Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er nok det enkleste. Har satt noen teipbiter på spoileren og på boksen sånn at det ikke blir riper i mellomtiden, i hvert fall. Må prøve å få det til å se sånn noen lunde ut, da både boksen og bilen er forholdsvis "nye". Boksen ser veldig bra ut på bilen ellers, så det er irriterende. 

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Ser det ikke om man gjør det riktig :-P

Men om han kan måle demperene og sende meg bilder av kulene kan jeg sammenligne med de på min impreza, forundrer meg ikke om det er likheter :-D

Subaru tross alt

 

I værste fall har jeg et sett i garasjen fra en subie

Endret av Puffet Ris
Lenke til kommentar

Ser det ikke om man gjør det riktig :-P

Men om han kan måle demperene og sende meg bilder av kulene kan jeg sammenligne med de på min impreza, forundrer meg ikke om det er likheter :-D

Subaru tross alt

 

I værste fall har jeg et sett i garasjen fra en subie

 

Det tar jeg deg opp på! Skal måle dem i morra. Tau hadde nok fungert, men kortere dempere hadde, som toth er inne på, vært en litt mer elegant løsning. :)

Lenke til kommentar

Du får ikke til å flytte boksen litt frem da?

Måtte gjøre det på jobb når en sportage boks kom borti luka. Forhåpentligvis ordner det seg, er ikke så morsomt når det er slik.

 

Nei, den går ikke lenger frem. Boksen er en Skiguard 850-S som kan justeres en del fram og tilbake på lastestengene, men bilen min har faste festepunkter - ikke rails, så det ødelegger en del for justeringsmulighetene. Han jeg kjøpte boksen av hadde den på en Outback med samme karosseri som min Legacy, og der gikk det fint pga. rails. Men ja, det er irriterende. Kun snakk om noen få cm!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...