Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig bil du har, Hansien. Wildtraken har det lille ekstra, og med ordentlige hjul så har vi alt på stell! Gleder meg til å få kloa i en Amarok Canyon (som er VW's svar på Wildtrak) til jul... Kanskje vi skulle hatt en pick-up meeting?

 

Takker. Amaroken er tøffe biler det og. Hadde hatt slik som arbeidsbil i dag hadde det ikke vært for at en transporter til syvende og sist er mer praktisk i forhold til det jeg driver med.

 

Kunne vært gøy å fått til en samling med andre bilintresserte her inne. Tror det kan bli få om man bare har et pickup treff. :p

 

Nice! Liker looken på den Ikke alle biler må være senka for å se bra ut

Åssen maskin sitter det i den ?

 

Takker. Er ikke noe spennende forran i denne. Bare en chippa 2.5TDci

Nei det er sant, selv om denne bilen kunne hatt potensiale som en lav bil og.

 

 

(Ikke tenk så mye på farga..)

IMG_0743.jpg

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Takker. Amaroken er tøffe biler det og. Hadde hatt slik som arbeidsbil i dag hadde det ikke vært for at en transporter til syvende og sist er mer praktisk i forhold til det jeg driver med.

 

Kunne vært gøy å fått til en samling med andre bilintresserte her inne. Tror det kan bli få om man bare har et pickup treff. :p

 

 

 

Takker. Er ikke noe spennende forran i denne. Bare en chippa 2.5TDci

Nei det er sant, selv om denne bilen kunne hatt potensiale som en lav bil og.

 

 

(Ikke tenk så mye på farga..)

IMG_0743.jpg

 

Når jeg tenker meg og så syns jeg du skal senke den.. Haha :p

Må si at den fargen var ikke så gal, syns det var ganske tøft :D

Lenke til kommentar

En så stor pick-up ser jo mye tøffere og barskere ut med god bakkeklaring!

Likte blåfargen også, Hansien

Det er sant.

Blåfargen er fin den. Var i utgangspunktet ute etter oransje Ranger da jeg handlet min, men etter å ha sett hvor latterlig mye flakes det var i den oransje fargen så fikk jeg lite lyst på den likevel.

 

 

*Måtte google MK4 Ranger*

:p

 

Hmm.. Høres brutalt ut :p

 

Ser for meg kompressor og "Magnor Mydland" panser :D

Tror ikke kompressor er noe som monteres i fra starten av. Og et sånt panser tror jeg ikke vil passe bilen.

Først må jeg vel få bygget en skikkelig garasje eller verksted før jeg begir meg ut på et sånt prosjekt.

Lenke til kommentar

En chip i den Volvoen og det er ingen konkurranse. En chip fjerner også torque-limiteren i første og andre på de.

Er ikke torque-limiter i 2.5Ten mener jeg. Er kun S60R som har torque-limiter.

 

Om jeg chipper den, så FÅR jeg torque-limiter, derimot.

 

Men det gjør ingenting, 1. og 2. gir kan få være i fred, skal ikke dragrace heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...