Gå til innhold

Sniktitt: The Elder Scrolls Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble veldig skuffet da jeg prøvde en helgs beta av dette. Jeg forventet ikke stort ettersom jeg ikke hadde følgt med, men det var så sinnsykt kjedelig. Etter at jeg hadde orientert meg på stedet man startet og gikk ut døren for å starte spillets historie kjedet jeg meg. Var ingenting som fikk meg til å ville gå videre med historien, ble ikke helt oppslukt av verdenen heller. Føltes veldig som at jeg hadde vært der før.

 

Hadde kompiser o.l som var i fyr og flammer over spillet før testen også, de kom inn i helg nummer to også, kan enkelt si at de ikke gadd å prøve igjen. De angret bittert på at de har snakket TESO opp i skyene før beta testen.

 

Er som de fleste MMOs jeg har prøvd for tiden, et blaff

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det må man, og det er vel hovedgrunnen til at jeg kommer til å holde meg unna.

 

Kan godt betale 1000 kroner i året for å være en del av fenomenet WOW, men gidder ikke betale så mye for å spille et ganske ordinært spill.(Ja, jeg vet jeg er fanboy, og jeg står for det)

 

Desverre blir jeg skuffet igjen. Som alle MMORPGs siden WOW kom ut for snart 10 år siden, så leverer ingen på samme nivå som Blizzard har gjort. Får ikke feeling av karakterene, har liksom sett dem hundre ganger før i mange forskjellige spill. Skulle ønske de var like levende som i Skyrim, men de er ikke en gang i nærheten, selv om det finnes noen få hederlige unntak.

 

Som vanlig når jeg kommenterer MMOs, må jeg kritisere ESO for noe av det jeg elsker WOW aller mest for. Ingen andre enn Blizzard har noensinne klart å levere skikkelige emotes. ESO gjør samme feilen som alle andre MMOs siden WOW, de får meg til å føle at jeg spiller ei papirdokke, og ikke en karakter med en unik personlighet. I en MMORPG synes jeg dette er et veldig kritisk punkt, leverer de ikke på dette, så kan i grunnen hele MMOen være uten meg.

 

Kommer kanskje til å spille det om de en dag fjerner abonnementet.

Lenke til kommentar

Dessvere sliter spillet med dårlig system og lite gjennomtenkt

veldig lite utfordring , oppskriften jeg fant ut var simpel hvordan man skal speedlevel og mer eller mindre mest effektive metoden og spille på (dette er erfarign opp til lvl 29)

Max 1 skill som gjør mest skade, ha nok stamina til kaste den 10 ganger og resten i HP. hvorfor 10 ganger? bortsett fra bosser så dør alt så fort. spillet ble til slutt eit "1.1.1.1.1.1.1" spam ,

Så klart kunne jeg gjort det mer varierende men jeg liker og være effektiv, og dette vil mange gå siden "cookie cutter" er det som vinner. største problemet mitt var "shadow"mekanismen, så når du gjekk " shadow" som er 2 sec stealth, så reseta du ikkje hp til fienden og dei tok cirka 2 sekunder før dei skjønte dei blei hakka på (og dette kunne du spamme om og om igjen og timet jeg riktig skaddet dei meg nesten ikkje menest jeg haket ned på dem) slik klarte jeg gjøre meste "bosser" alene som var tank and spank vertfall og skifte med ein healing stav innimellom) og klarte faktisk gjøre fleste gruppe solo pågrunn av dette, dette var dessvere eneste måten og gjøre spillet intresangt i pve for meg

spillet kort sakt trenger CD på mange skills, det er ikkje bra ssystem generelt det dei har i dag.

så PVE var ganske lite utfordring som forventet, så jeg gjekk over til PvP når fekk hesten. Det lidder av GW2 probleme med zergball og WAR problemet med "AoE for the win" problemet, det har litt bedre system ein GW2 når gjelder seige må jeg innrømme og likte den delen. dessvere så har vi ikkje like intresange skill som gw2 som teleport og kamoflashe ect som jeg har sett. så ble veldig ensformig, veldig redd for det er gøy ein helg så blir det kjedlig

Kampsystemet er overskrytt til himmels, det er kort forklart "sword and board" som betyr block når det trengs(eller bare ta 2 steg bak) og haklaus som ein idiot ellers :p

det hjelper lite med og se i førsteperson når du bare har 1 type slag angrep som fekk meg mer lyst og bare spille "chivaliry:medival warfare" i stedet,

følte ingen ting mer taktisk ein spillte andre mmo spill (faktisk føltest det mer dummet ned) Det ser bra ut, men det er dessvere bare det det er .

Dette er erfaring mest med slagvåpen og bue, magi har jeg ikkje prøvd for mye mer ein staver jeg fant underveis men magi skal visst være bedre, spesielt når bue hadde noe av styggeste og tregeste animasjoner jeg har sett på lenge som dessverre gjorde at droppet hele archeren og gjekk bare med slag våpen i stedet.

likte derimot crafting systemet og questene var bra nok og utsjåne til spillet var faktisk bedre ein forventet når hørte dei skulle gjøre det til MMO. Mm dei hadde sett over skill systemet og gjort kamp systemet mer intresangt ville jeg nok spillt dette, derimot ser dessvere kkje at jeg ville kunne spille dette mye i standen det var i beta

så får vente og se om dei ser problemene siden denne gangen kan ikkje moddere redde serien og vil gjerne spille eit bra laget ES spill i mmo form, om dei hadde gjort bedre tu av kampsystemet.

 

angående månedsavgift: er det standar betalingen ja, dessvere må folk på ps ha både psngold + vanlig måned sub så for dem så er det lit dyrt

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Problemet med ESO er at mange spiller betaen i en time eller to, bestemmer seg for å hate det og lar kjeften gå til absolutt alle i noen hundre mils omkrets har fått det med seg. Dårlig rykte sprer seg, så flere vil enten ikke gidde prøve det, eller slenger seg på bølgen og sier de hater det. Men hvor morsomt var f.eks WoW før lvl 10? Det er mange som mener MMORPGer ikke blir bra før med endgame, så hvorfor er det da så lett å hate spillet pga startområdet? Da har man ikke engang prøvd dungeons, pvp og alt det der. Alt man gjør er å surre rundt alene uten å gjøre en dritt. Klart det er kjedelig da, når man har forhåndsbestemt seg for å hate alt med hele spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dessvere sliter spillet med dårlig system og lite gjennomtenkt

 

veldig lite utfordring , oppskriften jeg fant ut var simpel hvordan man skal speedlevel og mer eller mindre mest effektive metoden og spille på (dette er erfarign opp til lvl 29)

 

Max 1 skill som gjør mest skade, ha nok stamina til kaste den 10 ganger og resten i HP. hvorfor 10 ganger? bortsett fra bosser så dør alt så fort. spillet ble til slutt eit "1.1.1.1.1.1.1" spam ,

 

Så klart kunne jeg gjort det mer varierende men jeg liker og være effektiv, og dette vil mange gå siden "cookie cutter" er det som vinner. største problemet mitt var "shadow"mekanismen, så når du gjekk " shadow" som er 2 sec stealth, så reseta du ikkje hp til fienden og dei tok cirka 2 sekunder før dei skjønte dei blei hakka på (og dette kunne du spamme om og om igjen og timet jeg riktig skaddet dei meg nesten ikkje menest jeg haket ned på dem) slik klarte jeg gjøre meste "bosser" alene som var tank and spank vertfall og skifte med ein healing stav innimellom) og klarte faktisk gjøre fleste gruppe solo pågrunn av dette, dette var dessvere eneste måten og gjøre spillet intresangt i pve for meg

 

spillet kort sakt trenger CD på mange skills, det er ikkje bra ssystem generelt det dei har i dag.

 

så PVE var ganske lite utfordring som forventet, så jeg gjekk over til PvP når fekk hesten. Det lidder av GW2 probleme med zergball og WAR problemet med "AoE for the win" problemet, det har litt bedre system ein GW2 når gjelder seige må jeg innrømme og likte den delen. dessvere så har vi ikkje like intresange skill som gw2 som teleport og kamoflashe ect som jeg har sett. så ble veldig ensformig, veldig redd for det er gøy ein helg så blir det kjedlig

 

Kampsystemet er overskrytt til himmels, det er kort forklart "sword and board" som betyr block når det trengs(eller bare ta 2 steg bak) og haklaus som ein idiot ellers :p

 

det hjelper lite med og se i førsteperson når du bare har 1 type slag angrep som fekk meg mer lyst og bare spille "chivaliry:medival warfare" i stedet,

 

følte ingen ting mer taktisk ein spillte andre mmo spill (faktisk føltest det mer dummet ned) Det ser bra ut, men det er dessvere bare det det er .

 

Dette er erfaring mest med slagvåpen og bue, magi har jeg ikkje prøvd for mye mer ein staver jeg fant underveis men magi skal visst være bedre, spesielt når bue hadde noe av styggeste og tregeste animasjoner jeg har sett på lenge som dessverre gjorde at droppet hele archeren og gjekk bare med slag våpen i stedet.

 

likte derimot crafting systemet og questene var bra nok og utsjåne til spillet var faktisk bedre ein forventet når hørte dei skulle gjøre det til MMO. Mm dei hadde sett over skill systemet og gjort kamp systemet mer intresangt ville jeg nok spillt dette, derimot ser dessvere kkje at jeg ville kunne spille dette mye i standen det var i beta

 

så får vente og se om dei ser problemene siden denne gangen kan ikkje moddere redde serien og vil gjerne spille eit bra laget ES spill i mmo form, om dei hadde gjort bedre tu av kampsystemet.

 

angående månedsavgift: er det standar betalingen ja, dessvere må folk på ps ha både psngold + vanlig måned sub så for dem så er det lit dyrt

Hvordan klarte du å levele til 29? quests i Cyrodil?

 

Nå har jeg stort sett kun brukt staver og jeg bruker alltid 3 angrep + standard og power.

Om du bruker noen klasse egenskaper bruker de magi så du har en ekstra pool.

Systemet er basert på resurser ikke cd, tviler på at et angrep er best uansett, vet at jeg har tre for ulike behov,

Men det er klart er du Level 29 er alt rollover uansett da maks Level er 15:)

I Cyrodil er alle levelet opp til 50, prøvde du deg mot npc eller monster der?

 

Ja PvP var zerg, tror ikke det kommer til å vare, på søndag var det noen som ga oss seriøs juling,

De angrep tre fort samtidig, det nærmest dem var hovedangrepet, de to andre var kun for å få oss til å respawne lengere unna. Så gjentok de denne strategien:)

Lenke til kommentar

 

Dessvere sliter spillet med dårlig system og lite gjennomtenkt

 

veldig lite utfordring , oppskriften jeg fant ut var simpel hvordan man skal speedlevel og mer eller mindre mest effektive metoden og spille på (dette er erfarign opp til lvl 29)

 

Max 1 skill som gjør mest skade, ha nok stamina til kaste den 10 ganger og resten i HP. hvorfor 10 ganger? bortsett fra bosser så dør alt så fort. spillet ble til slutt eit "1.1.1.1.1.1.1" spam ,

 

Så klart kunne jeg gjort det mer varierende men jeg liker og være effektiv, og dette vil mange gå siden "cookie cutter" er det som vinner. største problemet mitt var "shadow"mekanismen, så når du gjekk " shadow" som er 2 sec stealth, så reseta du ikkje hp til fienden og dei tok cirka 2 sekunder før dei skjønte dei blei hakka på (og dette kunne du spamme om og om igjen og timet jeg riktig skaddet dei meg nesten ikkje menest jeg haket ned på dem) slik klarte jeg gjøre meste "bosser" alene som var tank and spank vertfall og skifte med ein healing stav innimellom) og klarte faktisk gjøre fleste gruppe solo pågrunn av dette, dette var dessvere eneste måten og gjøre spillet intresangt i pve for meg

 

spillet kort sakt trenger CD på mange skills, det er ikkje bra ssystem generelt det dei har i dag.

 

så PVE var ganske lite utfordring som forventet, så jeg gjekk over til PvP når fekk hesten. Det lidder av GW2 probleme med zergball og WAR problemet med "AoE for the win" problemet, det har litt bedre system ein GW2 når gjelder seige må jeg innrømme og likte den delen. dessvere så har vi ikkje like intresange skill som gw2 som teleport og kamoflashe ect som jeg har sett. så ble veldig ensformig, veldig redd for det er gøy ein helg så blir det kjedlig

 

Kampsystemet er overskrytt til himmels, det er kort forklart "sword and board" som betyr block når det trengs(eller bare ta 2 steg bak) og haklaus som ein idiot ellers :p

 

det hjelper lite med og se i førsteperson når du bare har 1 type slag angrep som fekk meg mer lyst og bare spille "chivaliry:medival warfare" i stedet,

 

følte ingen ting mer taktisk ein spillte andre mmo spill (faktisk føltest det mer dummet ned) Det ser bra ut, men det er dessvere bare det det er .

 

Dette er erfaring mest med slagvåpen og bue, magi har jeg ikkje prøvd for mye mer ein staver jeg fant underveis men magi skal visst være bedre, spesielt når bue hadde noe av styggeste og tregeste animasjoner jeg har sett på lenge som dessverre gjorde at droppet hele archeren og gjekk bare med slag våpen i stedet.

 

likte derimot crafting systemet og questene var bra nok og utsjåne til spillet var faktisk bedre ein forventet når hørte dei skulle gjøre det til MMO. Mm dei hadde sett over skill systemet og gjort kamp systemet mer intresangt ville jeg nok spillt dette, derimot ser dessvere kkje at jeg ville kunne spille dette mye i standen det var i beta

 

så får vente og se om dei ser problemene siden denne gangen kan ikkje moddere redde serien og vil gjerne spille eit bra laget ES spill i mmo form, om dei hadde gjort bedre tu av kampsystemet.

 

angående månedsavgift: er det standar betalingen ja, dessvere må folk på ps ha både psngold + vanlig måned sub så for dem så er det lit dyrt

Hvordan klarte du å levele til 29? quests i Cyrodil?

 

Nå har jeg stort sett kun brukt staver og jeg bruker alltid 3 angrep + standard og power.

Om du bruker noen klasse egenskaper bruker de magi så du har en ekstra pool.

Systemet er basert på resurser ikke cd, tviler på at et angrep er best uansett, vet at jeg har tre for ulike behov,

Men det er klart er du Level 29 er alt rollover uansett da maks Level er 15:)

I Cyrodil er alle levelet opp til 50, prøvde du deg mot npc eller monster der?

 

Ja PvP var zerg, tror ikke det kommer til å vare, på søndag var det noen som ga oss seriøs juling,

De angrep tre fort samtidig, det nærmest dem var hovedangrepet, de to andre var kun for å få oss til å respawne lengere unna. Så gjentok de denne strategien:)

vell det var ganske lett siden var alleredet 15 i forgje stress test fredagen var ferdig ;) dermed dinna helga organiserte vi med noen flere slik at vi var ein gruppe på 10 stykke som gjekk rundt som raid party (du levler veldig fort, men lurer på om det var pågrunn av beta dei gjrode dette? vi fant også ut at murene nær tårnene tok 1 min cirka mindre med 5 trebuche ein murene nær porten og porten selv )

 

jeg var shadowblade, som meir eller mindre hadde eit angrep du fekk ganske tidlig som angriper så raskt (animasjon messig) at du gjorde ton med skade og ekstra når dei gjekk ned forbi 20-30% husker ikkej direkte , ikkje alle klasse angrep bruker magi, noen bruker stamina også

 

Problemet var ikkje at den gjorde "mest skade" er bare animasjonen på den var så mye raskere ein andre til og bli ferdig ( er mellom 0.5 og 1 sec ein plass)

 

problemet med systemet er at om man fokuserer mye på magi/stamina g(gjekk 1/3 hp og 2/3 stam)

så kan du bruke same knappen over og over, ressurer system er ikkje dårlig men det er dårlig når du kan få for mye av ressursene og prisene er lave som dei var på lvl 1 som lvl 5 skill., da blir det fort spamfest =(

 

NPC klarte jeg ikkje noe særs aleine i keepene pågrunn av bjørnefellene som kom hele tiden, men klarte og ta ein camp alene med shadow trikset siden , tok derimot 10+ min men klarte solo til slutt:p

 

nå prøvde jeg ikkje mye magi siden ville prøve komme så langt jeg klarte med den jeg hadde,, dessvere angrer jeg litt pågrun av såg magikere hadde det gøyere

 

om dei hadde lagt tila t skillene kostet mer etter mer du brukte dem og noe som 5 sec før det resetest seg selv og blei billige igjen ville det hjulpet veldig på variasjonen på angrep

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Problemet med ESO er at mange spiller betaen i en time eller to, bestemmer seg for å hate det og lar kjeften gå til absolutt alle i noen hundre mils omkrets har fått det med seg. Dårlig rykte sprer seg, så flere vil enten ikke gidde prøve det, eller slenger seg på bølgen og sier de hater det. Men hvor morsomt var f.eks WoW før lvl 10? Det er mange som mener MMORPGer ikke blir bra før med endgame, så hvorfor er det da så lett å hate spillet pga startområdet? Da har man ikke engang prøvd dungeons, pvp og alt det der. Alt man gjør er å surre rundt alene uten å gjøre en dritt. Klart det er kjedelig da, når man har forhåndsbestemt seg for å hate alt med hele spillet.

 

En ting at spillerne gjør opp sin mening før level 10, men at anmeldere gjør det er rimelig utrolig. AngryJoe f.eks på youtube ga jo ESO litt kritikk i sin første video, så lager han en update video etterpå hvor han sier han angrer litt etter å ha spilt spillet etter level 10 ....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oi, det var tungt å lese... Men når det kommer til balansering av skills og klasser, er vel det noe som kommer til å endre seg mest etter beta, så jeg er ikke bekymret... ennå.

 

beklager om var til meg, nytt tastatur som ikkje passer til fingrene mine + klokka gjekk i fra meg. kort sakt synest jeg dei må lage en grunn og ikkje bruke bare 1 skill hele tiden, ellers tar man den beste angrep og ein stunn eller anan forsvar så har du dei 3 knappene du trenger

Lenke til kommentar

 

Problemet med ESO er at mange spiller betaen i en time eller to, bestemmer seg for å hate det og lar kjeften gå til absolutt alle i noen hundre mils omkrets har fått det med seg. Dårlig rykte sprer seg, så flere vil enten ikke gidde prøve det, eller slenger seg på bølgen og sier de hater det. Men hvor morsomt var f.eks WoW før lvl 10? Det er mange som mener MMORPGer ikke blir bra før med endgame, så hvorfor er det da så lett å hate spillet pga startområdet? Da har man ikke engang prøvd dungeons, pvp og alt det der. Alt man gjør er å surre rundt alene uten å gjøre en dritt. Klart det er kjedelig da, når man har forhåndsbestemt seg for å hate alt med hele spillet.

 

En ting at spillerne gjør opp sin mening før level 10, men at anmeldere gjør det er rimelig utrolig. AngryJoe f.eks på youtube ga jo ESO litt kritikk i sin første video, så lager han en update video etterpå hvor han sier han angrer litt etter å ha spilt spillet etter level 10 ....

 

Angry Joe er kul han, men han er ikke akkurat en seriøs anmelder. Men som du selv sier endret han oppfatning etter lvl 10. Hvorfor er det så umulig at du også gjør det?

Lenke til kommentar

Problemet med ESO er at mange spiller betaen i en time eller to, bestemmer seg for å hate det og lar kjeften gå til absolutt alle i noen hundre mils omkrets har fått det med seg. Dårlig rykte sprer seg, så flere vil enten ikke gidde prøve det, eller slenger seg på bølgen og sier de hater det. Men hvor morsomt var f.eks WoW før lvl 10? Det er mange som mener MMORPGer ikke blir bra før med endgame, så hvorfor er det da så lett å hate spillet pga startområdet? Da har man ikke engang prøvd dungeons, pvp og alt det der. Alt man gjør er å surre rundt alene uten å gjøre en dritt. Klart det er kjedelig da, når man har forhåndsbestemt seg for å hate alt med hele spillet.

 

Forskjellen er jo at WoW rent mekanisk både klarte tingene det prøvde på og fløt skikkelig fra første sekund. ESO gjør ingen av delene, og blir aldri så interessant at det er verdt bryet. Selv om det er pent å se på, klarer det ikke å heve seg over det skjematiske grunndesignet. Så da sitter vi igjen med et generisk MMO med et strøk Elder Scrolls-maling, som gir utslag i et halvhjertet kampsystem og transplantasjonen av alle de dårligste bitene av TES-spillene (eksposisjon, historie, stemmeskuespill, den enerverende troen på at jeg bryr meg om den haltende rettferdiggjøringen for hvorfor jeg skal gå til sted X og drepe lakeiene til en ond trollmann/gud/banditt/etc) over i et format hvor alt som gjorde Morrowind flott og Skyrim tålelig er erstattet av et MMO-rammeverk som ble gjort bedre i 2004.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Historiene du møter på ute i verdenen er varierte, og det er færre typiske MMO-oppdrag å finne her enn mange andre spill i denne sjangeren. Man får en historie som rettferdiggjør handlingene du sendes for å gjøre, og man får en kontekst til alt man gjør. Noen av historiene er morsomme, andre er tragiske og noen gir til og med spillerne noen vanskelige valg underveis."

 

SOLD!!!

Lenke til kommentar

 

Problemet med ESO er at mange spiller betaen i en time eller to, bestemmer seg for å hate det og lar kjeften gå til absolutt alle i noen hundre mils omkrets har fått det med seg. Dårlig rykte sprer seg, så flere vil enten ikke gidde prøve det, eller slenger seg på bølgen og sier de hater det. Men hvor morsomt var f.eks WoW før lvl 10? Det er mange som mener MMORPGer ikke blir bra før med endgame, så hvorfor er det da så lett å hate spillet pga startområdet? Da har man ikke engang prøvd dungeons, pvp og alt det der. Alt man gjør er å surre rundt alene uten å gjøre en dritt. Klart det er kjedelig da, når man har forhåndsbestemt seg for å hate alt med hele spillet.

 

En ting at spillerne gjør opp sin mening før level 10, men at anmeldere gjør det er rimelig utrolig. AngryJoe f.eks på youtube ga jo ESO litt kritikk i sin første video, så lager han en update video etterpå hvor han sier han angrer litt etter å ha spilt spillet etter level 10 ....

 

Virker som om det har stor betydning hvor du starter. De fleste misliker Ebonheart oppstarten, Angry Joe anbefaler Dominion start området, jeg likte det trolig enda bedre siden Level 1-5 er Khajiit område og jeg er Khajiit.

Lenke til kommentar

Håper alle som kjøper spillet koser seg med det og føler de får valuta for pengene :) jeg kommer ikke til å kjøpe det etter å ha spilt det en helg. Det er ingenting som drar meg inn i verden og gir meg lyst til å oppleve mer. Mulig late game er vesentlig bedre, men jeg gidder ikke sitte i flere uker og spille et spill som ikke engasjerer meg bare for å nå det som er morro.

Lenke til kommentar

 

vell det var ganske lett siden var alleredet 15 i forgje stress test fredagen var ferdig ;) dermed dinna helga organiserte vi med noen flere slik at vi var ein gruppe på 10 stykke som gjekk rundt som raid party (du levler veldig fort, men lurer på om det var pågrunn av beta dei gjrode dette? vi fant også ut at murene nær tårnene tok 1 min cirka mindre med 5 trebuche ein murene nær porten og porten selv )

 

jeg var shadowblade, som meir eller mindre hadde eit angrep du fekk ganske tidlig som angriper så raskt (animasjon messig) at du gjorde ton med skade og ekstra når dei gjekk ned forbi 20-30% husker ikkej direkte , ikkje alle klasse angrep bruker magi, noen bruker stamina også

 

Problemet var ikkje at den gjorde "mest skade" er bare animasjonen på den var så mye raskere ein andre til og bli ferdig ( er mellom 0.5 og 1 sec ein plass)

 

problemet med systemet er at om man fokuserer mye på magi/stamina g(gjekk 1/3 hp og 2/3 stam)

så kan du bruke same knappen over og over, ressurer system er ikkje dårlig men det er dårlig når du kan få for mye av ressursene og prisene er lave som dei var på lvl 1 som lvl 5 skill., da blir det fort spamfest =(

 

NPC klarte jeg ikkje noe særs aleine i keepene pågrunn av bjørnefellene som kom hele tiden, men klarte og ta ein camp alene med shadow trikset siden , tok derimot 10+ min men klarte solo til slutt:p

 

nå prøvde jeg ikkje mye magi siden ville prøve komme så langt jeg klarte med den jeg hadde,, dessvere angrer jeg litt pågrun av såg magikere hadde det gøyere

 

om dei hadde lagt tila t skillene kostet mer etter mer du brukte dem og noe som 5 sec før det resetest seg selv og blei billige igjen ville det hjulpet veldig på variasjonen på angrep

 

skjønner, virker som den skulle kostet mer ja, kan også være upleveling til 50 i cyrodil. Du kunne sprinte nesten hele tiden.

Og ja gruppere opp i cyrodil hadde fordeler, jeg klarte å fulføre en drep 20 fiender quest før jeg kom innen rekkevidde av noen :)

 

Det positive er at det ser ut som å virker fint å levele med PvP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...