Gå til innhold

Sov i kø for PlayStation 4: Ble møtt av tomme hyller


Anbefalte innlegg

 

 

En misfornøyd kunde forteller om sin dårlige opplevelse til ti andre. En fornøyd kunde forteller kanskje hvor god service han fikk til et par personer.

En misfornoyd ansatt gir ti nye misfornoyde kunder.

En misfornøyd ansatt gir en sparket ansatt.

Gjør jobben din og vær glad du har jobb. Slutt å tro at du er så spesiell. Det finnes 40 andre med like mye eller mer kunnskap enn deg som lett overtar jobben din. Hadde du vært min ansatt hadde jeg satt deg til å sortere bønner til du til slutt valgte å si opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes folk skal stige av sin høye hest et øyeblikk. Hvis en person velger å stå ute en natt for å få tak i en spillkonsoll, så synes jo tydeligvis denne personen at det er verdt det. Så enkelt er det. Å rakke ned på andre og latterliggjør fordi noen er lidenskapelig opptatt av noe er ganske trist, og vitner om personer som ikke er fornøyd med sine egne liv.

 

Jeg har personlig enda ikke stått i kø for et spill eller en spillkonsoll, men jeg kan godt forstå hvorfor noen gjør det. For det første er det sosialt å stå i kø med likesinnede man deler interesse med, for det andre er det gøy å ha et ettertraktet produkt første dagen.

 

I dette tilfellet kan køståing til og med rasjonaliseres økonomisk, ettersom folk har kunnet selge sine nye PS4 på finn for over dobbel pris.

Endret av Jakoozie
  • Liker 5
Lenke til kommentar

En misfornøyd ansatt gir en sparket ansatt.

Gjør jobben din og vær glad du har jobb. Slutt å tro at du er så spesiell. Det finnes 40 andre med like mye eller mer kunnskap enn deg som lett overtar jobben din. Hadde du vært min ansatt hadde jeg satt deg til å sortere bønner til du til slutt valgte å si opp.

Du viser heldigvis her at du aldri vil ha mulighet til aa ha noen ansatte i norge.

Loverket er ganske strengt i norge, dermed blir ofte en 'vanskelig' ansatt en stor byrde som ikke er lett aa bli kvitt (med mindre vedkommende gjort ting som aapenbart strider mot bedriften - men det kalles en 'udugelig' ansatt, ikke en vanskelig ansatt.).

Lenke til kommentar

Kanskje burde komplett begynne å ta inn over seg at det er kundene de lever av. Det er også kundene som betaler lønnen til de ansatte.

 

Hvordan klarte du å linke denne saken til Komplett?

 

DET er mitt store spørsmål.

 

Til Jofred, når man lever av å selge til kunder, så er det bare rett og rimelig at ledelsen hadde nektet ansatte å kjøpe før man får inn større kvanta av varen, når den er så begrenset som det var nå.

 

Skjønner at man som ansatt vil ha, men her må de ansatte pent stille seg bakover i køen. Av og til så må man tenke selv, men når det kortslutter i hodet på de ansatte, så bør ledelsen inn med styring.

 

Noe annet viser en forakt for kundene sine, som gjør at jeg ville også reagert overfor ledelsen. At du tydeligvis er uenig, gjør ikke saken bedre.

Lenke til kommentar

Nåja, er man ansatt som selger og behandler kunder dårlig og påfører butikken tap kan man jo sies opp så lenge arbeidsgiver følger reglene med rett antall advarsler og man kan dokumentere at vedkommende ikke fungerer bra nok eller ikke oppfyller de kravene som er normalt og stille.

Lenke til kommentar

 

Du sammenligner hobbyen fiske med det å stå ute hele natta for å kjøpe noe som du uansett får kjøpt når som fuckings helst dersom du bare gidder å vente til teasersalget er over, for så å sutre i media fordi du ikke fikk kjøpt? Well played..

Får vel kjøpt fisk i butikken også... Og det helt uten å vente ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ett resolutt forslag er at alle som irriterer seg over slik behandling starter å handle i nett butikk og unngår en kjede som driver forkastelig! Ergo vi kjedene som driver umoralsk, ende opp i en sikker død! AMEN!

 

Det gjelder vel egentlig ikkje heile kjedene, ei god bedrift med gode deals og generelt god service kan bli sett på som elendig om det er en dritsekk som står bak kassa.

Lenke til kommentar

Synes folk skal stige av sin høye hest et øyeblikk. Hvis en person velger å stå ute en natt for å få tak i en spillkonsoll, så synes jo tydeligvis denne personen at det er verdt det. Så enkelt er det. Å rakke ned på andre og latterliggjør fordi noen er lidenskapelig opptatt av noe er ganske trist, og vitner om personer som ikke er fornøyd med sine egne liv.

 

Narkomane på Plata kan også sies å være lidenskapelige...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Fantastisk bra jobbet av mor, som står på sitt og krevde rett! Det er helt utrolig hvor dårlig oppfølging hver butikk har i hendold til policy i slike saker.. Dette er bare hårreisende at folk står i kø og at ansatte kan snike seg forran og bare kapre produkter uten å fele en svette tår..! Dette burde vært straffet med bot eller andre represalier for gitte butikker. For salg førgitt tid! Her skulle noen tatt tak! :@

De ansatte var tross alt inne i butikken. Klokka 8 kunne de bare velge seg en hver mens de andre gikk mot avdelingen. Funker ikke det?

 

Mor skulle hatt problemer om hun kom inn butikken jeg jobbet hos. Vansklige kunder som 'SKAL HA' blir fort vist bort av vektere og gjerne politiannmeldt om de gir trusler.

 

edit: Kjipt at hardware har begynt med tabloid overskrifter for at leseren skal bli oppgitt.

'De ansatte stakk av med alle maskinene selv før butikken åpnet.'

Det var ingen som 'stakk av', det var vanlige salg til de ansatte. For alt vi vet solgte de dem akkurat klokken 08:00, dermed blir hele overskriften feil.

Håper dette er trolling.

Saken i seg selv er uansett et godt eksempel på hvor dårlig det står til med servicen i norske butikker.

De ansatte i denne butikken er tydeligvis ikke så opptatt av kundene...

Lenke til kommentar

 

 

En misfornøyd ansatt gir en sparket ansatt.

Gjør jobben din og vær glad du har jobb. Slutt å tro at du er så spesiell. Det finnes 40 andre med like mye eller mer kunnskap enn deg som lett overtar jobben din. Hadde du vært min ansatt hadde jeg satt deg til å sortere bønner til du til slutt valgte å si opp.

Du viser heldigvis her at du aldri vil ha mulighet til aa ha noen ansatte i norge.

Loverket er ganske strengt i norge, dermed blir ofte en 'vanskelig' ansatt en stor byrde som ikke er lett aa bli kvitt (med mindre vedkommende gjort ting som aapenbart strider mot bedriften - men det kalles en 'udugelig' ansatt, ikke en vanskelig ansatt.).

Det er ikke så vanskelig som folk skal ha det til å avskjedige en ansatt i en privat bedrift. Det offentlige, derimot...

Lenke til kommentar

Kan man egentlig kreve å få kjøpe når butikken ikke har annonsert med at de har/selger ps4? Synd på den ansatte som måtte gi fra seg sin pga noen "krevde" ø få kjøpe en. Er det utsolgt så er det utsolgt.

 

hadde nok sagt noke anna om det var du som hadde tilbrangt natta ute, de hadde ringt å sjekka opp kor mange som var der.

Lenke til kommentar

Kan man egentlig kreve å få kjøpe når butikken ikke har annonsert med at de har/selger ps4? Synd på den ansatte som måtte gi fra seg sin pga noen "krevde" ø få kjøpe en. Er det utsolgt så er det utsolgt.

Ett innlegg, ble medlem for en halvtime siden. Godt forsøk, kjære Obs-ansatt som måtte gi fra seg sin PS4.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...