Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk også tilbake pengene, håper virkelig han bare har bestemt seg for å ikke selge, å dermed bruker dette som en unnskyldning.

Hadde vært et slag i siden hvis paypal blocker cryptocurrency, ihvertfall for oss som ikke har noe bitcoin å trade med igjennom de andre sidene.

 

 

--------------------------------------------------------------------

 

Unrelated:

Send meg en PM hvis noen selger dogecoin for 1k per $.

Lenke til kommentar

Fikk også tilbake pengene, håper virkelig han bare har bestemt seg for å ikke selge, å dermed bruker dette som en unnskyldning.

Hadde vært et slag i siden hvis paypal blocker cryptocurrency, ihvertfall for oss som ikke har noe bitcoin å trade med igjennom de andre sidene.

 

 

--------------------------------------------------------------------

 

Unrelated:

Send meg en PM hvis noen selger dogecoin for 1k per $.

 

Paypal har blokkert cryptocurrency salg/kjøp i lang tid , de har bare ikke tatt tak i dogecoin før nå. slik er det desverre. Et alternativ er å "gifte" penger mot coins på reddit , men da har du ingen garrantier.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

The shit is going on?

 

****

 

 

 

Fikk samme meldingen selv på et kjøp på 25,000 dogecoin. Tror bare selgeren gjorde det for han tjener fett på å selge til "dagens" priser istedenfor "gårsdagens".

 

Edit: Burde nok lest de nyeste innleggene før jeg postet.

Endret av Mr Serious
Lenke til kommentar

Jeg er helt ny når det gjelder Cryptocurrency, så jeg våger å komme med et nybegynnerspørsmål. Jeg er med i server poolen http://www.dogecoinpool.com, og digger/miner med CPU. Slik har det stått i et par timer nå.

 

På Worker Configuration, så står det at mine worker er aktiv, og produserer med 14 Khash/s. Difficulty er på 128. Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg ser hvor mye Dogecoins jeg har produsert/har. På Dashboard så står det i hjørnet: "Your valid: 24", er det dette jeg skal se på?

 

Hvor skal jeg rett og slett se for å finne ut hvor mye jeg har digget?

Lenke til kommentar

Jeg er helt ny når det gjelder Cryptocurrency, så jeg våger å komme med et nybegynnerspørsmål. Jeg er med i server poolen http://www.dogecoinpool.com, og digger/miner med CPU. Slik har det stått i et par timer nå.

 

På Worker Configuration, så står det at mine worker er aktiv, og produserer med 14 Khash/s. Difficulty er på 128. Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg ser hvor mye Dogecoins jeg har produsert/har. På Dashboard så står det i hjørnet: "Your valid: 24", er det dette jeg skal se på?

 

Hvor skal jeg rett og slett se for å finne ut hvor mye jeg har digget?

 

Transactions.

Lenke til kommentar

Jeg er helt ny når det gjelder Cryptocurrency, så jeg våger å komme med et nybegynnerspørsmål. Jeg er med i server poolen http://www.dogecoinpool.com, og digger/miner med CPU. Slik har det stått i et par timer nå.

 

På Worker Configuration, så står det at mine worker er aktiv, og produserer med 14 Khash/s. Difficulty er på 128. Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg ser hvor mye Dogecoins jeg har produsert/har. På Dashboard så står det i hjørnet: "Your valid: 24", er det dette jeg skal se på?

 

Hvor skal jeg rett og slett se for å finne ut hvor mye jeg har digget?

Valid er hvor mange små oppgaver du har løst. Du får betalt bonusen for å løse blokken * din andel aksepterte shares - eventuelt pool avgift.

 

Hvis du har et nogenlunde skjermkort vil jeg anbefale deg å benytte det fremfor CPU.

Lenke til kommentar

EDIT: Hva betyr det når transaksjoner blir orphaned?

 

 

Så vidt meg bekjent betyr det at en annen pool minet blocken rett før (nesten samtidig som) din pool, ergo fikk den andre poolen blocken og fordeler verdien, og din pool sitter ikke igjen med noe.

Endret av Andreas7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...