Feh Skrevet 6. september 2015 Rapporter Del Skrevet 6. september 2015 Reklamasjon. Jeg har tilgode å oppleve noen større problemer med min Z2 etter et års bruk. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. september 2015 Rapporter Del Skrevet 6. september 2015 Reklamasjon. Jeg har tilgode å oppleve noen større problemer med min Z2 etter et års bruk. Skal ringe telenor. mobilen er ser fin ut, riper på rammen, men skjerm foran/bak er ripefri. Ellers så er jeg ganske fornøyd Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. september 2015 Rapporter Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Hva er beste valget mellom Xperia Z2 og M4 Aqua om en ser bort i fra lagringsplass og om prisen er den samme. Endret 6. september 2015 av PhilosopherSe7en Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. september 2015 Rapporter Del Skrevet 6. september 2015 Skjermen alene ville vært nogo for min del (langt dårligere enn Z2). Ellers er de vel relativt like. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Bedre sent enn aldri, men fikk 5.1 i dag Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Bedre sent enn aldri, men fikk 5.1 i dag Jeg også. Ser ikke store forskjellen, men nå er den iallefall oppdatert. Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Jeg fikk 5.1.1 tirsdag 15.09.2015. Førsteinntrykk er lite nytt, men får 1 døgn ekstra uten lading.Jeg ladet natt til onsdag og hadde 12% fredags kveld. Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Jeg fikk 5.1.1 tirsdag 15.09.2015. Førsteinntrykk er lite nytt, men får 1 døgn ekstra uten lading. Jeg ladet natt til onsdag og hadde 12% fredags kveld. Update etter 4 ukers bruk med 5.1.1: Det er nok restarten (jeg restarter "aldri") som ga meg 3 dagers bruk uten lading. Den er tilbake til to dager nå, men det er uansett ikke så verst. Endret 13. oktober 2015 av geirjenssen Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Noen andre enn meg som opplever problemer med epost-klienten etter siste oppdatering? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Mister signal avogtil på mobilen, dritt plagsomt Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Mister signal avogtil på mobilen, dritt plagsomt det skjer med meg også, men det er fordi jeg har One Call. skjedde aldri når jeg hadde netcom eller telenor. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har Telenor :/ Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2015 Noen som vet når vi får 6.0?Also, noen som har erfaring med å skifte glass på baksida? Etter noen turer i bakken så sprakk det til slutt opp.. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 Fikk oppdatering til 5.1.1 (?) i går. Hadde håpet på 6.0 da jeg fikk varselet, men da blir det kanskje lenge til, eller? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 Ja, var den jeg og fikk. Spent på 6.0! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 Irriterer meg over Smart Connect. Jeg har vanligvis hatt det slik at mellom kl. 23-06 så skal telefonen være helt lyd- og vibrerløs når det er tilkoblet lader. Etter at lydsystemet ble reorganisert, så har lydløs forsvunnet som valgmulighet i Sony Smart Connect. Der er lydløs byttet ut med prioriter, uten at jeg får noe valgmulighet til hva prioriter skal bety. Resultatet blir at telefonen vibrerer hvis jeg får inn en varsel. Tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 Du kan vel sette hva som skal tillates i prioritet? Har 6.0 selv, men de samme settingene var i 5.x. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Jeg kan ikke velge hva som skal tillates. Jeg kan derimot bare velge hvilke unntak jeg ønsker (i menyen for "Ikke forstyrr" under innstillinger -> lydvarsel). Ønsker ingen unntak. Fungerte ypperlig tidligere, men nå er jeg begynt å bli lei av å få varsler som vekker meg. Endret 8. desember 2015 av Quote Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2015 På 6.0 heter menyen "Prioritet tillater bare" og dersom man slår av alt er, blir det helt stille. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2015 (endret) Merkelig. Vibrasjonen har endret seg uten at jeg har gjort noe. Eller, det er godt mulig at telefonen har endret det en gang jeg brukte telefonen i regnvær, og skjermen gikk bananas som vanlig. Nå er vibrasjonen hvis jeg får en varsel fra f. eks. snapchat (men melding er annerledes) veldig kraftig. Irriterende kraftig. Noen som vet om det er mulig å endre? Har lett igjennom menyene som virker relevante, men finner ikke noe. Har forsøkt å Google til ingen nytte. Ser ut som at det ikke er mulig å endre, men jeg kan love at vibrasjonen endret seg. Før var den kort og litt svak ved vanlige notifikasjoner, nå er den lang og alt for kraftig. Endret 24. desember 2015 av Quote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå