Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014


dredg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg fikk 5.1.1 tirsdag 15.09.2015. 

Førsteinntrykk er lite nytt, men får 1 døgn ekstra uten lading.

Jeg ladet natt til onsdag og hadde 12% fredags kveld.

Update etter 4 ukers bruk med 5.1.1: Det er nok restarten (jeg restarter "aldri") som ga meg 3 dagers bruk uten lading. Den er tilbake til to dager nå, men det er uansett ikke så verst.

Endret av geirjenssen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Irriterer meg over Smart Connect. Jeg har vanligvis hatt det slik at mellom kl. 23-06 så skal telefonen være helt lyd- og vibrerløs når det er tilkoblet lader.

Etter at lydsystemet ble reorganisert, så har lydløs forsvunnet som valgmulighet i Sony Smart Connect. Der er lydløs byttet ut med prioriter, uten at jeg får noe valgmulighet til hva prioriter skal bety. Resultatet blir at telefonen vibrerer hvis jeg får inn en varsel.

 

Tips?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke velge hva som skal tillates. Jeg kan derimot bare velge hvilke unntak jeg ønsker (i menyen for "Ikke forstyrr" under innstillinger -> lydvarsel). Ønsker ingen unntak. Fungerte ypperlig tidligere, men nå er jeg begynt å bli lei av å få varsler som vekker meg.

Endret av Quote
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Merkelig. Vibrasjonen har endret seg uten at jeg har gjort noe. Eller, det er godt mulig at telefonen har endret det en gang jeg brukte telefonen i regnvær, og skjermen gikk bananas som vanlig.

 

Nå er vibrasjonen hvis jeg får en varsel fra f. eks. snapchat (men melding er annerledes) veldig kraftig. Irriterende kraftig. Noen som vet om det er mulig å endre? Har lett igjennom menyene som virker relevante, men finner ikke noe. Har forsøkt å Google til ingen nytte. Ser ut som at det ikke er mulig å endre, men jeg kan love at vibrasjonen endret seg. Før var den kort og litt svak ved vanlige notifikasjoner, nå er den lang og alt for kraftig.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...