Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Nok engang fungerer hearthstone dårlig, jeg gir foreløpig denne releasen terningkast 3, det som basically er singleplayer er mye mindre spillbart, eller helt uspillbart, jeg synes man får lite spilling ut av "campain"-delen, så man betaler i praksis 700 gull for 5 kort eller hva det er, kombinert med at det har tatt så lang tid, så er foreløpig dom: for dårlig.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke poenget det samme som med resten av spillet, å ha det moro? Hva er "poenget" med å spille ranked? Eller arena?

 

AtW

 

Hva man synes er moro kommer jo helt an på hvor lenge man har holdt på med det. HS er moro i seg selv i starten, men har du spilt det en stund så varer ikke det. Da må det nytt innhold til og en form for belønning, og det å spille mot stokk dum AI uten noen form for belønning må jo være det kjedeligste som er mulig å få til i HS. Med ranked uten nye kort som en god nr. 2, så det var bra at vi får nye kort nå.

 

Angående Naxxramas så er jeg litt skuffet. Trodde single playeren skulle vare lenger enn den gjorde (og da snakker jeg om de neste pakkene også, gitt at de er bygd opp på samme måte), og jeg tror flertallet runder det som kan rundes for så å aldri spille det igjen. Du kan godt diskutere hva som er moro og ikke moro, men jeg tror flertallet ser at det ikke er særlig stort poeng å spille mot AI uten noen form for belønning. Sånn er det med alt. Spillet er morsomt når det er nytt, men etter en stund må det belønning til for å spille videre.

 

Ellers er jeg en av de som ikke har fått kjøpt Plague Quarter ennå. Synd hvis det skal bli problemer hver eneste uke, og man kan jo undre litt på hvorfor de valgte å dele den opp i 5 deler over 5 uker. Det gir nok flere dager med problemer enn om de lanserte alt på en gang.

Lenke til kommentar

De har ikke akkurat blitt bedre med årene heller. Og som vanlig så er informasjonen så laber at man kan begynne å lure på hvor mye de egentlig bryr seg. Det er nå 5 timer siden "We are currently investigating the #Hearthstone payment issues.", og siden da har de verken klart å fikse problemet eller kommet med en oppdatering.

 

Lurer på hvilke problemer vi får neste uke..

Lenke til kommentar

Jeg fikk kjøpt den på pc en liten stund etter jeg postet over her. Før det prøvde jeg på iPad.

 

Mulig det er iPad-versjonen det er noe feil med?

 

Når det gjelder naxx syns jeg det var en forfriskende utgivelse som gir nye utfordringer. Det virker også som om det blir flere motstandere i de neste wingene, da det i hvert fall blir flere kort å hente.

 

Har også funnet mer glede med å spille ranked, med en hunter.

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke ødelegger spillet så tviler jeg på at Blizzard gidder å bruke for mye ressurser på Hearthstone. Dette er noe vi kan forvente hver gang de releaser en ny wing.

 

De gidder jo åpenbart ikke å bruke ressurser på å ha oppetid i noen av spillene sine, når det er mye trafikk går det ned, hearthstone eller ikke.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg er vanligvis tålmodig når det gjelder slike ting. Fungerer det ikke i dag så spiller jeg bare i morgen.

 

Det som irriterer meg er mangelen på tilbakemelding fra Blizzard. 9-10 timer siden sist oppdatering. Du får nesten følelsen av at de har gått hjem og glemte å si ifra. For meg er det helt utrolig at de kan behandle kundene sine på den måten, og likevel beholde fanskaren.

Lenke til kommentar

Det er rett og slett urimelig aa betale for den helt enorme serverkapasiteten som kreves for aa haandtere all trafikken som ankommer rett etter et slikt slipp. Infrastrukturen er bygget opp rundt en gjevnere stroem av brukere. Det er ikke oekonomisk forsvarlig aa ha en serverpark som haandterer trafikken ved ett slipp, for saa aa staa paa 5% load resten av tiden.

 

Blizzard har nok vurdert noeye hvor grensen gaar mellom naar en bruker blir irritert men vender tilbake og naar en bruker slutter aa gi dem penger pga av problemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...