Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Dama blir terrorisert av eksen, som er psykopat. Hva kan gjøres?


PROuser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Situasjoner med psykopater er som regel rar, og veldig uforståelig for utenforstående. Dama kan fortsatt ha følelser for denne syke mannen, selv om han banker å voldtar henne. Dette er pga at det er en psykopat, å de vet hva som skal sies for å få det som de vil.

Dette stemmer, det blir en sterk avhengighet. Og uansett hvor mye hun sier hun vil slutte så vil hun faktisk ikke gjøre det før hun er klar for det. Samme med røyking og rusmisbruk, alle vil slutte men man gjøre det ikke før man er moden for det, evt aldri.

 

Ingen følelse mr.good guy trådstarter vil klare å skape inni henne vil klare å rive henne bort fra ham, det blir som å røyke marihuana for en heroinavhengig, its nice but when i need a real hit, i go for the hero....

 

Dette er også grunnen til at noen damer "tilfeldigvis alltid finner menn som slår", dette er feil, de er kun tiltrukket av menn som slår og dermed alltid lander på en.......

Endret av Henrik2k
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ok, da kan man skjønne litt mer av sammenhengen..

 

Hun hadde besøkt profilen min 2 ganger i natt, Og jeg fikk svar på skype: "ja".

Det var trolig svar på dette spørsmålet jeg sendte kvelden før: "Har han tvunget deg til å bli sammen med deg igjen og stoppe kontakten med meg?"

 

Får bare avvente å se når hun kontakter meg noe mer..

Lenke til kommentar

Flere ting som ringer alarmbjeller her, først og fremst det som allerede er nevnt angående mangel på besøksforbud.

 

Men denne damen har også en datter som reiser ut midt på natten, dvs enten er datteren 16+ år eller så snakker vi om en ganske dårlig mor her. Ut i fra dette er damen sansyndligvis over 34 år gammel, og denne damen gikk inn i ett forhold med en gutt som var minst 10 år yngre. Jeg ønsker ikke å nekte litt eldre kvinner deres boytoys men det er ikke noe tegn på et stabilt kvinnfolk.

 

Og til slutt har vi det faktum at de fleste damer lyver om exene deres, som mann må man bare nikke og være enig å håpe på at hun ikke har vært sammen med noen du kjenner tidligere, så kan man leve lykkelig ignorant ;)

 

Mange fisk i havet så ikke slå deg til ro med noe som er under den standard du fortjener.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Dattera er 18 eller 20 år, og hun holder vist på å flytte på hybel i samme by.. Dermed må vel mora passe enda bedre på for trusslene til han...

 

Sønnen er 16 år..

 

Ho er 37 og "typen" 25 år.. Så en vesentlig aldersforskjell ja.. (Jeg er 35)

 

Ho er snill som dagen er lang, men dumsnill..

 

Det er sansynligvis hans tvang som styrer det meste nå.. Og det helt bevist fra hans side, så han skal slippe lett unna voldtekts-saken... Og for å få seg noe..

 

Jeg har allerede vært på ny date, så det er ikke noe problem. Gidder ikke rote mer med henne og "typen" hennes..

Da får hun i så fall først komme med konkret spørsmål om hjelp, og da skal det skje raskt, så "typen" ikke rekker å blande seg inn..

 

:dremel:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har akkurat fått noen få ord via Skype med henne.. (håper det er henne..)

 

[07:50:35 | Fjernet 08:22:21] Meg: Denne meldingen er blitt fjernet.
[14:17:59] Ho: mld din er blitt slettet her ser jeg
[14:20:15] Meg: vet aldri hvem som leser dette.. og får det fram.
[14:20:27] Ho: ok
[14:21:40] Meg: Og om ho virkelig trenger hjelp, så gi beskjed
[14:22:50] Ho: ok
[14:24:11] Meg: Vil så gjerne, men en viss fyr har overtaket..
[14:25:34] Ho: ok
[14:26:09] Meg: Derfor er det bare å reise raskest mulig hvis det skal være en mulighet..
[14:32:15] Meg: Om klar for det.. så gi beskjed en time før, avreise, så drar vi..
[14:33:16] Ho: ok
[14:33:51] Meg: på sms
[14:34:02] Ho: ok
Endret av PROuser
Lenke til kommentar

Fikk noen få ord med henne på datingsiden lørdag.. Hun har veldig lyst til å treffes igjen, og kunne ikke glemme hvor deilig vi hadde hatt det...

 

I natt fikk jeg plutselig en mms med video fra han, der han står å tar ho bakfra.. Ho har på seg singlet og truse.. :p

Så hun får nok ikke særlig kvalitetstid med han :p

Det er nok bare en tre minutter iblandt..

 

Men-men, de får bare styre som de vil, så får hun heller gi beskjed hvis hun virkelig ønsker hjelp!

 

(Jeg har allerede hatt to nye dater etter henne, og skal snart møte den ene for 3. gang.. hjemme hos henne for første gang.. :))

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel noe i det de skriver lengre oppe her.. At de blir avhengig.. Og det blandet med trussler, så er det sikkert ikke lett for henne. Men hun er for svak på mange punkter.. Derfor vil jeg etterhvert prøve å få til et møte med henne og virkelig spør henne ut på en forsiktig måte, nå som jeg vet litt mer om det meste av det de egentlig holder på med..

 

Greit nok, så får hun sikkert mye sex, men ikke med dyp kjærlighet, kvalitetstid og følelser.. Noe hun ønsker..

 

En grunn til at hun sa: "han har allerede ødelagt 9 mnd av livet mitt"

 

Hva mener han egentlig med slik MMS? (Ikke sikkert hun vet at han har filmet og sendt det..)

-Vil han bevise at de har sex sammen?

-Vil han terge meg?

-Vil han ha det moro?

-Vil han prøve å bevise at de er sammen?

-Eller hva?

 

 

Får bare ta det som det kommer, og hjelpe henne hvis hun virkelig ber om det..

Lenke til kommentar

Dette er en umulig situasjon. Jeg er enig med de andre om at du bør droppe hele greia.

 

Det kan være ho er ei drittkjerring som bare kødder med hodet ditt. Eller det kan være at ho faktisk er offer for total manipulering og at ho trenger hjelp.

 

Problemet er at det er ikke mulig for deg å vite hva som er tilfellet, ei heller er det ditt ansvar å hjelpe da det vil være ganske krevende.

 

Gå videre, og håp heller på at ho får den hjelpen ho trenger av noen som står nærmere situasjonen, hvis ho faktisk trenger hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som de andre sier er det nok lurt å holde seg unna. Du fortjener ikke noe ustabilt, og det kan dessuten dra deg ned både psykisk og fysisk. Det er bra å ønske å hjelpe andre, men du kan jo spørre deg om du er en som faller for de jentene en hjelper/redder"? Det blir viktig for deg å huske på at dette ikke er noe du må bære på din skulder, det er ikke ditt ansvar eller oppgave å være hennes ridder på hvit hest og "redde" henne ut av hele situasjonen...

 

Hele situasjonen høres uansett meget skummel og sær ut...

 

Good Luck ;)

Endret av piratentim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...