Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

 

Enig. Føler alle animasjonene gjør den noe tregere.

Animasjoner er pent, men kan gi denne følelsen. Jeg kjører alle animasjoner raskere, skrus enkelt på hvis du aktiverer developer options :)

 

 

Det har jeg gjort, og det hjalp :) Eneste stedet det lagger skikkelig her nå er er når jeg skal velge wallpaper. Tar litt tid fær den får lastet inn de ulike alternativene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Enig. Føler alle animasjonene gjør den noe tregere.

Animasjoner er pent, men kan gi denne følelsen. Jeg kjører alle animasjoner raskere, skrus enkelt på hvis du aktiverer developer options :)

 

 

Hm. Animasjoner legges gjerne inn for å få ting til å føles raskere. Mye forskning rundt dette.

 

Det vil si, dersom du trykker på en knapp, og ingen ting skjer på et sekund, så føler du det går tregt. Men dersom du trykker på en knapp, og en animasjon tar et sekund føler du at det går raskere.

Lenke til kommentar

 

Jeg har akkurat lagt inn denne: http://forum.xda-developers.com/google-nexus-5/development/rom-android-4-4-3-ktu84m-rooted-busybox-t2557523

 

Veldig fornøyd, det føles som en ny telefon. :D Jeg syns min ble raskere nå, i motsetning til 4.4.4.

 

Det er jo bare basert på factory image. Hvorfor ikke bare legge inn factory image som kommer rett fra Google? :)

 

 

Er vel enklere å bare legge inn en ZIP-fil hvis man allerede er rootet og har custom recovery installert...

Lenke til kommentar

Der trillet min oppdatering ut over luften. Litt usikker på hva jeg synes ennå, men det er iallefall annerledes. :p

Finner ikke noe i luften hos meg. Men jeg mener å ha lest at Google ikke slipper ota oppdateringer til alle samtidig eller noe sånt? Trinnvis altså, stemmer det?

Endret av Kneipp
Lenke til kommentar

 

Der trillet min oppdatering ut over luften. Litt usikker på hva jeg synes ennå, men det er iallefall annerledes. :p

Finner ikke noe i luften hos meg. Men jeg mener å ha lest at Google ikke slipper ota oppdateringer til alle samtidig eller noe sånt? Trinnvis altså, stemmer det?

 

 

Det er en gradvis utrulling av OTA-oppdateringer ja. Så enten kan du vente på den eller flashe selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Der trillet min oppdatering ut over luften. Litt usikker på hva jeg synes ennå, men det er iallefall annerledes. :p

Finner ikke noe i luften hos meg. Men jeg mener å ha lest at Google ikke slipper ota oppdateringer til alle samtidig eller noe sånt? Trinnvis altså, stemmer det?

 

 

Det er en gradvis utrulling av OTA-oppdateringer ja. Så enten kan du vente på den eller flashe selv.

 

Takk for bekreftelsen :) Er allerede i gang med å flashe selv, vil ikke vente.

Tror jeg vet hva jeg går til, prøvde ut dev. preview av L via Google og gikk så tilbake til 4.4.4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Batteritiden er helt forferdelig etter jeg oppdaterte. Hvordan er den hos dere andre?

 

Hadde dårlig batteritid helt til jeg la inn ElementalX, ser ut som den har fikset problemet :)

Lenke til kommentar

 

Batteritiden er helt forferdelig etter jeg oppdaterte. Hvordan er den hos dere andre?

 

Hadde dårlig batteritid helt til jeg la inn ElementalX, ser ut som den har fikset problemet :)

 

 

Takk for tips. Er det bare å installere, eller må man gjøre noen endringer? Ser man kna vel mellom vanlig og express når man skal laste ned. Er det vanlig man skal ta?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

 

 

Batteritiden er helt forferdelig etter jeg oppdaterte. Hvordan er den hos dere andre?

 

Hadde dårlig batteritid helt til jeg la inn ElementalX, ser ut som den har fikset problemet :)

 

 

Takk for tips. Er det bare å installere, eller må man gjøre noen endringer? Ser man kna vel mellom vanlig og express når man skal laste ned. Er det vanlig man skal ta?

 

 

Jeg bruker å flashe i TWRP ikke sikker på hvordan express funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...