Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Ikke fått noe mail her. Besilte 14 August. Blir litt frustrert om folk som bestiller flere måneder senere får den tidligere, men selsvagt ikke overraskende om det skjer

 

Tror ikke de tar utsending etter bestillingsdato. Jeg bestilte 5. september og har fått epost med sporingsnummer.

 

Dere har selvsagt sjekket om eposten er fanget opp av spamfilteret...

Endret av hatu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh yes, fikk akkurat sendingsbekreftelse.

 

 

 

Da snakket eg med kundeservice for å finne ut hvordan min ordre så ut. Et sant helvete å snakke med dem. Auto svar virker det som. En Robot kunne gjort en bedre jobb. Men blir ikke sendt denne uken. Elendig opplegg... Trodde virkelig at det var en fordel å være tidlig ute

Ikke sendt denne uka? What? Sa de det, eller er det bare noe du tror?

 

Ikke mist håpet, de begynte jo for knapt en time siden å sende ut, og om JEG får, så får nok du og.

 

 

Forresten, 7 og en halv kilo! Stødige saker.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Da snakket eg med kundeservice for å finne ut hvordan min ordre så ut. Et sant helvete å snakke med dem. Auto svar virker det som. En Robot kunne gjort en bedre jobb. Men blir ikke sendt denne uken. Elendig opplegg... Trodde virkelig at det var en fordel å være tidlig ute

 

Hahahah, what? Tror du drar en liten løgn jeg nå. Ingen live chat tilgjengelig nå, og du liker å ha en negativ innstilling :)

Lenke til kommentar

Oh yes, fikk akkurat sendingsbekreftelse.

 

 

 

Ikke sendt denne uka? What? Sa de det, eller er det bare noe du tror?

 

Ikke mist håpet, de begynte jo for knapt en time siden å sende ut, og om JEG får, så får nok du og.

 

 

Forresten, 7 og en halv kilo! Stødige saker.

Ja. han skrev masse autosvar før han skrev at Konsollen ikke var sendt og den blir ikke sendt før neste uke. Og da skrev eg min mening at de som er tidlig burde vøre prioritet. Da skrev han bare tilbake at han takket for at eg kontaktet dem... Markus som eg alltid havner hos. Ingen lett person å chatte med.

 

Hahahah, what? Tror du drar en liten løgn jeg nå. Ingen live chat tilgjengelig nå, og du liker å ha en negativ innstilling :)

Jo, Snakket med rotekoppen Markus. Og det er ikke tull.

Lenke til kommentar

Det høres veldig mistenksomt ut.

 

For om det stemmer så kan det faktisk hende at vi som har fått sendingsbekreftelse må vente til neste uke og.

 

De i USA som fikk sendingsbekreftelse sist helg har jo fremdeles ''A UPS shipping label has been created.'' på sin sporing.

 

Tviler STERKT på at noen får sendt i dag, og andre neste uke. Er nok alle på en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...