Mr. President™ Skrevet 1. desember 2013 Skrevet 1. desember 2013 Herreeguuuuud så forbanna typisk at mannen som ikke skulle spilt utligner. Skam dere FA Skal du fortsette å syte over FORRIGE kamp?
Aleks Skrevet 1. desember 2013 Skrevet 1. desember 2013 Er jo sant da. Egentlig Chicha som skulle startet her. 1
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2013 Skrevet 1. desember 2013 Godt å se at Valencia endelig er begynt å utfordre litt igjen.
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2013 Skrevet 1. desember 2013 Skal du fortsette å syte over FORRIGE kamp? Hvorfor skulle jeg syte over den kampen? Er veldig glad for at det ble uavgjort, dog skulle Rooney hatt direkte rødt, og det vet du godt selv også om du ser forbi supporterånden din. United har desverre en lei tendens til å få det som de vil, og scorer sjelden "fair and square". 1
Mr. President™ Skrevet 1. desember 2013 Skrevet 1. desember 2013 Det er bare det at du nesten har blitt kjent for å ikke komme deg over enkelte situasjoner.
Pernicious Weed Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor skulle jeg syte over den kampen? Er veldig glad for at det ble uavgjort, dog skulle Rooney hatt direkte rødt, og det vet du godt selv også om du ser forbi supporterånden din. United har desverre en lei tendens til å få det som de vil, og scorer sjelden "fair and square". 4
Corporal Jenkinson Skrevet 1. desember 2013 Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor skulle jeg syte over den kampen? Er veldig glad for at det ble uavgjort, dog skulle Rooney hatt direkte rødt, og det vet du godt selv også om du ser forbi supporterånden din. United har desverre en lei tendens til å få det som de vil, og scorer sjelden "fair and square". Ta det i en annen tråd da. Zzzzzzzzz 2
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2013 Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor skulle jeg "komt over" den hendelsen? Han skulle vært utvist denne kampen, og allerede har FA bitt Tottenham i ræven. Klart det tas opp til diskusjon når det påvirker kampen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå