Gå til innhold

AMD Radeon R200-tråden - Diskusjon og spekulasjon


Aerow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det du linker til er vel referansemodellen GV-R929XOC-4GD, uten BF4 kan det se ut til au... GV-R929XOC-4GD-GA er Gigabyte sin varekode for "Windforce 3X" utgaven.

 

Spørs om ikke du hadde blitt svært skuffet når du pakket opp kortet fra Supersmart og stirret inn i referansekjøleren :p

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Hvilket kort var det Asus skulle komme med som hadde både gull og røde utbyttbare striper på dekselet? (for å passe til fargeskjemaet på de forskjellige Asus hovekortene. Rød- ROG. Gull, trenger ingen utdypning og uten (svart) til TUF korta)

 

 

hmmm...nevermind.

 

"the latest GTX 780 Ti DirectCU II and upcoming R9 290X DirectCU II both come with two color choices of stripes – red and gold – which can be applied by the owners to match their respective systems. The graphics card can now perfect match an ROG-red or ASUS-gold PC build, or even TUF-black by leaving off the stickers entirely"

 

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.644148642308336.1073741848.295429160513621&type=1

 

 

Kommer ikke godt frem på bildene i Guru3s artikkelen men det er altså også med "gull" dekorstriper på dette kortet.

Endret av lystfiskern
Lenke til kommentar

Disse "Battlefield 4 Edition" kortene er de som har BF4 key inkludert, sant? Det er ikke noe annet jalla, klistremerker eller sånt tull?

 

Ser ikke noen steder hvor det står eksplisitt "BF4 medfølger" så da er jeg skeptisk :)

 

http://www.gigabyte.no/products/page/vga/gv-r929d5-4gd-b-ga/overview/

Står ihvertfall "w/ Battlefield 4" på mange av R9 290/290X-kortene som selges hos Komplett. Hvis det ikke fulgte med allikevel kan du sikkert sende butikken en mail og spørre om de vil ettersende spillet. :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Vurderer nytt skjermkort til min snart 4 år gamle rigg. Har for øyeblikket et HD5870 som begynner å bli modent for utskifting.

Hadde først sett for meg et fra Nvidia (pga. mer Linux-vennlige drivere, visstnok), men har blitt fortalt at 280X og 290 gir med smell for pengene for øyeblikket.

Dermed har jeg noen spørsmål jeg håper dere her inne har svar på :)

 

Ganske enkelt:

  • Prisforskjellen ligger på rundt 1'000 kroner fra 280X til 290. Er det verdt prisforksjellen? Budsjettet var planlagt til <2500 kroner.
  • Alle de forskjellige produsentene. Hva har de å si? Og alle de fancy ekstranavnene på kortene.
  • Kjølingen som følger med har lite å si for meg siden jeg har vannkjølt system. Har forstått det slik at de nye AMD-kortene bråker en del.
  • Hvordan står det til med Linux-støtten hos AMD? Fortsatt pjall?
  • 280X/290 vs. Nvidia sine kort?

:xmas:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...