Gå til innhold

www.netonnet.no ---ADVARSEL--


Fade1

Anbefalte innlegg

Noen av dere som har erfaring med www.netonnet.no sin kundesupport?? Jeg sendte inn igjen mitt XFX 290X den 25. november med en bekreftelse fra XFX som sier at kortet er defekt. Skulle tro at det var da grei skuring å få et nytt kort tilbake, men neida... Nå 3 uker senere har jeg fortsatt ikke fått noe kort tilbake og bare noe svadagreier i svar fra netonnet.Jeg betalte for ekspresskipning når jeg kjøpte kortet, men returfrakten gikk tydligvis med kamel over Sahara tilbake, på absolutt billigste måte, tok 8 dager i retur(fikk klistrelapp med forhåndsbetalt frakt fra netonnet). Har dere vært borti like dårlig returhendelser før?

Nå har jeg i et desperat forsøk bedt XFX ta kontakt med netonnet direkte og bed de sende en bekreftelse på at kortet er defekt.Jeg la med videobevis på feil både til netonnet og til XFX, XFX bekrefta umiddelbart at kortet er defekt, men netonnet bruker eeeeevigheter på å finne ut noe som helst. De sier i reklamen "sjekk alltid hos oss først" er bare noe tull hvis de ikke klarer å gi bedre kundeservice enn dette. Tviler på de har hatt problemer med et produkt kommer tilbake til netonnet igjen. Jeg shopper ganske mye på forskjellige nettbutikker, men har aldri opplevd makan til sneglefart noen annen plass :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bra!

 

Jeg har bare handlet 1 produkt hos dem siden de ble opprettet (G27 ratt/pedal), heldigvis var det ikke defekt så jeg har ikke måtte forholde meg til kundeservicen dems. Leveransen ble levert som alle andre webshop.

 

Håper det løser seg for deg og at du får et nytt kort ASAP - kjipt å sitte en romjul uten PC :)

 

Som nomore nevner, ring dem til du får svar!

Lenke til kommentar

Har ikke ringt til de enda, men dette er siste gang jeg kjøper noe hos den nettbutikken...

Tror ikke de som sitter på kundesupport er særlig skarpe...Nå har jeg fått en bekreftelse fra leverandøren av kortet at det er defekt, men de står på sitt og skal ha det inn til en teknikker for sjekk alikevel...

Snart vært uten skjermkort i en måned nå :( Dette er svært dårlig av netonnet.no!

Lenke til kommentar

Har ikke ringt til de enda, men dette er siste gang jeg kjøper noe hos den nettbutikken...

Tror ikke de som sitter på kundesupport er særlig skarpe...Nå har jeg fått en bekreftelse fra leverandøren av kortet at det er defekt, men de står på sitt og skal ha det inn til en teknikker for sjekk alikevel...

Snart vært uten skjermkort i en måned nå :( Dette er svært dårlig av netonnet.no!

Du skriver at du ikke har ringt dem enda. Som med alle andre nettbutikker, må du MASE, MASE og MASE hvis du har et problem du vil ha en løsning til. Du må ha mye handlekraft selv, for at kundeservice skal ta deg på alvor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har masa og masa og masa, men det virker ikke som de som sitter på kundesupport aner hva de driver med... :(

 

Dette burde være den enkleste sak i verden, XFX selv bekrefter at kortet er defekt... kom igjen da, send meg et nytt... Har aldri vært borti support der de som skal fronte bedriften sitter på så lite kunnskap. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle ha et nytt kort ila en ukers tid, men neida... Nå har det gått over 1 måned fra jeg sendte kortet i retur, men ikke noe skjer.

 

Drittbutikk!

Lenke til kommentar

Har masa og masa og masa, men det virker ikke som de som sitter på kundesupport aner hva de driver med... :(

 

Dette burde være den enkleste sak i verden, XFX selv bekrefter at kortet er defekt... kom igjen da, send meg et nytt... Har aldri vært borti support der de som skal fronte bedriften sitter på så lite kunnskap. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle ha et nytt kort ila en ukers tid, men neida... Nå har det gått over 1 måned fra jeg sendte kortet i retur, men ikke noe skjer.

 

Drittbutikk!

 

Du har ikke masa, du har spurt dem. Kjeft på dem og rakk ned på dem.

Lenke til kommentar

Har bare gode erfaringer med kundebehandligen hos NetOnNet. F.eks kjøpte jeg en en 47" tv for noen år siden, og noen dager senere kom den på tilbud (1000kr billigere). Jeg sendte en mail og spurte om jeg kunne få den samme prisen; Det var ikke noe problem, og noen dager senere fikk jeg tilbake en tusenlapp. Jeg har også sendt inn et nettbrett flere ganger pga. problemer, og det gikk veldig greit, og jeg opplevde aldri at det tok unormalt lang tid. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kjøpte en samsung s2 for en god god stund siden. strøyk med etter en måned. sendte inn til rep... vannskade sa dem..... hadde ikke vært i nærheten av fukt en gang... så... fikk ikke en dritt tilbake

Dette her skal jeg fortelle deg har skjedd med meg hos elkjøp faktisk. Har en følelse av at bedrifter noen ganger bare finner noe å skylde på dersom de ikke finner ut av problemet. Håper det ikke er slik, men den tlf jeg sendte inn hadde ikke hatt noe med vann å gjøre.

 

Som du sier om netonnet her, jeg handler KUN hos komplett når det kommer til pc deler. De har god kundeservice og det er jo forventet av Norges største dataforhandler. Anbefaler alle å handle PC deler der. Om du skal ha deler fra et annet sted, kjøp på Cdon.no.

 

Har et nettbrett kjøpt fra netonnet, kjempefornøyd med det. Har ikke hatt feil med det, og har dermed ikke trengt å forholde meg til kundeservicen deres. Men som sagt, hold deg til Komplett når det gjelder PC ;)

Lenke til kommentar

Nå er det nå slik at hverken komplett.no eller noen andre har feilfri kundeservice, og har du vært lenge nok i markedet så vil alle butikker oppleve kunder som "aldri skal handle der igjen".

 

Virkeligheten er nå faktisk slik at de fleste kunder handler der hvor det er mest praktisk og der hvor de har lavest mulig pris. Til tross for dårlig erfaring med butikken tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...