Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Slett data for "Rammeverk for Google"-appen. Tikket inn tvert etter det hos meg (mulig det var tilfeldig, det skal jeg ikke si). Det nullstiller en eller annen Google-ID er det noen som skriver.

 

Merk at apper som bruker denne kan få seg en klikk. Bl.a. vil ikke snapchat komme med notifikasjoner lenger, men logg av og på så er det greit igjen. Ikke at det er noen krise akkurat det da, men.. :) Ellers ser ting ut til å fungere greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk.

Har hatt iPhone 3G, 3GS, 4, 4S, 5 og nå 5S. Utrolig lei iOS. Har vært en kort tur innom windows phone 7, og HTC One.

Hater LG og Samsungs skall (personlig preferanse).

Sense 5 var bedre, men tanken på å ikke få oppdateringer, samt at den ikke klarte å koble seg til wifi på jobben var grunnen til at den ble solgt etter 2 mnd.

Håper jeg blir fornøyd med Nexus 5.

Lenke til kommentar

Hvorfor har mange fått 4.4.1 mens noen bla meg ikke har fått det?trudde alle skulle få dette likt med Googel telefon.Samt er det flere som synest det er lav lyd i telefonen?

 

Som nevnt flere ganger her så roller Google ut 4.4.2. Så det betyr at bare et fåtall av telefonene får den nye oppdateringen de første ukene. Lav lyd skal være fikset i den nye oppdateringen.

Lenke til kommentar

...men mister garanti/reklamasjonstid samt får styret om noe er, eller går galt, med maskinvaren.

 

Har fortsatt garanti, men har ikke norske forbrukerrettigheter nei. Men nå bor ikke jeg i Norge, så det får nå bare være. Er uansett verdt det, så kan vi snakkes igjen når det først skjer noe galt med telefonen.

 

Hvordan gjør jeg det??? Tell me!!! :p

 

Ikke så lett når du bor i Norge. Du kan proxye det over til Norge om du har kjenninger i USA, Storbritannia eller andre land som selger via Google Play. Du har også tjenester som driver med slikt, men disse bør du stole på før du sender noe så dyrt til de.

Lenke til kommentar

 

Har fortsatt garanti, men har ikke norske forbrukerrettigheter nei. Men nå bor ikke jeg i Norge, så det får nå bare være. Er uansett verdt det, så kan vi snakkes igjen når det først skjer noe galt med telefonen.

 

 

Ikke så lett når du bor i Norge. Du kan proxye det over til Norge om du har kjenninger i USA, Storbritannia eller andre land som selger via Google Play. Du har også tjenester som driver med slikt, men disse bør du stole på før du sender noe så dyrt til de.

Er det noen du kan anbefale? Eller sånt er kanskje ikke lov her?

Lenke til kommentar

Slett data for "Rammeverk for Google"-appen. Tikket inn tvert etter det hos meg (mulig det var tilfeldig, det skal jeg ikke si). Det nullstiller en eller annen Google-ID er det noen som skriver.

 

Merk at apper som bruker denne kan få seg en klikk. Bl.a. vil ikke snapchat komme med notifikasjoner lenger, men logg av og på så er det greit igjen. Ikke at det er noen krise akkurat det da, men.. :) Ellers ser ting ut til å fungere greit.

Takk for de falske forhåpningene ... Virket ikke :(:p :P

Lenke til kommentar

Har bestilt meg denne med binding hos djuice. :) Gleder meg som en unge. Fant ut det ble for dumt å kjøpe noe annet enn Nexus, tror jeg hadde angret raskt, etter å ha trykket på litt forskjellige telefoner. LG G2 var jo et alternativ, men likte bedre denne. Samt at de fleste andre telefoner kommer fulle i bloatware og produktspesifikke grensesnitt.

 

Blir min tredje Nexus telefon på rad dette. :D (HTC Nexus One, Samsung Galaxy Nexus, og nå denne)

 

Men prøver å spør om dette igjen, noen som vet om det går an å få tak i de originale bumper-casene her på berget? Fant ett par på eBay til 5-600,- men det er ikke aktuelt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...