Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det fins noen anti-cheese bosser i Naxx :>

 

Tok alle de tre nye bossene med Warlock deckene mine. 2 første med handlock og siste med zoo. Prøvde handlock på den siste også, men kombinasjonene av boardclear av store minions gjorde at jeg feilet.

Dette er normal altså ^_^

Lenke til kommentar

Boss nummer 2 var lett med Paladin, spesielt etter at han tømte kortstokken sin. Var derfor jeg ville prøve Paladin mot Horsemen ettersom Equality ville gjort livet lettere.

post-199980-0-31041200-1407319341_thumb.png

 

Så da ble det warrior. Execute og Stampeding Kodo + noen våpen gjorde kort prosess.

post-199980-0-54615600-1407319368_thumb.png

 

Edit: Glemte å gjøre ferdig denne:

post-199980-0-90035900-1407331421_thumb.png

Og med litt flaks så treng man 3 kort i stokken. Da blir det litt for lett.

 

Heroic er ikke vanskelig nok ...

Endret av nicho_meg
Lenke til kommentar

 

Enig. Military på normal var veldig lett. Warlock challenge er den vanskeligste class challengen hittil synes jeg

Syns Warlocken var den letteste, har tatt den to ganger nå og vunnet begge, uten å følge meg truet overhode.

 

Jeg har aldri hatt noe problem med class challengene til nå, men jeg sitter fast på warlocken. Prøvd endel ganger nå, men får det ikke til. De andre har gått på 1-2 forsøk og for det meste har jeg tatt de på første. Normalen har også gått veldig lett (tatt alt med zoo), men denne warlocken altså...

Lenke til kommentar

Fikk bare tid til å gjøre normal + class challenge i går. Både shaman og warlock challengen gikk lekende lett og følte meg aldri i fare for å måtte bruke mer enn ett forsøk på hver. Av en eller annen grunn så har jeg perfekt draw i class challengene...

 

Ellers så gikk Razuvious ned på første forsøk med Shockadin.

Gothik på 3. forsøk, testet først Shockadin, så Control Warrior bare for å gjøre det, sa til slutt fuck it, brukte Beast-hunter og kom seirende ut :p

Horsemen gikk på 3. forsøk, også her testet jeg med Shockadin bare for å se fighten. Gikk rett over til Handlock, tapte første game pga. teiteste drawluck ever. 3. forsøket gikk knirkefritt, fikk ut to taunta giants og brukte faceless på Blaumeux bare for gøy.

 

Noen som har testet om "Mass Dispel" fungerer mot Horsemen? Virker litt for bra liksom :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...