Gå til innhold

FA og dommeravgjørelser


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

 

 

Så ikke kampen, fikk Zlatan gult kort for dette?

https://twitter.com/BallStreet/status/838013600665112576

Nop, ingen som fikk med seg det. Antar at 3 kamper fort kan bli 4 pga. den.

 

Dommeren fikk det med seg og ga Zlatan gult.

 

Regnet nesten med det ettersom det ikke ble nevnt i retrospektiv slik som det med albuen.

Stiller riktignok spørsmål til at det der er oppførsel man kun straffer med gult kort.

Lenke til kommentar

 

 

Regnet nesten med det ettersom det ikke ble nevnt i retrospektiv slik som det med albuen.

Stiller riktignok spørsmål til at det der er oppførsel man kun straffer med gult kort.

 

Ja slik oppførsel vil jeg si er gult kort. Veldig klart gult, men rødt for noe slikt (ødela ikke en sjanse eller noe) er litt hardt. Lett å få 2 gule på sånt + en liten filleting da. 

 

Når folk driver å holder og drar så mye så forstår jeg at man blir irritert. Det han gjør der er ikke verre enn de som dytter eller takler grovt og får gult for det. Det ser bare åpenlyst ut at det er gjort med vilje. Ikke så viktig da en stor prosentandel av gule kort er med vilje uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Zlatan fikk 3 kamper (hvis det ikke er nevnt allerede).

http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/ibrahimovic-utestengt-i-tre-kamper/a/23943289/

 

Sitat:

FA skriver at Ibrahimovic har erkjent forholdene.

 

Det engelske forbundet har ennå ikke kommet med en dom over Mings, som også må forvente seg noen kamper på sidelinjen.

FA-logikk. Kloring som en del av en opphetet situasjon med 40 involverte: 6 kamper.

 

Stamping på hodet og MMA-albuer med sikte på å putte motstanderen i rullestol: 3 kamper.

 

Forskjellsbehandling pga at han er ligaens mest profilerte spiller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Stamping på hodet og MMA-albuer med sikte på å putte motstanderen i rullestol: 3 kamper.

 

Forskjellsbehandling pga at han er ligaens mest profilerte spiller?

 

"MMA-abue med sikte på å putte motstander i rullestol" er dine ord og såvidt jeg vet er det ikke mange som er enig med deg der. Slike albuer skjer ofte i kamp, men som oftest med uhell. Det er ingenting med albuen som tyder på at å "sende han i rullestol" er noe som er relevant. Hadde du sett en MMA-kamp så hadde du også skjønt at det skal mer til enn en slik albue for å sende noen i rullestol. Da hadde nok MMA vært ulovlig verden over.

 

Og stemplingen på hodet ga 5 kamper til mings, ikke 3.

 

Flere ting du vil ta feil i?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

FA-logikk. Kloring som en del av en opphetet situasjon med 40 involverte: 6 kamper.

 

Stamping på hodet og MMA-albuer med sikte på å putte motstanderen i rullestol: 3 kamper.

 

Forskjellsbehandling pga at han er ligaens mest profilerte spiller?

Neppe. Er vel mer at en idiot som faktisk klorer skal få litt mer tid til å vokse ut av tre års alderen....
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Regnet nesten med det ettersom det ikke ble nevnt i retrospektiv slik som det med albuen.

Stiller riktignok spørsmål til at det der er oppførsel man kun straffer med gult kort.

Ja slik oppførsel vil jeg si er gult kort. Veldig klart gult, men rødt for noe slikt (ødela ikke en sjanse eller noe) er litt hardt. Lett å få 2 gule på sånt + en liten filleting da. 

Når folk driver å holder og drar så mye så forstår jeg at man blir irritert. Det han gjør der er ikke verre enn de som dytter eller takler grovt og får gult for det. Det ser bare åpenlyst ut at det er gjort med vilje. Ikke så viktig da en stor prosentandel av gule kort er med vilje uansett.

Du sammenligner dytting med en albue i trynet? Latterlig.

Lenke til kommentar

 

Nei absolutt ikke det han gjør. Lær deg å lese. Latterlig!

Han skriver jo: Det han gjør der er ikke verre enn de som dytter. Hva leste jeg feil der?
Les oppover i quote tråden helt opp til Twitter meldingen. Vi snakker ikke om albuen. Vi snakker om at zlatan dytter en spiller i bakken mens de to står og bøller med hverandre langt unna ballen. Det er det som er et gult kort.
Lenke til kommentar

Han skriver jo: Det han gjør der er ikke verre enn de som dytter. Hva leste jeg feil der?

Her trenger vi tydeligvis å gå tungt til verks. La oss ta dette stegvis, slik at det blir enkelt for deg å forstå hvor du leste feil - og kanskje du da kan se hvorfor jeg svarte med latterlig slik du brukte i ditt innlegg.

 

1) IT-Henrik lurer på om Zlatan fikk gult kort for en hendelse han linker til (det er når Zlatan slenger forsvarere i bakken)

2) Han fikk gult kort for det blir det svart til IT-Henrik. 

3) IT-Henrik tar så opp spørsmålet om slik oppførsel kun er gult kort, eller om slik bevist bryting burde være rødt. 

4) Comma Camillion svarer på dette spørsmålet, noe som ikke har en dritt med albuen å gjøre, at det ikke er verre enn de som dytter eller takler grovt. 

 

Bra nok forklart nå?

Endret av Espp
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...