Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med Instructor på heroic. Kjører priest med mind vision, toughtsteal etc for å få våpen, men jeg har VERDENS VERSTE UFLAKS på de jælva kortene. Får nesten bare Abusive sergeants, og nettop nå hadde jeg 2 Mind vision på starthånda, og jeg fikk "THE COIN" på begge...

Lenke til kommentar

Er det flere som opplever maskinen fullstendig stopper opp etter avslutning av HS? Avslutter jeg spillet blir skrivebord (explorer.exe) uresponsiv og Oppgavebehandling lar seg ikke åpne.

 

Her er noen med lignende problem:

http://us.battle.net/en/forum/topic/10468626836

 

Jeg har dette problemet selv. Mange som melder om samme problem etter forrige patch på HS- tech support forumet. Den midlertidige "løsningen" for meg er å bare bruke Alt-F4 når jeg skal avslutte Hearthstone, for da går det tydligvis bra.

Lenke til kommentar

Du gjorde da 55 skade på deg selv med fatigue? 1+2+3...+10=55

Vel.. Cleric har jeg dummet meg ut på selv. Men da var det mest når jeg forsøkte å heale henne med hero ability. Ikke noe stolt øyeblikk akkurat.

Det stemmer, endte med -25 HP og motstander 0 eller -1 :p

 

Kamikaze!

Spilte mot handlock som mage endte opp med at begge låg under 3 kraft igjen, så for å unngå å tape brukte han Hellfire ....

Hadde forventet at det stod draw eller noe sånt, men det har de tydeligvis ikke giddet å skrevet inn.

 

Første uavgjort så langt.

Samme jeg tenkte da jeg, som Bamsemums så fint beskriver det, gikk full cleric. Stod ingen ting om draw, så ut som et normalt tap.

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...