Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United- Liverpool Fc


Danielzu

Anbefalte innlegg

Adnan, Evans og Zaha ikke i troppen ja. Hva er det som er felles for alle? Jo, alle bør spille ihvertfall i ligacupen. Bra jobbet, Moyes.

Nå begynner jeg virkelig å lure... skal Cole og Thrope gå foran Zaha og Januzaj? Jaha? Det er jo nødt til å være skader hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal tro. Faen altså, begynner å bli nervøs for at dette kan bli en Pogba-gjentakelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok forøvrig vannvittig lang tid før første "bessersupporter" kom på banen og deklarerte klart og tydelig hva som kreves for å være supporter i hans klubb!

Sier litt om hvor betydningsløs vi synes denne cupen er blitt!

#Defensiv modus off#

Men toeren kom fort... Som sagt, gir man faen i resultat bryr man seg ikke om klubben. Men det er vel som knipsolini sier bare folk som er redde for å tape - både kampen og ansikt :p Endret av Kimma16
Lenke til kommentar

Håper på følgene formasjon av Liverpool:

 

Mignolet

Toure - Skrtel - Sakho

Henderson - Lucas - Gerrard - Enrique

Moses - Sturridge - Suarez

 

Henderson og Enrique jobber mye bakover (blir nesten som backer om vi er under hardt press), mens de tre på topp både roterer med hverandre, og kan også droppe dypt for å hjelpe midtbanen.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Håper på følgene formasjon av Liverpool:

Mignolet

Toure - Skrtel - Sakho

Henderson - Lucas - Gerrard - Enrique

Moses - Sturridge - Suarez

Henderson og Enrique jobber mye bakover (blir nesten som backer om vi er under hardt press), mens de tre på topp både roterer med hverandre, og kan også droppe dypt for å hjelpe midtbanen.

Godt resonnement. Virker som Brendan er enig med deg også! Endret av Kimma16
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...