Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente som vil finne på noe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig for ei jente å si ja takk til dette da man ikke vet noe som helst om fyren. Mener ikke bare utseende, men tenk på at jenta han evt. ender opp med faktisk skal tilbringe tid med han. Da er det en fordel om man har noe til felles så man ihvertfall har noe å snakke om.

 

Han skriver jo i første post at han gjerne vil se en film, enten i sofaen eller på kino. I tillegg er han åpen for andre forslag. Hvis du er interessert er det jo bare å sende en melding, prate litt, be om å få se et bilde, finne ut om dere har noenlunde lik filmsmak (om det er det dere skal gjøre) og go for it! :)

Lenke til kommentar

Jeg er litt for introvert for den slags, desverre.

Har i tillegg en stalker-crush å ta hensyn til, ville vært slemt å bare erstatte han, selv om han ikke vet at jeg eksisterer. hehe.

Men lykke til TS, hvis du endrer trådtittelen til "Jente som vil finne på noe?" og skriver litt mer om deg selv kan det hende noen tar kontakt. Ellers så kan kan du seff skaffe seg sukker.no etc., men er vel ikke mange på 18-19 år der?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg er litt for introvert for den slags, desverre.

Har i tillegg en stalker-crush å ta hensyn til, ville vært slemt å bare erstatte han, selv om han ikke vet at jeg eksisterer. hehe.

Men lykke til TS, hvis du endrer trådtittelen til "Jente som vil finne på noe?" og skriver litt mer om deg selv kan det hende noen tar kontakt. Ellers så kan kan du seff skaffe seg sukker.no etc., men er vel ikke mange på 18-19 år der?

Ååå jo:) er folk ned til 16 år også på sukker.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...