Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hadde en litt morsom runde i dag, hvor motstander (druid) hadde en 4/6 taunt, 3/2 og 2/1 ute. Jeg hadde 2stk starving buzzards og en 1/1 med windfury (resultat av webspinner). Kasta ut en knife juggler og hunters mark på 4/6 taunt, for å unleash the hounds. Renska nesten bordet, måtte ofre en hund, som igjen gav plass til ulven som gir alle beasts +1 attack.

Kan si jeg fikk både board og card advantage :)

 

Ulempen er at det tar alt for lang tid å gjøre alle trekkene når det hele tiden fører til en handling av en minion. Tror ikke jeg rakk å angripe med alt.. Spiller da på en sliten ipad 2..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller paladin i Arena nå. Blant kort jeg har:

 

4x Guardian of kings

1x Avenging wrath

 

Spiller mot en annen paladin, jeg har 11 kort igjen i dekket. Har trukket kun 1 guardian of kings.

 

Blant de 11 kortene jeg har igjen er det altså 3 guardian of kings og 1 avenging wrath (4 av 11 kort) som lar meg vinne spillet. Resten gjør ingenting (6/11 kort).

 

1. Min tur, trekker novice engineer. 10 kort igjen.

2. Spiller den, trekker gnomish engineer. 9 kort igjen

3. Bouncer novice tilbake, spiller den på nytt. Trekker abusive sergeant. 8 kort igjen.

4. Spiller gnomish engineer. Trekker blessing of might. 7 kort igjen

5. Motstander spiller, tar meg ned til 10 hp

6. Min tur, trekker ironbeak owl. 6 kort igjen

 

 

Og mine 3 guardian of kings + avenging wrath ligger igjen, blant de siste 6 kortene, som jeg ikke får tak i før jeg dør...

 

What the fuck

 

0.046% sjanse for å skje fra 11 kort av. Sjansen for at jeg ikke hadde trukket dem hvis man regner helt fra starten av er langt mindre.

 

RNGesus hater meg :(

Endret av Error
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan prøve å lage en Warlock-deck som bruker demoner. Og så bruker du Voidcaller for å få ut demonene.

Ulempen med mange Demons er at de har negativ Battlecry. Med Voidcaller så slipper du dette.

 

 

Spilte en runde mot AI. Og som vi vet, gjør den noen rare valg hehe.

AI hadde en vanlig minion på bordet. Han spilte Youthful Brewmaster og fikk den minion inn i hånden igjen.

Spilte så en YB til på den allerede YB han hadde. Spilte så igjen YB på den igjen.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Har vært stuck på rank 9 med hunter i noen dager nå.

Sliter mot zoolock og noen control decks.

Vet vel forsåvidt hvilke kort jeg trenger, men vet ikke hvilke jeg vil/kan kvitte...

 

Har også tapt et par kamper på ren idioti.. Når man kan skylle på rng er det liksom greit, men når du kunne vunnet med et annet trekk er det sjukt irriterende!

Lenke til kommentar

Har vært stuck på rank 9 med hunter i noen dager nå.

Sliter mot zoolock og noen control decks.

Vet vel forsåvidt hvilke kort jeg trenger, men vet ikke hvilke jeg vil/kan kvitte...

 

Har også tapt et par kamper på ren idioti.. Når man kan skylle på rng er det liksom greit, men når du kunne vunnet med et annet trekk er det sjukt irriterende!

Zoolock er enkelt nok. Bare mulligan for Explosive Trap, Unleash the Hounds og evt Tracking. Med de kortene, har man en veldig god sjangse til å vinne. Houndmaster eier de også.

Lenke til kommentar

Er på rank 9 selv, og vinner de fleste kamper mot hunter.. Aldri mer enn 2 minions ute, en stor med taunt og en mindre. Alltid ha klar silence for scavening hyena. Bruker lore for å heale om det trengs.

 

Nå er du sikkert en bedre spiller enn meg, men det skal sies at decket ditt er ganske godt egnet mot akkurat hunter-matchupen, så det er ikke så rart du gjør det bra mot hunter, andre deck-typer har en langt mindre lett jobb.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...