Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014


dredg

Anbefalte innlegg

 

Testet av mobil.se: http://www.mobil.se/tester/produkttester/test-sony-xperia-z2?nodePage=0#.U1p-U_mSx8E

Får høyere totalscore enn S5 og One (M8) der.

 

Tenker Agentspoon klør seg på hodet nå...

Misunner dere som har fått eller får telefonen tilsendt nå. Jeg har bestilt hos Telenor, og hos CDON, men har ikke hørt noe som helst fra noen av de. Eneste er at jeg fikk en mail fra telenor i begynnelsen av april der de sa at lanseringen ble utsatt.

 

Ikke lenge til alle får den sendt nå, i verste fall et par uker ;)

 

Reiser på jobb i 4 uker på tirsdag! Planen min var hele tiden å ha den før det, men ser dårligt ut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Misunner dere som har fått eller får telefonen tilsendt nå. Jeg har bestilt hos Telenor, og hos CDON, men har ikke hørt noe som helst fra noen av de. Eneste er at jeg fikk en mail fra telenor i begynnelsen av april der de sa at lanseringen ble utsatt.

 

Jeg sendte for et par uker siden en henvendelse til CDON hvor jeg etterspurte mer informasjon rundt problemene ved levering av Z2, men svaret jeg fikk var at jeg skulle følge med på hjemmesiden (hvor det ikke stod noe informasjon). Nå har CDON satt "Forventes på lager 2014-04-29", så da er det bare å håpe på at det skjer noe nå!

Lenke til kommentar

 

Kan noen som har fått telefonen si noe om de har problemer gleppe mellom skjermen og ramma? Ser det er noen som har rapportert problemer med det...

 

Jeg ser ingenting :-)

 

Tror kanskje han snakker om dette (kan være vinkelen for alt jeg vet):

post-343524-0-28952100-1398462155_thumb.jpg

Endret av Juserneim
Lenke til kommentar

 

 

Kan noen som har fått telefonen si noe om de har problemer gleppe mellom skjermen og ramma? Ser det er noen som har rapportert problemer med det...

 

Jeg ser ingenting :-)

 

Tror kanskje han snakker om dette (kan være vinkelen for alt jeg vet):

 

 

Ah men det ser ikke sånn ut når jeg ser på mobilen, Har prøvd å se mobilen nøye nå, men ingenting :-/ Kan være vinkelen, ja :-)

Lenke til kommentar

 

 

Kan noen som har fått telefonen si noe om de har problemer gleppe mellom skjermen og ramma? Ser det er noen som har rapportert problemer med det...

 

Jeg ser ingenting :-)

 

Tror kanskje han snakker om dette (kan være vinkelen for alt jeg vet):

 

 

Da har jeg bestilt meg en hvit fra CDON. Skal bli deilig med noe annet enn svart for en gangs skyld. Får håpe det ikke er noen gleppe mellom skjerm og ramme, da går den tilbake med angrerett. Orker ikke sånne ting :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...