Gå til innhold

En kvinne og to menn drept i busskapring, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så blir han ansett som psykisk syk, så er han ute etter 1,5år som forrige kar..

 

Ute og ute. Han bli fortsatt tvangsbehandlet på institusjon, og får behandling med sprøyter om hindrer psykotiske tilbakefall. Han er ikke friskmeldt, og når han blir det vil han bli sendt ut av landet.

 

Men han får lov å reise alene til ulike plasser.

 

Kilde

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Ute og ute. Han bli fortsatt tvangsbehandlet på institusjon, og får behandling med sprøyter om hindrer psykotiske tilbakefall. Han er ikke friskmeldt, og når han blir det vil han bli sendt ut av landet.

 

Men han får lov å reise alene til ulike plasser.

 

Kilde

 

Geir :)

 

Og dagen de anser han som frisk gjør han det igjen slik at han kan forlenge sitt opphold i Norge ? Uansett kvalmt for de etterlatte at dette skjer, rettsikkerheten i Norge er piss verdt..

 

"Mannen har ikke oppholdstillatelse i Norge, men sendes ikke ut av landet så lenge han er på dom til tvungent psykisk helsevern."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ute og ute. Han bli fortsatt tvangsbehandlet på institusjon, og får behandling med sprøyter om hindrer psykotiske tilbakefall. Han er ikke friskmeldt, og når han blir det vil han bli sendt ut av landet.

 

Men han får lov å reise alene til ulike plasser.

 

Kilde

 

Geir :)

 

 

Reise alene? Ja , når han har fått opphold så dreper han ikke! For en galskap...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, og snart er det full julebordsesong, og på tide å finne frem løynboka fra i fjor ..

 

neida lille konemor, det var ikke meg som ...

 

Ingen av tunge kriminelle og drapsmenn husker ingenting, som regel.

 

Ergo, alle som har særdeles dårlig hukommelse er......

Hvis ingen husker ingenting, er vi vel tilbake ved start hvor alle husker alt eller i hvert fall noe ..

 

fikk litt vondt i hodet nå

 

;)

Lenke til kommentar

Jeg tok flyet fra Gardermoen til Stockholm i går. I gate'n fulgte politiet tre afrikanere om bord på det flyet jeg fløy med. Å faen tenkte jeg, hva faenskap kommer de til å finne på? Det var en tanke som slo meg. Det skjedde ikke noe under flyturen, men man kan jo aldri vite. Da må man ha riktig uflaks som de tre på Valdresekspressen.

Endret av OAB1966
Lenke til kommentar

Det er for jævlig at det drøyde lenge før politiet dukket opp. Myndighetene har gjort det slik at de har skjært ned på politi og lensmannskontorer og politifolk. Fortsetter det slik, har vi bare ett kontor i Oslo som skal dekke hele landet for å sette på spissen. Jeg ser for meg at politiet må bruke halvannen døgn fra Oslo til Finnmark, hehe. Jeg vil berømme ambulanse og brannfolkene for at de satte en stopper for desperadoen. De hadde ingen valg, hva ellers skulle de gjøre? Det jævligste ut av saken, er at han likevel får bli i landet på bekostning av våre skattepenger. Noen kjempeharde slag i skallen med brannslokkingsapparatet hadde vært det beste.

Endret av OAB1966
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tok flyet fra Gardermoen til Stockholm i går. I gate'n fulgte politiet tre afrikanere om bord på det flyet jeg fløy med. Å faen tenkte jeg, hva faenskap kommer de til å finne på? Det var en tanke som slo meg. Det skjedde ikke noe under flyturen, men man kan jo aldri vite. Da må man ha riktig uflaks som de tre på Valdresekspressen.

 

Var politiet med på turen? Hvis ikke hadde jeg seriøst vurdert å gå av flyet.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

 

Var politiet med på turen? Hvis ikke hadde jeg seriøst vurdert å gå av flyet.

 

Kvifor blir ikkje slike sendt i lasterommet på eit fly? Kan jo ikkje ha sånne tikkende bomber ombord på eit fly!

 

Om hunden må være i lasterommet, kan jaggu disse også være det.

 

http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/levende-dyr/

 

Eller kanskje bedre, samle opp ein heil gjeng i ein container, sendt dei med ein lastebåt ut av landet.

Nokså billigt, 100% trygt for andre reisende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kvifor blir ikkje slike sendt i lasterommet på eit fly? Kan jo ikkje ha sånne tikkende bomber ombord på eit fly!

 

Om hunden må være i lasterommet, kan jaggu disse også være det.

 

http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/levende-dyr/

 

Eller kanskje bedre, samle opp ein heil gjeng i ein container, sendt dei med ein lastebåt ut av landet.

Nokså billigt, 100% trygt for andre reisende.

 

Hvorfor påstår du at de er tikkende bomber? Fordi det var afrikanere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...