Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501
Skrevet

Fantastisk trailer. Håper ikke dette med Xbox one exclusiv er sant

Skrevet

Fikk sommerfugler i magen! Herregud hvor jeg gleder meg. Virker som at traileren viser bilder fra selve ingame, noe jeg setter pris på. Det ser veldig bra ut :)

Skrevet (endret)

Dette er avbekrefta allerede. Kommer til både PS4, XB1  og PC. 

Endret av Maury
Skrevet (endret)

Verden ser jo helt fantastisk ut, stemningen av musikken, atmosfæren. Dette er slik du gjør en trailer! Det er overveldende, tårer i øyekroken. 

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Gjest Bruker-292501
Skrevet

Håpet de brotherhood of steel eller hva de het er i spillet med :) Og at vi kan myrde kompanjongene våres om vi vil som i fallout 3. Håper det er tredje person med

Gjest Bruker-292501
Skrevet

Dette er avbekrefta allerede. Kommer til både PS4, XB1  og PC.

Bra. Leser rykter om last gen versjon med men er vell fake det med :) Haddf ikke blitt overasket om dette kom ut i oktober/november :)
Skrevet

Håpet de brotherhood of steel eller hva de het er i spillet med :) Og at vi kan myrde kompanjongene våres om vi vil som i fallout 3. Håper det er tredje person med

Begge punktene du nevner er sentrale i alle Fallout spill, så regner med vi får det denne gangen også ;)

Skrevet

Bra. Leser rykter om last gen versjon med men er vell fake det med :) Haddf ikke blitt overasket om dette kom ut i oktober/november :)

Fallout4.com er live nå og der er det bare XBONE, PS4 og PC som er nevnt.
  • Liker 1
Skrevet

Jeg håper at vi får slipp i November, men venter jo tålmodig så lenge jeg må. Bruker de ID Software sin motor her eller? Ser noen endringer fra Creation engine. Får sikkert vite mer om slippdato på E3.

Skrevet

De er flinke med markedsføringen sin. Genialt og slippe litt hint noen uker og måneder før E3 for så å overraskende slippe DEN traileren rett før E3. Kommer til å skape skikkelig blest frem mot E3. Var jo tross alt bare de mest ivrigste som har fulgt med å fått med seg at de skal ha egen pressekonferanse på E3 for første gang i historien. 

Jeg regnet i utgangspunktet med trailer på E3 og ikke noe mer, men jeg er overbevist om at vi nå vil få se litt mer på E3 enn hva jeg hadde trodd. Time will show! 

Skrevet (endret)

Gah! Sitter her med en halvkram en jeg nå.

Det eneste negative med dette er at det nå er så pokkers lenge til Fallout 5. :)

Endret av Aetius
  • Liker 2
Skrevet

Traileren sier PC, PS4 og Xbone.

*kremt* YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!! Dette kan bli tøft. Og med en hund som companion? Interessant...

Skrevet

Gah! Sitter her med en halvkram en jeg nå.

Halvkram? Det blei nesten klissete i bokseren. Folk snakker allerede om å ta permisjon fra jobben når det kommer.

Veit ikke om jeg skal forhåndsbestille det da. Er prinsippielt motstander av forhåndsbestilling, men, hallo, det er FO4!!!111oneoneone

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt blir det tredjeperson også. Noe annet ville vært ren idioti, spesielt siden de endelig fikk det til i Skyrim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...