Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014


dredg

Anbefalte innlegg

Merkelig. Vibrasjonen har endret seg uten at jeg har gjort noe. Eller, det er godt mulig at telefonen har endret det en gang jeg brukte telefonen i regnvær, og skjermen gikk bananas som vanlig.

 

Nå er vibrasjonen hvis jeg får en varsel fra f. eks. snapchat (men melding er annerledes) veldig kraftig. Irriterende kraftig. Noen som vet om det er mulig å endre? Har lett igjennom menyene som virker relevante, men finner ikke noe. Har forsøkt å Google til ingen nytte. Ser ut som at det ikke er mulig å endre, men jeg kan love at vibrasjonen endret seg. Før var den kort og litt svak ved vanlige notifikasjoner, nå er den lang og alt for kraftig.

Den vibrasjonen kom med den siste versjonen av Snapchat, alle har fått det og det er ingen måte å endre på det. Snapchat har sikkert endret på det fordi mange ikke har fått varselet fordi det er for svakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest medlem-169651

Hei, jeg har nettopp fått tak i en slik og det som skuffer meg er at videoopptak i FULLHD 30 fps hakker noe helt sinnsykt. Det går ikke an å se på opptakene engang. Er dette noe vanlig på denne telefonen eller kan det være pga Android 5.1.1 som er installert? Kan det hjelpe å nedgradere Android til 4.4 eller noe?

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Hei, jeg har nettopp fått tak i en slik og det som skuffer meg er at videoopptak i FULLHD 30 fps hakker noe helt sinnsykt. Det går ikke an å se på opptakene engang. Er dette noe vanlig på denne telefonen eller kan det være pga Android 5.1.1 som er installert? Kan det hjelpe å nedgradere Android til 4.4 eller noe?

Hva slags format er filen i? Hav størrelse er filen? Hva slags avspiller bruker du? Er det H.265 eller H.264?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Hei, jeg har nettopp fått tak i en slik og det som skuffer meg er at videoopptak i FULLHD 30 fps hakker noe helt sinnsykt. Det går ikke an å se på opptakene engang. Er dette noe vanlig på denne telefonen eller kan det være pga Android 5.1.1 som er installert? Kan det hjelpe å nedgradere Android til 4.4 eller noe?

Hva slags format er filen i? Hav størrelse er filen? Hva slags avspiller bruker du? Er det H.265 eller H.264?

 

 

Det er .mp4. Størrelsen er ca 500 MB. Uansett om jeg bruker den innebygde spilleren på telefonen eller VLC på dataen så hakker det noe forferdelig. Sikkert h264, da jeg ikke har stilt på ne i kamerainnstillingene. Det er altså video opptak gjort med telefonens kamera i Sonys egen kamera app det er snakk om her. Ikke noe annet.

Lenke til kommentar

 

 

Hei, jeg har nettopp fått tak i en slik og det som skuffer meg er at videoopptak i FULLHD 30 fps hakker noe helt sinnsykt. Det går ikke an å se på opptakene engang. Er dette noe vanlig på denne telefonen eller kan det være pga Android 5.1.1 som er installert? Kan det hjelpe å nedgradere Android til 4.4 eller noe?

Hva slags format er filen i? Hav størrelse er filen? Hva slags avspiller bruker du? Er det H.265 eller H.264?

Det er .mp4. Størrelsen er ca 500 MB. Uansett om jeg bruker den innebygde spilleren på telefonen eller VLC på dataen så hakker det noe forferdelig. Sikkert h264, da jeg ikke har stilt på ne i kamerainnstillingene. Det er altså video opptak gjort med telefonens kamera i Sonys egen kamera app det er snakk om her. Ikke noe annet.

Gjelder det slle videoopptak du gjør med mobiltelefonen eller gjelder det bare denne filen?

Lenke til kommentar

Vil tro at dette er softwarefeil. Ikke gjør gjenoppretting, men ta reparasjon av mobilen via PC companion. Gjenoppretting av mobilen setter bare instillinger osv tilbake til standard, reparasjon installerer hele Android på nytt. Reparasjon fikset mine software problem etter jeg hadde prøvd å gjenopprette 2 ganger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...