Gå til innhold

www.netonnet.no ---ADVARSEL--


Fade1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det nå slik at hverken komplett.no eller noen andre har feilfri kundeservice, og har du vært lenge nok i markedet så vil alle butikker oppleve kunder som "aldri skal handle der igjen".

 

Virkeligheten er nå faktisk slik at de fleste kunder handler der hvor det er mest praktisk og der hvor de har lavest mulig pris. Til tross for dårlig erfaring med butikken tidligere.

 

Det er vel heller omvendt.

Lenke til kommentar

Vel, jeg bestemte meg for mange år siden om å aldri handle fra NetShop, og har siden aldri gjort det.

 

Jeg informerte dem dog aldri om at jeg ikke skulle handle der, det var mer et løfte til meg selv ;)

 

Og en vakker dag var dem konkurs og jeg kunne sitte her og kose meg med artikkelen hvor dem mente det var så "urettferdig" at dem var konkurs.

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Vel, jeg bestemte meg for mange år siden om å aldri handle fra NetShop, og har siden aldri gjort det.

 

Jeg informerte dem dog aldri om at jeg ikke skulle handle der, det var mer et løfte til meg selv ;)

 

Og en vakker dag var dem konkurs og jeg kunne sitte her og kose meg med artikkelen hvor dem mente det var så "urettferdig" at dem var konkurs.

Som sagt, "de fleste". Kunder flest er ikke mer lojale enn at om de kan spare penger så går de til en annen butikk. Og ikke vanskeligere enn at om en butikk de misliker har billig produkt så handler de der allikevel :)

 

Kunder _flest_. :)

Lenke til kommentar

Jeg har selv bestilt opp til flere ganger fra NetOnNet og har bare gode erfaringer med nettbutikken. Det blir litt feil å boikotte en nettbutikk fordi man var litt uheldig med dårlig kundeservice, men det for vel være opptil hver enkelt å vurdere.

Bestilte for et par år siden et par dyre øreplugger av typen KOSS CC_01 (Makan til dritt skal du lete lenge etter. Fraråder å kjøpe.). Grei pris og rask levering. Kvaliteten på ørepluggene derrimot.. Plastikken startet å "visne" etter bare fire veker.

Kontaktet NetOnNet og forklarte situasjonen min. Fikk tilsendt et nytt par i posten etter kort tid. Uheldgvis, så startet ørepluggene å "visne" igjen etter bare fire veker. Tok kontakt med NetOnNet igjen og fikk pengene tilbake.

 

 

Du har ikke masa, du har spurt dem. Kjeft på dem og rakk ned på dem.

 

Jeg har selv jobbet med service og brukerstøtte i en bedrift og fått telefoner fra personer som har kjeftet og rakket ned på meg. Gøy er det ikke, men røret la jeg på.

Når man ringer inn til kundeservice for å kjefte og rakke ned på et uskyldig menneske, da fortjener man ikke hjelp.

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Det er jo vel og bra at de kjører lave priser og gratis frakt, men yter de dårlig kundeservice så overlever de ikke i lengden. I min sak så har ikke de bare mistet meg som kunde, men også alle de som kontakter meg hver gang de skal kjøpe noe. Siden jeg liker godt å følge med på hva som kommer av nye elektroduppeditter og leser reviews etc. så har jeg vel en 50-70 personer som ringer meg før de skal kjøpe noe som helst.

Med min dårige erfarding kan ikke jeg anbefale netonnet til dem. Er familiens, nabolagets og jobbens "datamann" som de kaller meg...eller Mr. Gadget ;)

Lenke til kommentar

og ikke for å beskytte netonnet, men du klaget i den travleste handle måneden

...det er jo noe, men i denne saken hadde jeg allerede fått bekreftet gjennom XFX at kortet var defekt.

Sendte over korrespondansen fra XFX til netonnet...Burde ikke ta så lang tid for netonnet å putte et nytt kort i en eske å sende det...

Lenke til kommentar

Ingen nettbutikker/selgere reparerer kretskort eller komponenter. Lar det seg gjøre å fikse kretskortet eller enkeltkomponenter så sender man det til ett verksted med kompetanse. Prisen der er såpass høy at det ikke svarer seg.

Selvsagt gjør dem det ikke selv.

Men dem kan f.eks sende inn kortet til produsenten som kan reparere og returnere.

 

Sannsynligvis er det nok billigere å sende nytt kort, men det vet nok XFX bedre en kunde og forhandler.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...