Gå til innhold

Titanfall - Beta test


Anbefalte innlegg

 

Vet ikke hva eg skal svare en gang... Hvorfor kjøpe spill i det heletatt? Med den tankegangen er alle spill totalt bortkastet.

 

 

Når de markedsfører spillet som en redefinering av førstepersonsskyteren må det være lov å peke ut at det ikke er tilfellet uten at du skulle måtte gi deg selv en tidlig hjerneblødning.

 

Jeg har logget 7 timer så langt, og spillet føles allerede gammelt. Litt som når man går tilbake til nostalgispillene litt for tidlig.

 

Konklusjon: Hvis du ville ta del i en evolusjon innenfor førstepersonsskytere ville jeg kansellert forhåndsbestillingen din. Hvis du kom for CoD: 2142 vil jeg så langt si at du er på rett sted.

 

 

Har allerede spilt Betaen ganske så mye, moro. Så den ordren skal ikke kanselleres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når de markedsfører spillet som en redefinering av førstepersonsskyteren må det være lov å peke ut at det ikke er tilfellet uten at du skulle måtte gi deg selv en tidlig hjerneblødning.

Hehe, ja, men slike markedsutsagn vet man jo er 100% bullshit når man leser dem. Men må være greit å ta dem på det i etterkant uansett.
Lenke til kommentar

Etter 15 min har du ikke peiling på hvordan spillet flyter engang, men for all del om du ikke liker det så er det kanskje ikke noe for deg.

 

Dette er akkurat den type FPS som jeg liker, mye mer "fast-paced" enn cod spilla og med masse valgmuligheter hele tida. Burn cards er også noe jeg synes var et sykt kult tilskudd, skuffelsen av å bli drept blir kjapt erstattet med gleden av å velge et nytt burn card og prøve å utnytte det til det fulleste.

 

Hvert liv blir på en måte litt farget av valget du gjør angående burn card, noe jeg synes gir spillet enda mer variasjon. Gleder meg til å se de andre kartene, tror jeg allerede kommer til å ha en preferanse for små kart med mye bygninger, parkour biten føles helt rått når man får det til.

Lenke til kommentar

 

Titanfall virker veldig lovende :) Jeg fryktet at Titanene skulle være alt for op, men virker veldig balansert etter min mening. Rimelig lett å drive også fikk 120fps med alle settings på high.

Blir nok en gøy helg dette her :)

Hvordan får du over 60FPS? Har prøvd å skru av Vsync, "Force Off Vsync" i NVIDIA kontrollpanel, men fortsatt låst til 60 :S

 

Må ha V-Sync på i spillet for å få 120fps. Håper man slipper dette i ferdig utgaven.

Lenke til kommentar

Syns egentlig dette var litt småskuffende, selv om det var litt morsomt. Er ihvertfall ikke verdt pengene. Tenker meg det blir kanksje å logge 10-15timer når det blir released, også legge det på hylla.

Tror det kommer til å bli en ganske stor hit hos CoD gjengen uansett, med mindre mange finner fantasi-settingen som en turn-off, men det tror jeg egentlig ikke.

Lenke til kommentar

 

Syns egentlig dette var litt småskuffende, selv om det var litt morsomt. Er ihvertfall ikke verdt pengene. Tenker meg det blir kanksje å logge 10-15timer når det blir released, også legge det på hylla.

Tror det kommer til å bli en ganske stor hit hos CoD gjengen uansett, med mindre mange finner fantasi-settingen som en turn-off, men det tror jeg egentlig ikke.

 

 

Stor hit blant old school gamere ihvertfall. Mange som har etterlyst et slikt fps deriblant meg. Det er rett og slett forfriskende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vi har jo hatt CoD serien ganske lenge nå som er samme gameplayet i praksis. Men om du ikke har vært med på CoD noe særlig skjønner jeg at det kan virke forfriskende. Det som virket skikkelig hat var at det var samme klientserver dritten som CoD også har drevet med. Sluttet med å spille CoD pga den dritten der.

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...