Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Det er ingenting som heter vanlig bruk når det gjelder mobiler. Det er sykt store forskjeller på hvordan folk bruker mobilene sine. Noen har 20 minutter skjermtid hver dag og noen har 8 timer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ingenting som heter vanlig bruk når det gjelder mobiler. Det er sykt store forskjeller på hvordan folk bruker mobilene sine. Noen har 20 minutter skjermtid hver dag og noen har 8 timer.

Det er kanskje ikke ment sånn fra din side, men flere av innleggene dine er preget av en litt arrogant og nedlatende tone.

I denne tråden er det vel plass til alle, både eksperter og nybegynnere?

Endret av lokmann
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ingenting som heter vanlig bruk når det gjelder mobiler. Det er sykt store forskjeller på hvordan folk bruker mobilene sine. Noen har 20 minutter skjermtid hver dag og noen har 8 timer.

Skummelt når noen av oss bruker 1/3 av livet sitt på å glane inn i en skjerm? Tror jeg er på ca 1time i gjennomsnitt og det er litt for mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Det er kanskje ikke ment sånn fra din side, men flere av innleggene dine er preget av en litt arrogant og nedlatende tone.

I denne tråden er det vel plass til alle, både eksperter og nybegynnere?

Var ikke ment sånn nei, men takk for at du påpekte det :)

Lenke til kommentar

Jeg får mer og mer lyst på den hvite Nexus 5. Mpx har ubekreftet dato 14. Desember som er en lørdag, så den kan vi bare glemme.

Flere som har slutten av måneden, og noen sier de får inn 19. Desember...

 

Har jo fått den svarte men har ikke tatt den i bruk enda. Synes finishen tiltrekker seg for mye støv.

 

Jeg liker ikke å bruke case. Har aldri gjort det på noen iPhone jeg har hatt. Passer bare på å ha dem i en lomme uten skarpe/harde gjenstander i.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan støv kan være et problem, men den tiltrekker seg fingermerker. Men dette er ikke på langt nær så mye som sorte og glossy overflater gjør.

 

Jeg vil kalle fettmerker/støv/skit på mobilen for irrelevant. Av alle dingsebomsene mine så synes jeg ikke den sorte Nexus 5 står noe særlig ut. Skjermen som med alle andre mobiler blir fettete, og den irriterer meg mer enn baksiden.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Slett data for "Rammeverk for Google"-appen. Tikket inn tvert etter det hos meg (mulig det var tilfeldig, det skal jeg ikke si). Det nullstiller en eller annen Google-ID er det noen som skriver.

 

Merk at apper som bruker denne kan få seg en klikk. Bl.a. vil ikke snapchat komme med notifikasjoner lenger, men logg av og på så er det greit igjen. Ikke at det er noen krise akkurat det da, men.. :) Ellers ser ting ut til å fungere greit.

 

Obs, dette kan blant annet stoppe push-varslinger fra å fungere: http://www.droid-life.com/2013/11/21/android-engineer-explains-why-mashing-check-for-updates-on-nexus-devices-isnt-helping-you/

 

Husker jeg opplevde det når jeg gjorde dette for å tvinge oppdatering til 4.3. Blant annet Snapchat sluttet å sende ut varsler. Å slette data for Google Framwork + *#*#CHECKIN#*#* i dialer er utvilsomt ofte effektivt, men jeg tror jeg holder meg unna fra nå av. Fik 4.4.2 uten fikling for 2 dager siden.

Lenke til kommentar

Ha ha, jeg mente selvsagt fysisk. Har du prøvd en Nexus 4? Den har avrundede kanter på sidene som gjør det skikkelig smooth å swipe inn fra sidene. Mange som har reagert positivt på det etter prøvd min Nexus 4.

Ja jeg har prøvd, kjøpte en N4 til kvinnfolket for en stund tilbake men jeg kan ikke si at det var egentlig så fryktelig..hmm..konstruktivt.

N4 var for min del uaktuell da pga bakdekselet i glass. Plager med ikke så mye egentlig at N5 ikke har samme rundheten som tidligere Nexus-devices har fått :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...