Gå til innhold

Kingdom Come: Deliverance - Inntrykk og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Heller igrunn mer og mer mot å kjøpe dette spillet. Bugs og tekniske problemer regner jeg med blir fikset, og hvis resten av problemene stort sett dreier seg mer om smak og designvalg tror jeg dette kan bli riktig så bra. Hva sier dere som har spillet?

10 timer inn, så langt veldig fornøyd.

Jeg har møtt 3 "bugs"

1. Når jeg prøver meg på bueskyting konkurranse skyter ikke en av NPCene og jeg må avbryte og det koster meg da 10 grosusen.

Mot slutten av dagen begynte jeg å se hodeløse NPCer. Men det kan være pcen som ble sliten etter 10 timer spilling.

Og noen banditter jeg skulle drepe dukket ikke opp når de skulle. Fant de til slutt.

 

Ellers er det mest irriterende er treige textures. Innimellom tar det litt vel lang tid å få de reksturene på plass. En ting er når du fast travler og det tar to sekunder å få skikkelige teksturer. Men når man mangler teksturer i cut scenes er det mer til bry.

 

Den buggen med NPC og bueskyting skjedde meg også. Måtte bare laste inn et sted før den konkurransen og gjøre den på nytt. Mistet ikke noe progresjon der selv.

 

Ikke opplevd at banditter eller andre ikke er der hvis jeg er der på riktig tid. Må riktig nok vente noen ganger. En gang fant jeg to banditter i en leier i skogen som jeg hadde lovet å drepe. Jeg bestemte meg for å bruke ventefunksjonen en par timer. Da det var ferdig var de borte. Vel vel.. Jeg gikk rundt i skogen til det begynte å mørke. Da kom de tilbake i leieren og la seg for å sove. De hadde vært rundt ute i skogen eller noe regner jeg med. Så... tok de da var mørkt :D

 

Ikke store problemer med textures hos meg. Ikke opplevd det du sier. Hvor mye minne har du og hva slags harddisk? Jeg har 16gb ram, ikke superrask tror jeg. Bruker SSD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Heller igrunn mer og mer mot å kjøpe dette spillet. Bugs og tekniske problemer regner jeg med blir fikset, og hvis resten av problemene stort sett dreier seg mer om smak og designvalg tror jeg dette kan bli riktig så bra. Hva sier dere som har spillet?

 

10 timer inn, så langt veldig fornøyd.

Jeg har møtt 3 "bugs"

1. Når jeg prøver meg på bueskyting konkurranse skyter ikke en av NPCene og jeg må avbryte og det koster meg da 10 grosusen.

Mot slutten av dagen begynte jeg å se hodeløse NPCer. Men det kan være pcen som ble sliten etter 10 timer spilling.

Og noen banditter jeg skulle drepe dukket ikke opp når de skulle. Fant de til slutt.

Ellers er det mest irriterende er treige textures. Innimellom tar det litt vel lang tid å få de reksturene på plass. En ting er når du fast travler og det tar to sekunder å få skikkelige teksturer. Men når man mangler teksturer i cut scenes er det mer til bry.

Den buggen med NPC og bueskyting skjedde meg også. Måtte bare laste inn et sted før den konkurransen og gjøre den på nytt. Mistet ikke noe progresjon der selv.

Ikke opplevd at banditter eller andre ikke er der hvis jeg er der på riktig tid. Må riktig nok vente noen ganger. En gang fant jeg to banditter i en leier i skogen som jeg hadde lovet å drepe. Jeg bestemte meg for å bruke ventefunksjonen en par timer. Da det var ferdig var de borte. Vel vel.. Jeg gikk rundt i skogen til det begynte å mørke. Da kom de tilbake i leieren og la seg for å sove. De hadde vært rundt ute i skogen eller noe regner jeg med. Så... tok de da var mørkt :D

 

Ikke store problemer med textures hos meg. Ikke opplevd det du sier. Hvor mye minne har du og hva slags harddisk? Jeg har 16gb ram, ikke superrask tror jeg. Bruker SSD.

Har 16 gig selv, harddisken er en gammel sliten HDD, driver å venter på at store SSDer skal bli billigere.

Lenke til kommentar

Jeg var veldig skeptisk helt til jeg satt med spillet selv. De første timene som skulle være de mest kjedelige i spillet forbløffet meg. Dybden på questene, combaten og alt er helt perfekt. Skyrim og Witcher selv om jeg garantert tråkker over tær nå blir bare barnslig i forhold. Jeg elsket Skyrim og Witcher 3 men det jeg ser i Kingdom Come håper jeg er framtiden. Combat systemet syns jeg ikke er vanskelig utenom at det krever faktiske ferdigheter fra deg siden du må reagere kjapt. Mest vakre spillet sålangt også så selv om det er litt rar AI til tider bugs her og der så fortjener dette virkelig 9/10 ihvertfall. 

 

I andre open world spillet hopper jeg glatt over cutscenes, selv Witcher 3 interesserte meg ikke men historien her føles som jeg sitter å ser på en film. Ting gir mening og det er interessant. Virkelig et unikt spill jeg ikke kan sammenligne med noe annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilt 33 timer nå. Blir bare bedre og bedre, det vokser i takt med hvordan jeg bl.a. blir bedre og bedre i combat. For - det er mine skills som avgjør! Kjøpte meg en en ny hest i kveld, en araber, bærer mer, løper fortere. Utrolig deilig. 

 

Jeg finner ingen spill å sammenligne det med helt. Det jeg gjør får konsekvenser i stort og smått. Cut scenes er veldig, veldig bra. Gamer anmelderen kan umulig ha spilt hele spillet. Eller han liker ikke rollespill. Altså, rollespill. Og han kjenner ikke igjen hverken god historie eller god historiefortelling. Han sier bl.a. 

 

 

 

 Jeg skal ikke gå inn på noe spesielt, men det er lenge siden jeg har spilt et spill med et så til de grader klisjefylt figurgalleri og plott. Det er nesten komisk hvor åpenbare visse seksjoner ender opp med å bli, og om man ikke kan lukte hvor ting leder, er det fordi man ikke gidder å puste. 

 

Gidder jeg ikke puste? Er det det? Fy flate så feil denne anmelderen tar. Det er flaut å lese anmeldelsen hans igjen nå etter 33 timer inn i spillet. Værste er å lese kommentarer her på gamer fra folk som står over spillet pga denne anmeldelsen... trist trist. Jeg holdt på å høre på vedkommende, glad jeg fant ut at jeg ville teste selv. Alle med interesse for RPG, please, les andre anmeldelser også. IGN, andre. Les de som gir 9/10 eller bedre. Prøv balansere litt før dere bestemmer dere.v

 

Videre sier anmelder her 

 

 

Dette er det to grunner til; enten er figurene underutviklet og upersonlige – som er tilfellet for brorparten – eller så er stemmeskuespillet såpass dårlig at alt de gjør blir feil. Henrys nærmeste venner er de typiske ungdomsrebellene uten bekymringer, kjærlighetsinteressen hans er uinteressant, og fiendene likeså. Jeg mener også det er et rart designvalg av Warhorse å putte sjefsutvikler Daniel Vavra (et kjent fjes for alle som har fulgt med) inn i den viktige rollen som Sir Hanush av Leipa, ettersom synet av en person som ham trenger gjennom den fjerde veggen i et spill som har som mål å ta oss 600 år tilbake i tid. 

Skjerpings, igjen... hvor mye av spillet spilte han. Nok av bra figurer. Stemmeskuespillet og cutscenes er veldig, veldig bra. Jeg ser igjennom hver eneste! Sjelden jeg gidder. Her ser jeg faktisk fram til hver cutscene. Noen ganger er lyden litt utenfor det som er i spillet, litt som de står i et studio, men ellers er det så bra at det er greit. Jeg ler i blant så jeg rister. Og at sjefsutvikler er i spillet??? Hvem faen vet hvordan han ser ut på forhånd? Daniel Craig er James Bond gjør at jeg ikke tror på James Bond karakteren fordi jeg vet hvordan Craig ser ut i virkeligheten? Kjære vene. Jeg visste ikke hvem som var sjefsutvikler i dette spillet før gamer anmelderen skrev det. Her leter anmelderen etter ting for å støtte click bait karakteren han setter til slutt.

 

Og om samtalene sier anmelder:

 

 

Samtale-sekvensene er inspirert av mange andre rollespill der hovedfiguren står og prater med en annen, men det er merkelig hvor dårlig det ser ut her. I så godt som hver eneste samtale lurer jeg på om animasjonene er dratt rett ut av femten år gamle Star Wars: Knights of the Old Republic, for det blir ikke stivere og mer repetitivt enn dette. I 2003 var det revolusjonerende; i 2018 er det bare teit.

Løgn. Ren og skjer løgn. Eller så er PS4 versjonen utrolig mye dårligere enn PC versjonen.  Animasjonene kunne vært bedre. Men å sammenligne med spill fra 2003 er ren løgn. Jeg vil faktisk hevde motsatt, de er blant de bedre, om ikke de beste jeg har sett i hvert fall. Så blant de bedre. 

 

Og anmelder klager på områdene vi spiller i, at det ser for like ut. At man går lei. Tullball. Nei, man går ikke fra grønne enger og opp i snødekte fjell. Hvis man ønsker det, så er dette feil spill. Og det burde han visst før han tok på seg jobben.Men det ser lekkert ut, og jeg er ikke nærheten av lei. Oppdager stadig nye ting ute i skogene. 

 

Med overskriftene og innholder i sekjsonene som heter "For realistisk for sitt eget beste" og "Tidssløsing" blir ting veldig klar for meg som har brukt en del timer nå. Vedkommende burde ikke anmeldt spillet i det hele tatt. Anmeldelser er svært subjektive. Men, man burde jo like genren om ikke annet. 

 

Bugs? Ja de finnes. Men ikke på det nivået som beskrives i anmeldelsen. Ikke hatt en eneste kræsj på mine 33 timer. Og jeg har spilt opp mot 10 timer om gangen. Må være et PS4 problem, som anmelderen brukte.

 

Patcher trengs, jepp. Men så langt er dette kanskje det beste rollespillopplevelsen jeg har hatt. Ever. Og jeg er en gammel mann :) Men, jeg er ikke ferdig med det. Så... kan jo totalkræsje senere. Hva vet jeg. Men dette er stort. Bare man har tid og tålmodighet, og setter seg inn i mekanikkene. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Bugs handler ikke bare om kræsj, men alle slags små og store feil man finner i spillet. Jeg har møtt hoppende kuer, banditter som faller døde fra himmelen, nakne eller hodeløse npc-er, clipping i cutscenes, lipsync som feiler, ødelagte menyer, teksturer som ikke lastes, innelåst selv om jeg har nøkkel; og rosinen i pølsen er at jeg tre ganger har mistet 15-20 min spilletid fordi spillfiguren har satt seg fast og jeg måtte gå tilbake til forrige savegame. Og dette er bare fra prologen, rundt 2-3 timers spilletid. Dette er jo verre enn hva jeg har opplevd i Bethesdas TES og Fallout-spill, som er kjent som de "verste i klassen". Noen få bugs er greit nok, men så mange som jeg opplever i dette spillet er det blitt et irritasjonsmoment. I tillegg kommer spillets elendige optimalisering på PC. Dette kombinert med flere dårlige spillmekanismer som save-systemet og lockpicking gjør at jeg liker spillet mindre og mindre dess mer jeg spillet. 

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Bugs handler ikke bare om kræsj, men alle slags små og store feil man finner i spillet. Jeg har møtt hoppende kuer, banditter som faller døde fra himmelen, nakne eller hodeløse npc-er, clipping i cutscenes, lipsync som feiler, ødelagte menyer, teksturer som ikke lastes, innelåst selv om jeg har nøkkel; og rosinen i pølsen er at jeg tre ganger har mistet 15-20 min spilletid fordi spillfiguren har satt seg fast og jeg måtte gå tilbake til forrige savegame. Og dette er bare fra prologen, rundt 2-3 timers spilletid. Dette er jo verre enn hva jeg har opplevd i Bethesdas TES og Fallout-spill, som er kjent som de "verste i klassen". Noen få bugs er greit nok, men så mange som jeg opplever i dette spillet er det blitt et irritasjonsmoment. I tillegg kommer spillets elendige optimalisering på PC. Dette kombinert med flere dårlige spillmekanismer som save-systemet og lockpicking gjør at jeg liker spillet mindre og mindre dess mer jeg spillet.

 

Har ikke hatt en eneste større bug på de 12 timene mine. En del mindre bugs. Har ikke hatt noe problem med savinga så langt.

 

Lockpicking blir bedre jo lengre uti spillet du kommer (som med det meste annet spillet)

Lenke til kommentar

Bugs handler ikke bare om kræsj, men alle slags små og store feil man finner i spillet. Jeg har møtt hoppende kuer, banditter som faller døde fra himmelen, nakne eller hodeløse npc-er, clipping i cutscenes, lipsync som feiler, ødelagte menyer, teksturer som ikke lastes, innelåst selv om jeg har nøkkel; og rosinen i pølsen er at jeg tre ganger har mistet 15-20 min spilletid fordi spillfiguren har satt seg fast og jeg måtte gå tilbake til forrige savegame. Og dette er bare fra prologen, rundt 2-3 timers spilletid. Dette er jo verre enn hva jeg har opplevd i Bethesdas TES og Fallout-spill, som er kjent som de "verste i klassen". Noen få bugs er greit nok, men så mange som jeg opplever i dette spillet er det blitt et irritasjonsmoment. I tillegg kommer spillets elendige optimalisering på PC. Dette kombinert med flere dårlige spillmekanismer som save-systemet og lockpicking gjør at jeg liker spillet mindre og mindre dess mer jeg spillet. 

Merkelig. Ikke hatt noen slike bugs. Ingen hoppende kuer eller banditter fra himmelen, ingen nakne eller hodeløse npc'er, ingen ødelagt menyer, manglende textures. Heller ikke vært innelåst. Har noen ganger slitt litt når jeg har løpt inn i veldig tett buskas og nesten sittet fast. Men alltid kommet meg løs til slutt. En gang så jeg en tømmerstokk sveve en halvmeter over bakken. Det er det eneste som ligner på det  du snakker om. Høres veldig merkelig ut det du skriver.

 

Optimalisering kunne sikkert vært bedre. 

 

Hatt en bug er jeg måtte gå litt tilbake, ca ett minutt eller så. Var en pil og bue konkurranse der motstandren ikke skjøt noe. Ellers ingenting av slike ting du har opplevd i dine 2-3 første timer i alle mine 33 timer. Rart.

Lenke til kommentar

I andre open world spillet hopper jeg glatt over cutscenes, selv Witcher 3 interesserte meg ikke men historien her føles som jeg sitter å ser på en film. Ting gir mening og det er interessant. Virkelig et unikt spill jeg ikke kan sammenligne med noe annet. 

 

Historien i W3 interesserte deg ikke, men du syns det var så bra at du elsket det? Historien i W3 er jo hele spillet, det er jo det som er kjerne i hele Witcher-serien. Sorry, men dette er så selvmotsigende at det er vanskelig å ta deg seriøst

Lenke til kommentar

Når folk her inne skriver at de ikke har oppdaget bugs av betydning, hva betyr det? For på hver eneste gameplay/walkthrough video jeg har sett svømmer spillet i bugs. Både på PS4 og PC.

 

Småtteri som eksempelvis manglende NPC'er. Dvs at dialogen er der, men NPC'n er usynlig. Eller at sverdanimasjonene løper løpsk. Eller at man blir stående å snakke i loop med NPC'er. Eller når man rir i et grunt elveleie og hesten absolutt ikke kommer seg. Hester har faktisk klatreevner og burde klare å komme seg over de minste hindre. Og hva er det med busker i dette spillet som til tider gjør de harde som betong? Og er voiceplayet og animasjoner tilknyttet dette virkelig ferdiggjort? For om planen er beholde det i dagens form og lyd kommer jeg nok aldri til å kjøpe dette spillet. Har sett Shroud streame endel og det er ikke sjeldent samme vakter dukker opp med to forskjellige stemmer i samme sekvens.

 

Nå høres jeg ut som en gammal grinebiter, men jeg er faktisk skuffet siden jeg har gledet meg mye til dette spillet. Det ser ut til å være i beta fortsatt. Men er det slik at dere som ikke opplever bugs av betydning har sluppet bugs jeg har nevnt?

Lenke til kommentar

Måtte kjøpte og glad jeg gjorde det :) Har ikke merket stort til alle disse bugsa 10 timer inn og spillet kjører bedre enn forventet. Lightning effekter på natterstid drepte fps`n men når jeg skrudde av det så ligger det stabilt rundt 40 frames på high med det aldrende gtx 780 kortet.

 

Syntes også at stemmeskuespill og historie/setting holder høy kvalitet. 

Lenke til kommentar

Måtte kjøpte og glad jeg gjorde det :) Har ikke merket stort til alle disse bugsa 10 timer inn og spillet kjører bedre enn forventet. Lightning effekter på natterstid drepte fps`n men når jeg skrudde av det så ligger det stabilt rundt 40 frames på high med det aldrende gtx 780 kortet.

 

Syntes også at stemmeskuespill og historie/setting holder høy kvalitet.

 

Bra du liker det, gikk bare spilt en 40 minutter I dag.

 

men kjøpte meg en ny bue og en del jakt piller. Så skal jakte hjort til jeg har råd til å fikse all rustningen min og kjøpe noe brynje.

Lenke til kommentar

 

I andre open world spillet hopper jeg glatt over cutscenes, selv Witcher 3 interesserte meg ikke men historien her føles som jeg sitter å ser på en film. Ting gir mening og det er interessant. Virkelig et unikt spill jeg ikke kan sammenligne med noe annet. 

 

Historien i W3 interesserte deg ikke, men du syns det var så bra at du elsket det? Historien i W3 er jo hele spillet, det er jo det som er kjerne i hele Witcher-serien. Sorry, men dette er så selvmotsigende at det er vanskelig å ta deg seriøst

 

 

? Ja jeg spilte Witcher pga settingen og combaten. Mot slutten så ga jeg rett og slett blaffen i historien rett og slett. Spilte gjennom Witcher 3, Heart of Stone og Blood and Wine. Fantastisk spill selv om historien ikke fenget. Kingdom Come derimot føler jeg kanskje er det første spillet som faktisk gjør noe mer "voksent". Så mye lettere å like det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når folk her inne skriver at de ikke har oppdaget bugs av betydning, hva betyr det? For på hver eneste gameplay/walkthrough video jeg har sett svømmer spillet i bugs. Både på PS4 og PC.

 

Småtteri som eksempelvis manglende NPC'er. Dvs at dialogen er der, men NPC'n er usynlig. Eller at sverdanimasjonene løper løpsk. Eller at man blir stående å snakke i loop med NPC'er. Eller når man rir i et grunt elveleie og hesten absolutt ikke kommer seg. Hester har faktisk klatreevner og burde klare å komme seg over de minste hindre. Og hva er det med busker i dette spillet som til tider gjør de harde som betong? Og er voiceplayet og animasjoner tilknyttet dette virkelig ferdiggjort? For om planen er beholde det i dagens form og lyd kommer jeg nok aldri til å kjøpe dette spillet. Har sett Shroud streame endel og det er ikke sjeldent samme vakter dukker opp med to forskjellige stemmer i samme sekvens.

 

Nå høres jeg ut som en gammal grinebiter, men jeg er faktisk skuffet siden jeg har gledet meg mye til dette spillet. Det ser ut til å være i beta fortsatt. Men er det slik at dere som ikke opplever bugs av betydning har sluppet bugs jeg har nevnt?

Ser ikke videostreamer da jeg spiller selv.

Men nei, ikke opplevd manglende NPC', løpske sverdanimasjoner, tale i loop eller talentløse hester. Faktisk har hesten imponert meg med hvor bratte skråninger den tar meg opp. Hopper glatt over gjerder osv så lenge jeg har litt fart. Så det at den ikke greier de minste hindre er helt helt feil. Litt rart å lese disse innleggene her om sånne bugs når de åpenbart må være feil.

 

Buskene er ikke harde som betong. Men er det veldig veldig tett buskas så er det vanskelig å komme gjennom. Det ville det vært i virkeligheten også og ingen i sine fulle fem ville prøvd komme gjennom så tett buskas som jeg nå snakker om.

 

Spilt over 40 timer på PC.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

 

 

I andre open world spillet hopper jeg glatt over cutscenes, selv Witcher 3 interesserte meg ikke men historien her føles som jeg sitter å ser på en film. Ting gir mening og det er interessant. Virkelig et unikt spill jeg ikke kan sammenligne med noe annet. 

 

Historien i W3 interesserte deg ikke, men du syns det var så bra at du elsket det? Historien i W3 er jo hele spillet, det er jo det som er kjerne i hele Witcher-serien. Sorry, men dette er så selvmotsigende at det er vanskelig å ta deg seriøst

 

 

? Ja jeg spilte Witcher pga settingen og combaten. Mot slutten så ga jeg rett og slett blaffen i historien rett og slett. Spilte gjennom Witcher 3, Heart of Stone og Blood and Wine. Fantastisk spill selv om historien ikke fenget. Kingdom Come derimot føler jeg kanskje er det første spillet som faktisk gjør noe mer "voksent". Så mye lettere å like det.

 

 

Witcher 3 har  ikke like interesant historie som Witcher 2, i W2 så jeg alle cut scenene veldig godt laget og interesant, men i W3 ble d et bare for mye av det, spillet er alt for langt med alt for mye dialog hele tiden, ble lei etter 15 timer og begynte å skippe all dialog..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ser ikke videostreamer da jeg spiller selv.

Men nei, ikke opplevd manglende NPC', løpske sverdanimasjoner, tale i loop eller talentløse hester. Faktisk har hesten imponert meg med hvor bratte skråninger den tar meg opp. Hopper glatt over gjerder osv så lenge jeg har litt fart. Så det at den ikke greier de minste hindre er helt helt feil. Litt rart å lese disse innleggene her om sånne bugs når de åpenbart må være feil.

 

Buskene er ikke harde som betong. Men er det veldig veldig tett buskas så er det vanskelig å komme gjennom. Det ville det vært i virkeligheten også og ingen i sine fulle fem ville prøvd komme gjennom så tett buskas som jeg nå snakker om.

 

Spilt over 40 timer på PC.

 

 

Spillet sliter helt klart med bugs, basert på tilbakemeldingene på nettet er det ikke tvil om at dette er et spill med mange bugs, langt mer enn hva som er vanlig. Hvilke bugs man får er tilfeldig, og selv om noen er heldigere en andre, kan jeg på samme måte si at de som ikke opplever bugs åpenbart tar feil. Greit å si at man ikke selv sliter så folk blir klar over det er mulig, men det er ikke mer rett en oss som forteller om hva vi ser og opplever av bugs.

 

Min er erfaring er også at bugs gjerne er litt som framerate. Noen ser ikke forksjell på 30 eller 60 fps, noen legger ikke merke til framedrops. På samme måte er det mange som ikke bryr seg om små bugs som ikke påvirker gameplay i stor grad, og dermed ikke legger merke til dem. En kompis jeg spilte sammen med i går la ikke merke til noe, mens samtidig satt jeg å irriterte meg grønn over at Henry sin skygge mangler hals, så det ser ut som hodet svever 10 cm over resten av kroppen.

 

Annet jeg opplevde på de to timene jeg spilte i går:

  • jeg satt fast på en trapp, var umulig å komme opp.
  • I samme trapp stod også en hest.
  • Jeg hadde en quest der jeg skulle følge blodspor, men blodteksturene lastet ikke inn, såg bare en rød firkant i stedet.
  • To npc-er som skulle prate sammen i en quest stod bare og så på hverandre i 5 sekunder før de bare gikk videre.
  • I en harejakt opplevde jeg at kjøttet fra harene av og til ble tagget som stjålet.
  • En npc som gikk oppover en gate stoppet opp for annet hver steg han tok, selv når ingen stod i veien. 
  • Hester med armor har så mye clipping at det åpenbart burde være fikset.
  • Hver gang jeg skal ned en stige er det en feil i animasjonen. 

 

 

Til slutt kan jeg legge til at med mods som fikser spillets små og store svakheter, utenom bugs, begynner jeg å sette pris på gameplayet. Det er en flott verden som War Horse har laget, synd at de ikke har fått til å gjøre den siste finpussen, for da kunne dette blitt virkelig imponerende.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Jeg har spilt 18 timer nå, og først nå rir jeg inn til Sasau, så på sånn 17 og en halv time har jeg bare ridd rundt mellom Rattay, Uzhits og litt Talmberg. Og nei jeg driver ikke å rir alle steder jeg driver å fast travler. Men like vel 18 timer på et ganske lite område, har faktisk ikke gjort mange quests heller, for det meste har jeg jaktet, fikset meg litt bedre rustning, levla opp skills. 

 

Jeg møtte også min første litt vanskelige kamp på lenge, jeg tok ut 2 bandit camps, lette saker, banditene faller på et par kutt med sverdet mitt. men så midt i en skog blir jeg angrept av to stykker, og her mista jeg litt liv og måtte jobbe for å overleve. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...