Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

 

Ikke still lyden ned til vibrering, trykk kun på prioritert. Om du ikke gjør andre valg er det kun alarm som har lyd.

Og når du setter på ingen, er det lurt å sette varighet.

 

Problem: Noen apper varsler fortsatt, selv om mobil står på prioritet, f. eks. Viber. Trolig en bug.

 

Hvilke apper er dette? Greit å vite så man ikke kommer i en pinlig situasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ikke still lyden ned til vibrering, trykk kun på prioritert. Om du ikke gjør andre valg er det kun alarm som har lyd.

Og når du setter på ingen, er det lurt å sette varighet.

 

Problem: Noen apper varsler fortsatt, selv om mobil står på prioritet, f. eks. Viber. Trolig en bug.

 

Hvilke apper er dette? Greit å vite så man ikke kommer i en pinlig situasjon.

 

Viber har jeg selv erfart, men skal gjelde Whatsapp og FB Messenger også. Trolig også andre. Veldig snodig at Google har laget et slikt proriteringssytem som lar seg "lure".

Lenke til kommentar

Viber har jeg selv erfart, men skal gjelde Whatsapp og FB Messenger også. Trolig også andre. Veldig snodig at Google har laget et slikt proriteringssytem som lar seg "lure".

 

 

Enig. Jeg har ikke problemer med whatsapp, den oppfører seg som den skal hos meg.

 

EDIT: Facebook messenger ligger ikke heller som "priority" notification, så man kan ikke selv fikse det uten å skru av notifications fra programmet.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Merker at "launcheren" restarter for hver gang man går ut fra en app via hjemknappen. Skikkelig lugging og oppdatering av widgets og app-ikoner.

 

jeg hadde samme problem når jeg hadde 4.4, men løste seg når jeg la inn 5.0. Antagelig fordi jeg wipet userdata. Lurt å ta en factory reset hvis det ikke er testet (det er jo alltid anbefalt ved store oppdateringer)

Lenke til kommentar

Hvis du da går inn på Developer Options og Process Stats så kommer du nok til å se at minnebruk er Critical. Usikker på hvorfor det skjer, men en restart løser problemet.

Står moderat på dette. Ingen varsler i alle fall. Skal se om en restart gjør noe med dette.

EDIT:

Etter en oppdatering av listen stod det "enhetsminnet er svært viktig". Noe råtten oversetting der. :D

Facebook og Facebook Messenger lå på topp, forøvrig.

 

jeg hadde samme problem når jeg hadde 4.4, men løste seg når jeg la inn 5.0. Antagelig fordi jeg wipet userdata. Lurt å ta en factory reset hvis det ikke er testet (det er jo alltid anbefalt ved store oppdateringer)

 

Streeeess.. :p Mye som må installeres osv, men det blir sikkert så jeg prøver dette om det ikke bedrer seg noe!

Endret av Klykken-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...