Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente som vil finne på noe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Eller, ser DU bra ut?

 

Så klart utseende er viktig....

 

Det her skulle vel strengt talt ikke være en debatt om hva slags kriterier folk setter og hvordan de ulike brukerne her inne ser ut, om de ser bra ut eller ikke.

 

Hvorvidt det faktisk er en diskusjon som ligger til bunn er en annen ting, men TS er på jakt etter noen å ha i armkroken og jeg mistenker at ingen av dere er kandidater for det - ei heller meg selv ;)

 

Utseende er viktig til en viss grad. Om noen ikke appellerer til oss, så ser vi ikke på dem. Jeg har forresten gitt en fyr en sjanse en gang, hvor mine første tanker ikke var så bra - men siden jeg kjente ham fra nettet gjennom en årrekke, så valgte jeg å ikke være så overfladisk. Jeg skulle hørt på instinktet mitt, men det er flere grunner til det. Men deretter så spiller andre faktorer inn og lik det eller ei, men der kommer de indre kvalitetene inn. Om noen er veldig pene, men en drittsekk og en dust uten sjarm - så blir vedkommende mindre pen. Sjarm, humor, fin personlighet - alle disse tingene er med på å trekke opp. Om noen har glimt i øyet og et fint smil, så hjelper det veldig. Ingen er perfekte, men det er noen der ute for alle. Jeg antar at denne diskusjonen om utseende har kommet for å bli.

 

TS har ikke gitt noen indikasjoner på hva han er ute etter, utover noen å se film med og ha i armkroken + at han har nevnt sin egen alder. Jeg frykter at sjansen til å møte noen på akkurat denne måten er veldig liten, men han prøvde i alle fall.

Lenke til kommentar

Jeg stiller bare opp for en venn i nød. Tviler på at han finner seg noen her uansett.

 

Vil forresten du finne på noe? Gå på kino/se film i sofakroken - eller hva du enn har lyst til. Gutt/mann på 20 år her som savner ei å ligge i sofaen med en fredagskveld å se på film.

PS: Har ikke plass til både deg og fredagskvelden i sofaen, men jeg har varmekabler, så gulvet er ikke skrekkelig kaldt.

 

 

har aldri forstått meg på folk som kan godta slikt med helt fremmede. jeg synes det er rart

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Det er bare noe stygge mennesker sier.

Det der var stygt sagt, så klart det indre som teller. Man gifter seg ikke med en person for eksempel pågrunn av utseende men av følelsen for personen, til og med den styggeste person kan få en fin kjæreste mens en pen mann som oppfører seg slik jeg er fin og alle vil ha meg kan ende opp med at ingen vil ha han

Lenke til kommentar

Min spøk var ikke makaber.

 

Det der var stygt sagt, så klart det indre som teller. Man gifter seg ikke med en person for eksempel pågrunn av utseende men av følelsen for personen, til og med den styggeste person kan få en fin kjæreste mens en pen mann som oppfører seg slik jeg er fin og alle vil ha meg kan ende opp med at ingen vil ha han

 

Slik bør det være, men virkeligheten er ikke ideell. Men utseendet har riktignok mindre å si for et ekteskap som skal vare lenge enn for en "hook up" med filmkveld.

 

Forresten liker jeg denne tråden. Jeg håper at noen tar imot tilbudet til trådstarter og at vi får beskjed. Det hadde jo vært hyggelig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du får heller teste ut sukker.no eller noe sånt TS ;)

Jeg har testet det i snart et år, kan trygt si at for menn så funker det ikke noe spesielt bra men for kvinner derrimot funker det fett. Det er et slik matching system hvor man fra 70 til 100 får se hvor mye man har til felles men dem bryr seg ikke oppi det

Lenke til kommentar

Jeg har testet det i snart et år, kan trygt si at for menn så funker det ikke noe spesielt bra men for kvinner derrimot funker det fett. Det er et slik matching system hvor man fra 70 til 100 får se hvor mye man har til felles men dem bryr seg ikke oppi det

Så fordi det ikke funker for deg, så funker det ikke for andre menn?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Så fordi det ikke funker for deg, så funker det ikke for andre menn?

Har ikke sagt det, har snakket med mange der men det jeg sier nå er et 100% faktum. Kvinner som bruker datingsider får drøssevis av mail fra menn mens menn får ganske sjeldent eller kanskje aldri mail fra damer og når man sender dem mail får man svar circa 50% så lenge man ikke ser ut som justin timberlake eller noe

Lenke til kommentar

Jeg har testet det i snart et år, kan trygt si at for menn så funker det ikke noe spesielt bra men for kvinner derrimot funker det fett. Det er et slik matching system hvor man fra 70 til 100 får se hvor mye man har til felles men dem bryr seg ikke oppi det

Har lest om flere som har funnet kjærligheten på sukker, så da må det vel funke for menn også :p Men kan være at det er flere menn der inne enn kvinner, sånn at det blir vanskeligere for menn. Tror dog at det er større sjanse for at han får seg noe på datingside enn her :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har lest om flere som har funnet kjærligheten på sukker, så da må det vel funke for menn også :p Men kan være at det er flere menn der inne enn kvinner, sånn at det blir vanskeligere for menn. Tror dog at det er større sjanse for at han får seg noe på datingside enn her :)

Er mer som lotto, vist man er heldig finner man en, jeg gir ihvertfal aldri opp håpet også so blir det billigere for hver måned helt tiil det bare koster 79 så godt hende jeg bruker sukker.no til jeg er en gammel mann:)

Bruk appen Tinder. Jeg fikk napp der for 2 uker siden og var på første date i går. Gikk hjem igjen i dag tidlig ^^,

Prøvde den i går, men fant ingen i ålesund hvor jeg bor, syns også man burde kunne bruke den uten å måtte ha facebook

Lenke til kommentar

Er mer som lotto, vist man er heldig finner man en, jeg gir ihvertfal aldri opp håpet også so blir det billigere for hver måned helt tiil det bare koster 79 så godt hende jeg bruker sukker.no til jeg er en gammel mann:)

Prøvde den i går, men fant ingen i ålesund hvor jeg bor, syns også man burde kunne bruke den uten å måtte ha facebook

Æææ, vi bor i samme by! Haha! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...