Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014


dredg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kom et svar fra Elkjøp . At noen her tror de har fått telefonen sendt må de ta det med en klype salt. De verken har den eller har sendt den ut til noen. Det har de ikke lov til før lanseringsdatoen

 

Noe å bli klok av ????

Jaha??? Så hva pokker ligger i pakken som er på tur hit? :hmm:

Lenke til kommentar

 

Da kom et svar fra Elkjøp . At noen her tror de har fått telefonen sendt må de ta det med en klype salt. De verken har den eller har sendt den ut til noen. Det har de ikke lov til før lanseringsdatoen

Noe å bli klok av ????

 

Jaha??? Så hva pokker ligger i pakken som er på tur hit? :hmm:

Jeg tipper telefonen jeg da ;-)

Lenke til kommentar

 

 

Da kom et svar fra Elkjøp . At noen her tror de har fått telefonen sendt må de ta det med en klype salt. De verken har den eller har sendt den ut til noen. Det har de ikke lov til før lanseringsdatoen

Noe å bli klok av ????

Jaha??? Så hva pokker ligger i pakken som er på tur hit? :hmm:

Jeg tipper telefonen jeg da ;-)

 

Måtte jo ringe Elkjøp.. Det skal være en telefon i esken som de har sendt ja... :thumbs: Tror rett og slett de har tabbet seg ut, og prøver å finne på unnskyldninger for å unngå ytterligere konfrontasjon... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da kom et svar fra Elkjøp . At noen her tror de har fått telefonen sendt må de ta det med en klype salt. De verken har den eller har sendt den ut til noen. Det har de ikke lov til før lanseringsdatoen

 

Noe å bli klok av ????

 

Makan til inkompetent svar!

Om vedkommende hadde hatt litt peiling ville han vært klar over at man ikke får sendingsnummer med mindre varen faktisk er sendt og de leverer ikke før lanseringsdatoen, nei? Den var jo den 11.04.14 som begynne å bli noen uker siden. Blir rett og slett oppgitt over Elkjøp, spesielt på dine vegne.

 

Du har min empati! ;)

 

Forresten; Er det noen andre som har bestilt fra komplett på denne tråden her, i tilfellet når?

Endret av Juserneim
Lenke til kommentar

 

Da kom et svar fra Elkjøp . At noen her tror de har fått telefonen sendt må de ta det med en klype salt. De verken har den eller har sendt den ut til noen. Det har de ikke lov til før lanseringsdatoen

 

Noe å bli klok av ????

 

Makan til inkompetent svar!

Om vedkommende hadde hatt litt peiling ville han vært klar over at man ikke får sendingsnummer med mindre varen faktisk er sendt og de leverer ikke før lanseringsdatoen, nei? Den var jo den 11.04.14 som begynne å bli noen uker siden. Blir rett og slett oppgitt over Elkjøp, spesielt på dine vegne.

 

Du har min empati! ;)

 

Forresten; Er det noen andre som har bestilt fra komplett på denne tråden her, i tilfellet når?

 

Jeg bestilte fra Komplett 4.mars. Ståt fortsatt med forventet sendingsdato 6.mai :hm:

Lenke til kommentar

 

Da kom et svar fra Elkjøp . At noen her tror de har fått telefonen sendt må de ta det med en klype salt. De verken har den eller har sendt den ut til noen. Det har de ikke lov til før lanseringsdatoen

Noe å bli klok av ????

 

Makan til inkompetent svar!

Om vedkommende hadde hatt litt peiling ville han vært klar over at man ikke får sendingsnummer med mindre varen faktisk er sendt og de leverer ikke før lanseringsdatoen, nei? Den var jo den 11.04.14 som begynne å bli noen uker siden. Blir rett og slett oppgitt over Elkjøp, spesielt på dine vegne.

 

 

 

Du har min empati! ;)

 

Forresten; Er det noen andre som har bestilt fra komplett på denne tråden her, i tilfellet når?

Takker :-)

Snakket med Elkjøp igjen og fikk en mer normalt menneske å snakke med. Det ligger en sak på dette opp mot leverandør, det drøyer med å få svar utav dem :(

Lenke til kommentar

Da jeg var i byen i dag var jeg innom diverse elektronikksjapper og tittet på mobiler. Da la jeg merke til at nesten alle utstillingsmodellene av Z1 hadde en liten gleppe mellom skjermen og rammen, så det ser ut som dette er et vanlig "problem" på Sonytelefoner. Kunne derimot ikke se noe til det på Z1 Compact.

Lenke til kommentar

Da jeg var i byen i dag var jeg innom diverse elektronikksjapper og tittet på mobiler. Da la jeg merke til at nesten alle utstillingsmodellene av Z1 hadde en liten gleppe mellom skjermen og rammen, så det ser ut som dette er et vanlig "problem" på Sonytelefoner. Kunne derimot ikke se noe til det på Z1 Compact.

 

Ville ikke ha engstet meg så mye om potensielle "problemer" med en vare du enda ikke har fått. Eventuelle problemer kan du heller bekymre deg over og fikse når de er en realitet ;)

Lenke til kommentar

Ser mytrendyphone.no har mobilen i svart og lilla på lager nå til dem som er interessert.

Har ingen erfaringer med butikken så vet ikke hvor pålitelig den er...

 

De er pålitelige :-) Bra kundeservice også. Men moms kommer i tillegg, så mobilen blir litt dyrere enn den koster her til landet.

Lenke til kommentar

 

Ser mytrendyphone.no har mobilen i svart og lilla på lager nå til dem som er interessert.

Har ingen erfaringer med butikken så vet ikke hvor pålitelig den er...

 

De er pålitelige :-) Bra kundeservice også. Men moms kommer i tillegg, så mobilen blir litt dyrere enn den koster her til landet.

 

 

Så det er det som er ulempen ja!

Jeg hadde ikke tenkt å bestille fra dem allikevel da jeg elsker Komplett sin kundeservice etter at jeg fikk 4000kr tilbake for et 3 år gammelt skjermkort med viftestøy og føler at kjøpene der er veldig trygge, spesielt om produktet skulle trenge service.

Skrev det bare som en heads up, men i følge dama på live chatten der (mytrendyphone) hadde de den ikke på lager, til tross for at det står det på siden, merkelig...

 

EDIT: Skal handle docken for Z2 slik at jeg ikke trenger å ta av flaps'ene hele tiden når den skal lades og lurer på om jeg skal slenge de støyreduserende hodetelefonen i handlekurven mens jeg først handler. Er det noen av dere som har fått telefonen som har disse og prøvd dem ut?

Lyd er nokså viktig for meg (ikke audiofil, men bruker ofte litt ekstra penger på lydutstyr) og jeg eier allerede DT770 Pro som ikke er optimal for mobil og Beyerdynamics MMX 101 iE (700-kroners in-ear hodetelefoner). Er støyreduseringen virkelig verdt det, for lydkvaliteten vil mest sannsynlig være nokså underlegen i forhold til MMX 101?

Endret av Juserneim
Lenke til kommentar

 

Er det noen som vet om smartbåndet kan brukes som fjernutløser til kameraet? Det hadde vært genialt :-)

Nei - ingen form for kamerastyring.

http://www-support-downloads.sonymobile.com/swr10/userguide_EN_SWR10_3.pdf

 

 

Fant noe om det her:

 

http://geekworthy.com/sony-smartband/

 

"Sony uses technology deemed life bookmarks to help remember important moments in your life. A simple tap on the polished metal button instantly records the activity you specify. A bookmark is permanent in the system and can be used to control a variety of your smartphone and tablet PC applications. Complete control over sleep timers, walk settings and GPS or camera control is provided with the latest version of the device."

 

I bruksanvisningen til Sony sto det vel ingenting om at man ikke kunne det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...