Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014


dredg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok...

Får hive meg på med et postmannsinnlegg jeg også....

Min (hvite) er på vei fra nettonet.no

Da jeg prioriterer kamera, så er jeg veldig spent på hva jeg synes i forhold til kamerakongen jeg disponerer nå (Nokia 808 pureview)

Håper den nærmer seg, selv om den vel ikke når opp.

Ble skuffet over Zoom på eksempelvideoen til Amobil.

Lå langt tilbake for hva 808 klarer med tilsvarende Zooming.

Men, vi får se...

Endret av cirka
Lenke til kommentar

 

Hei!

 

Jeg har bestilt Z2 hos Chess og det står forventet inn i uke 19, det er lenge til. Noen som har bestilt fra Chess her inne og vett noe mer en meg?

 

Sendte mail til [email protected] her om dagen, der hadde de ikke oversikt på når de fikk inn telefonen.

De kunne heller ikke svare meg ang. venteliste etc

 

Takk for svar :-)

Ser ut for meg som om Chess er seinere en andre bedrifter til å få inn telefonen. Hva kan dette skyldes?

Lenke til kommentar

Frister nesten å bestille fra netonnet nå, ettersom de ikke ser ut som noe skjer hos komplett. Spørsmålet er vel om jeg får den noe før uansett om jeg bestiller nå (såpass seint). Kjenner sjalusien er stor så når mange av dere begynner å få den :/

Endret av Juserneim
Lenke til kommentar

Måtte ringe til Chess fikk lite eller ingen bra svar hos kundesenter, men dem satt meg over til nett butikken og der fikk jeg opplyst at dem skulle få en forsendels eller et lite parti i dag. Dette var ikke bekrefta kommet inn, men dersom det kom skulle dem ha en til meg :-)

Så får håpe at noe skjer meget snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...