Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P
Skrevet

cdon.no har nå 50% på LG 4gs, fra 3000 til 1500. Godt tilbud?

G4s er laaaaangt ifra det samme som G4. Ikke i nærheten av å være verdt noe mer enn 1000 kr spør du meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

cdon.no har nå 50% på LG 4gs, fra 3000 til 1500. Godt tilbud?

G4s er laaaaangt ifra det samme som G4. Ikke i nærheten av å være verdt noe mer enn 1000 kr spør du meg.

Jepp, G4S er veldig veldig treig. Ikke verdt pengene.

• 3 uker senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P
Skrevet (endret)

Jeg vil si nei, ikke nå lenger. Du får langt bedre for omtrent samme prisen. Den er langt ifra dårlig, men som sagt du får bedre

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Dersom jeg var i mood for en  ny Androidmobil i denne klassen, ville jeg nok heller vurdert Nexus 5X til 1995 på Siba. Hvis 16 GB holder, da.

Skrevet

Eventuelt Moto G4 (1990,-) eller g4 plus (2490,-), ikke allverdens CPU/GPU kraft, men god allround pakke med tanke på kamera kvalitet, batteritid og å få relativt raske android oppdateringer.

• Liker 1
Skrevet

Eventuelt Moto G4 (1990,-) eller g4 plus (2490,-), ikke allverdens CPU/GPU kraft, men god allround pakke med tanke på kamera kvalitet, batteritid og å få relativt raske android oppdateringer.

Hvor finner du G4 til 1990,- ? Huawei P9 Lite er også på tilbud 2489,- Expert.

Skrevet (endret)

Hvor finner du G4 til 1990,- ? Huawei P9 Lite er også på tilbud 2489,- Expert.

:hmm:  Ser prisen er skrudd opp nå ja. Netonnet hadde den til 1990,- når den ble lansert.

Endret av OC-Freak
  • 2 uker senere...
Skrevet

Expert kjører 20% om man bruker DnB mastercard fram til og med lørdag. Denne gang gjelder det både fysisk butikk og nettbutikk.

Det betyr at det bl.a. er mulig å kjøpe følgende til ca, dersom nøyaktig pris er viktig får dere regne selv.

Huawei P9 ca 4000,-

Samsung S7 ca 5000,-

HTC 10 ca 5900,-

LG G5 ca 4900,-

Sony Z5 compact ca 3200,-

Skrevet (endret)

Expert kjører 20% om man bruker DnB mastercard fram til og med lørdag. Denne gang gjelder det både fysisk butikk og nettbutikk.

Det betyr at det bl.a. er mulig å kjøpe følgende til ca, dersom nøyaktig pris er viktig får dere regne selv.

Huawei P9 ca 4000,-

Samsung S7 ca 5000,-

HTC 10 ca 5900,-

LG G5 ca 4900,-

Sony Z5 compact ca 3200,-

https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/supertilbud.html

Endret av nor50
Skrevet

CDON.no selger denne helga Nexus 5X 32GB til 2390,-

Jeg var så uheldig at jeg bestilte den i går for 2690 fra samme butikk, så nå er det lagt inn en ny bestilling slik at den gamle går i retur...
Men helt håpløs kundeservice, de ville ikke gi meg refusjon på allerede bestilt telefon, jeg var nødt til å gjøre en ny bestilling :(

Skrevet

CDON.no selger denne helga Nexus 5X 32GB til 2390,-

Jeg var så uheldig at jeg bestilte den i går for 2690 fra samme butikk, så nå er det lagt inn en ny bestilling slik at den gamle går i retur...

Men helt håpløs kundeservice, de ville ikke gi meg refusjon på allerede bestilt telefon, jeg var nødt til å gjøre en ny bestilling :(

Tullete gjort av de det koster deg 160,- å sende den i retur blir ikke rare gevinsten igjen dessverre.

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P
Skrevet

Ikke verdt å gjøre det engang. Og det vet de på CDon. Men uansett, du har fått deg en bra mobil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...