Gå til innhold

En kvinne og to menn drept i busskapring, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper han som gjorde dette får sin straff og aldri slipper ut av fengsel

 

Husk att du bor i Norge, et land fylt opp med naive nisser.

 

http://www.nrk.no/ho/valdresdrapsmann-far-permisjon-1.11340930

 

 

Ikke forvent deg annet, enn att vedkommende blir værende i psykiatrien, med mulighet for å kunne bevege seg fritt på gata.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Man kan begynne å lure på hva slags planet du egentlig lever på. Du er så naiv att jeg får vondt i brystet av å lese det du skriver.

 

 

 

Jeg går ut fra att Patrick Åserud kunne løst dette på en enkel å grei måte, ifølge deg.

 

 

Sverige er blant annet blant værstingene i europa på voldtektstatistikken, jeg går ut fra att det heller ikke har noen som helst sammenheng med den syke innvandringen der borte.

Håper at du har toalettet ledig mens du leser dette .. :wee:

 

Vi ser såpass forskjellig på realiteter og fakta, fordi du ser tingene fra et ståsted hvor du kun fokuserer på feil, mens jeg forholder meg til den helheten hvor vi vet at flertallet av alle innvandrende, på tvers av diverse skillelinjer, klarer seg godt og bidrar fullt ut med sitt beste.

 

Det er altså fremdels et "betryggende fåtall" som ikke klarer å følge enkle regler ..

 

Så er jeg fullstendig enig med deg i at det er for mye rot og surr les; dårlig styring - og det er vårt eget ansvar. Jeg har erfaring fra integreringsarbeid, og har sett nok av våre egne forbedringsområder, samt potensiale i nye landsmenn, og hvor lite som skal til av ressurser for å få det til å lykkes

 

Hva angår nordmannen på flyttefot - fikk i hvert fall jeg med meg at han neppe var særlig kompetent som barnehage onkel, og han har sikkert sine gode grunner for å ville flytte. Hans frie valg

Lenke til kommentar

Jeg for min del skulle ønske Norge fikk soningsavtale med flere land. Da kunne de sonet i sitt eget land. Tror ikke det hadde blitt like "lukrativt" å sitte inne her da.

 

Soningsavtale med land i afrika? Det er ikke mye realisme i det.

 

Det må innføres en stopp i all innvandring, ellers så ender det med katastrofe. Oljefondet er allerede tapt. 40 000 kommer i året og ghettoene vokser og vokser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Håper at du har toalettet ledig mens du leser dette .. :wee:

 

Vi ser såpass forskjellig på realiteter og fakta, fordi du ser tingene fra et ståsted hvor du kun fokuserer på feil, mens jeg forholder meg til den helheten hvor vi vet at flertallet av alle innvandrende, på tvers av diverse skillelinjer, klarer seg godt og bidrar fullt ut med sitt beste.

 

Det er altså fremdels et "betryggende fåtall" som ikke klarer å følge enkle regler ..

 

Så er jeg fullstendig enig med deg i at det er for mye rot og surr les; dårlig styring - og det er vårt eget ansvar. Jeg har erfaring fra integreringsarbeid, og har sett nok av våre egne forbedringsområder, samt potensiale i nye landsmenn, og hvor lite som skal til av ressurser for å få det til å lykkes

 

Hva angår nordmannen på flyttefot - fikk i hvert fall jeg med meg at han neppe var særlig kompetent som barnehage onkel, og han har sikkert sine gode grunner for å ville flytte. Hans frie valg

 

Tror jeg bare skal la deg seile videre på den rosa skyen din..

 

 

Her er forøvrig media ute med mer underholdning som du så fint kaller det

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10127748

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10153108

 

 

 

Politiet satser alt på at et ekstra stort overtidsbudsjett skal sette en stopper for den pågående ransbølgen i Oslo.

 

 

- Alle ransmennene er gutter og av utenlandsk opprinnelse. De er mellom 16 og 20 år, mens de fornærmede er mellom 16 og 67 år, sier John Roger Lund, stasjonssjef ved Stovner politidistrikt, til Aftenposten.

 

Her trengs det litt fornuft og toleranse og godvilje fra alle involverte parter. Kansje du, Vanvittige sky, kunne bidratt litt?

Endret av FiveInline
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Tror jeg bare skal la deg seile videre på den rosa skyen din..

 

 

Her er forøvrig media ute med mer underholdning som du så fint kaller det

 

Her trengs det litt fornuft og toleranse og godvilje fra alle involverte parter. Kansje du, Vanvittige sky, kunne bidratt litt?

Det er du som ser rosa skyer .. :wee:

 

"underholdning" i den betydningen at media lever av "klikk", og de får flest klikk ved å engasjere flest mulig, og nettopp saker som berører dette emnet, er rene godteposen for media av i dag

 

Du fikk ikke med deg at jeg faktisk har erfaring med direkte bidrag - hva har du annet enn kjeften din?

Lenke til kommentar

Det er du som ser rosa skyer .. :wee:

 

"underholdning" i den betydningen at media lever av "klikk", og de får flest klikk ved å engasjere flest mulig, og nettopp saker som berører dette emnet, er rene godteposen for media av i dag

 

Du fikk ikke med deg at jeg faktisk har erfaring med direkte bidrag - hva har du annet enn kjeften din?

 

Att du klarer å bortforklare det jeg linker til og ikke engang klarer å kommentere innholdet med en eneste setning er helt utrolig.

 

Vi får bare være enige om att vi er uenige, og ser ting på to forskjellige måter.

 

Når det er sagt, er jeg ikke mot innvandring, og jeg jobber med flere innvandrere som gjør en fabelaktig jobb, og som har tilpasset seg vår kultur og lært seg språket (selv om det til tider kan være litt rufsete :)) noe som er veldig bra!

 

Men vi to er nok uenige om mengden som skal inn, det er ikke bare å få flest mulig inn i landet, det er jo ikke bærekraftig for fem flate øre.

 

Som nevnt tusen ganger, Norge kan ikke redde hele verden, selv om enkelte har fått for seg det.

Endret av FiveInline
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner egentlig godt kvifor han gjorde det.

Bare drepe 3 random folk også få bli i landet.

Det virker jo litt for enkelt til å være sant.

 

Behandling på sjukehus fikk han også.

 

Han var kald og fattet og spurte etter politiet. Tyder på kalkulert handling kombinert med kraftig sinne over avslaget.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ønsker selv også det, men det kommer bare flere og flere utlendinger

Hva med et sorteringsystem hvor man finner ut hvem som er greie og hvem som er gale? da kan vi leve blant innvandrere uten å være redd, rumerne vil jeg ha ut uansett, er så sykt lei av å se dem sitte på gata med plastik koppen sin og tigge for penger, jeg bruker å ta omveier fordi jeg ikke vil gå forbi dem. Største trollene i norge etter min mening/:

Lenke til kommentar

Hva med et sorteringsystem hvor man finner ut hvem som er greie og hvem som er gale? da kan vi leve blant innvandrere uten å være redd, rumerne vil jeg ha ut uansett, er så sykt lei av å se dem sitte på gata med plastik koppen sin og tigge for penger, jeg bruker å ta omveier fordi jeg ikke vil gå forbi dem. Største trollene i norge etter min mening/:

I oslo sentrum er det ekstremt mange av dem. Spesielt Karl Johan og Nationaltheatret. Det verste jeg syns er at de har begynt å komme her på vestkanten. Helt sykt at politikerne ikke har stopper tiggingen. Leste at det skulle skje, men har ikke skjedd enda.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

I oslo sentrum er det ekstremt mange av dem. Spesielt Karl Johan og Nationaltheatret. Det verste jeg syns er at de har begynt å komme her på vestkanten. Helt sykt at politikerne ikke har stopper tiggingen. Leste at det skulle skje, men har ikke skjedd enda.

Poltikere sier mye dem, etter valget i 2005 ble det lovet at alle elever skulle få gratis mat i kantiner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...