Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der kom mailen til meg også, forbanna Markus... Forventet levering Mandag. Tja tipper tidligst Onsdag. Da blir eg positivt overrasket om den dukker opp tidligere.

 

Hahahah, Raul du Raul. Dine poster er magiske!

 

 

Håper virkelig de ringer.

 

Noen som har noen framgang i Amazon spillordrene?

 

Mine er In Transit. Søk opp på sporings nummeret på UPS sine sider. Amazon sin side er litt treg

Lenke til kommentar

Får håpe de ringer ja.....Hvis ikke så får jeg håpe på flaksen min :) Kjerringa jobber 10-14 så best for UPS at de ikke kommer imellom da. Med mindre en av bikkjene kan ta imot :hmm:

 

Fikk en mail fra Amazon isted at Need For Speed har blitt sendt fra dem og at jeg får det i morgen, men det var i samme ordre som Rome & DR3:

Hello,

We thought you'd like to know that we've dispatched this portion of your order separately to give you a quicker service, at no additional cost to you. The remainder of your order will follow as soon as those items become available. If you need to return an item or manage other orders, please visit Your Orders on Amazon.co.uk.

Lenke til kommentar

Nå må vi la Markus være i fred. La han få kose seg med en weinersnitzel eller to.

Håper virkelig de ringer.

 

Noen som har noen framgang i Amazon spillordrene?

 

Fikk sendingsbekreftelse på Amazon på DR3. Sto dispatching etter klokka 10 i dag på ordren min på selve Amazon.co.uk.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Har en Rimi selv rett ved der jeg bor som er "postkontoret" mitt, så da satser jeg på at de kjører den praksisen i morgen i verstefall.

 

Amazon har spammet meg med mailer siste minuttene også:

Hello,

We thought you'd like to know that we've dispatched the remainder of your items and that this completes your order. If you need to return an item or manage other orders, please visit YO

 

Så da kommer Ryse, BF4 & DR3 x2 i morgen håper jeg. Bestilte også ekstra kontrollere derfra, noen andre som har gjort det?
Fikk mail om at PLay & Charge kit er sendt, men de er "uncertain" på kontrollere

Lenke til kommentar

UPS har ringt meg før mens jeg har vært på jobb, og jeg har ikke hatt mulighet til å ta imot pakken. Da har vi blitt enige om at han skal levere pakken på en "Post i butikk".

Rart når jeg var på jobb mens ups ringte meg med en pakke så spurte jeg om han kunne levere den i en post i butikk. Men nei fordi de var deres konkurrenter. Og det gikk ikke. Men jeg gikk god for at naboen kunne ta den i mot.
Lenke til kommentar

Tror de fleste burde sjekke Xbox One pakken sin. Min rakk ikke det første flyet så må vente på neste, men får den fortsatt den 22. i og med at den tar neste fly.

 

FJO!

Hvor fant du den infoen? Min siste status er:

 

Eindhoven, Netherlands 21.11.2013 22:30 Avreiseskanning

 

 

Amazon ordren min er forresten i Swansea for øyeblikket.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...