Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

25-årsgave til "kjæresten" .. ?


Anbefalte innlegg

X-en, som jeg har vært igjennom tykke og veeeldig tynne tider med, har bursdag snart.
Han kan muligens bli offisielt kalt for "kjæresten" igjen, (det vil tiden vise), men jeg lurer på om dere har noen gode tips til bursdagsgave sånn i mellomtiden.

Utenom at jeg er en killer på kort og "personlige" kreative gaver, så fortjener han noe småfint ettersom vi har det koselig sammen og vi tilbringer en del tid med hverandre.

Forøvrig fikk jeg ett sølvkjede av han i bursdagsgave. Type litt classy, litt "moteriktig" , langt ifra det jeg hadde kjøpt selv, og langt ifra min stil, men likevel. En gave er en gave. ;)

Det jeg vet er jo at han trenger en ny tlf. Han nevnte at han tenkte seg å kjøpe en samsung galaxy (den nyeste), s4 eller noe sånt antar jeg, eller en eller annen slags ny Windows tlf han babbla om virka veldig interessant.

Men det jeg også vet , er at han er ganske så spent på ps4 også. Han er en tidligere gamer, og også en "datanerd", og jeg vet han også kommer til å skaffe seg denne når han får råd til det.

Verdien på dette ligger på anslagsvis rundt 5,000 kroner, og mitt spørsmål er, hvilken gave hadde dere likt å få ?

 

Om noen av disse :) ?


Gutter? jenter? anyyyone ?
Takk på forhånd!

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig fornøyd med min S4 ihvertfall, ps4 kan det kanskje være litt lurt å vente litt med siden det mest sannsynlig vil komme masse oppdatering på bugs og alt det der?

 

 

Deet kan jo absolutt være en tanke gitt.. ideen traff meg ikke engang. Er ikke så god eller godt kjent med data-greier sånn i det hele tatt. Men det høres jo sannsynlig ut :)

 

Men disse bugs greiene , er ikke det noe han evnt får fikset selv ?

 

Syns du btw den ene eller den andre er "too much" i anledning bursdagsgave?

Lenke til kommentar

Det er en veldig dyr bursdagsgave, men absolutt noe som er veldig fint å få.. (jeg fikk min s4 i tidlig bursdagsgave, sååå!)

 

Jeg mener å tro (ikke skyt meg hvis jeg tar feil! har hørt dette) at hvis man venter med å kjøpe en ny konsoll så får man en 'bedre' versjon da de selvsagt vil ta å forandre litt på den alt ettersom hvilke tilbakemeldinger de får av brukerne sine. Andre type oppdateringer skal jo gå automatisk via nettet og sånt (har ps3, den oppdaterer seg selv titt og ofte). Også er det spill da! Han må jo nesten få noen spill og hvis han skal bruke den, og da helst også PS+ for å spille online og sånt (og få masse gratis innhold hver måned).

Nei, jeg tror det kan være enklere å bare gå for en mobil.. :)

Lenke til kommentar

Heldig du :)

 

 

Oi oi oi, ja da ble nesten det enkle det beste og i dette tilfellet er det enkle en mobil!
Han er jo uansett flink med disse gaming greiene sine selv, (selvom han påstår han har lagt gaming-tiden sin på hylla..) han vet vel hva som er best for han og hva han foretrekker.. så det får bli opp til han selv å skaffe seg ps4 og tilhørende spill osv. Orker ikke det hodebryet. :p

Blir vel meest sannsynlig en av disse mobiltelefonene da.. og no koselig kreativt på siden. Kort og kos!

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

BuffyAnnSummers:

"Jeg mener å tro (ikke skyt meg hvis jeg tar feil! har hørt dette) at hvis man venter med å kjøpe en ny konsoll så får man en 'bedre' versjon da de selvsagt vil ta å forandre litt på den alt ettersom hvilke tilbakemeldinger de får av brukerne sine. Andre type oppdateringer skal jo gå automatisk via nettet og sånt (har ps3, den oppdaterer seg selv titt og ofte). Også er det spill da! Han må jo nesten få noen spill og hvis han skal bruke den, og da helst også PS+ for å spille online og sånt (og få masse gratis innhold hver måned)."

 

Et lite korrektiv: Konsollen er ikke verken bedre eller verre om man venter litt, men det er riktig som du sier at software vil bli oppdatert etterhvert (men disse oppdateringene vil komme til de tidligst solgte konsollene også, naturligvis). Forøvrig er PS4 sluppet i Statene tidligere denne måneden, og den første software-patchen (som legger inn Blue-Ray avspilling og litt annet snadder) er allerede tilgjengelig. Så det å være redd for eventuelle "bugs" bør ikke være noe skumle saker. :)

 

Men, et annet viktig poeng som BuffyAnneSummers er inne på er at man gjerne vil ha noe spill om man har en konsoll... Og det er rett og slett ikke veldig mange attraktive spill til PS4 ved lansering (med forbehold om at personen det er snakk om har en helt annen spill-smak enn meg selv, selvsagt. ;)). Flere spill kommer på nyåret, så det er nok ikke noe problem å vente med PS4.

 

Ellers... øh... Telefoner har jeg ikke greie på. PS4 for kos og telefon for praktisk bruk? Må nesten se an hva han har mest bruk for. :)

 

(Redigert pga trøbbel med sitering)

Endret av Phate
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...