalt høy. Og hvis man mot formodning skulle bli så høy at man er ukomfortabel med det, da er det heller selvtillitten sin man må jobbe med, og ikke sin fysikk.

Ikke tull at leger kan ta kjempefeil altså, de sa hele tiden til foreldrene mine at datteren deres (altså meg) ville vokse til å bli minst 180 cm høy. Det er helt sikkert fordi jeg kom veldig tidlig i puberteten og var blant de høyeste i klassen på barneskolen. Husker foreldrene mine gikk rundt og gledet seg hele tiden fordi asiatiske jenter blir vanligvis ikke høyere enn 163 tror jeg. Mamma er rundt 145. Men stoppet på 160 cm og har kkke vokst en millimeter siden ungdomsskolen 8.klasse. trololol.

Lenke til kommentar

 

Se det positive i det: folk kommer til å tippe du er noen år eldre enn du er.

Er dette bra mener du?

 

Ofte med høye jenter er at når de er 18 år + -, så ser de allerede ut som den lave venninna ser ut når hun er 30 år.

 

 

 

 

 

Du bare finner opp bullshit når du ikke har noe bedre å skrive eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...