Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mangler bare 6 5 kort. Alle rimelig ubrukelige legendaries. De kommer jeg til å crafte før eller siden.

 

Så jeg er ferdig med å bruke penger på spillet. :)

Brukt mykje spenn for å komme dit?

 

Har egentlig spelt sånn litt av og på sia beta i ...oktober/november, og oppdaga at eg enda ikkje hadde fått typisk...injured blademaster for å ta et eksempel. Mangler endel legendaries også. Men har då kun kjøpt ...15 pakker.

Lenke til kommentar

*sensurert* Blizzard må få fiksa ipad-appen snart, kræsjer veldig ofte!

Som oftest krasjer det når en kamp er ferdig, ikke så big deal.

Men nå sist var det midt i en arenakamp hvor jeg hadde forsvart meg hele runden men hadde endelig fått overtaket og skulle ta knekken på ham den neste runden. Appen kræsjer og jeg får ikke fullført min runde. Når jeg får reconnecta har tiden gått ut, og motstanderen har flaks med trekken og får et chargekort = game over for meg.

Lenke til kommentar

Fy søren så mange tilfeldigheter som avgjorde de kampene, også i finalen. Amaz har noen syke priest-kombinasjoner, men det er mye hell som er ute og går her også. Det er litt for mye rng for at Hearthstone kan tas seriøst som en esport, etter min mening i hvert fall.

 

Men det gir noen morsomme øyeblikk da :)

Lenke til kommentar

Fy søren så mange tilfeldigheter som avgjorde de kampene, også i finalen. Amaz har noen syke priest-kombinasjoner, men det er mye hell som er ute og går her også. Det er litt for mye rng for at Hearthstone kan tas seriøst som en esport, etter min mening i hvert fall.

 

Men det gir noen morsomme øyeblikk da :)

Personlig syns jeg Hearthstone i forhold til konkurranse kan sammenlignes litt mer med f.eks. poker enn andre esport spill som Dota, SC2, Lol etc. Arrangeres mangfoldige poker turneringer årlig med mangfoldige millioner i premiepotten, så hvorfor ikke Hearthstone? Nå kan det argumenteres for at Hearthstone er litt mer random enn poker, men jeg vil påstå det er litt av samme typen spill. Begge har en grad av flaks/tilfeldighet ved seg, men over tid vil de beste spillerne havne på toppen.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Fant akkurat ut at jeg mister alle kortene mine når jeg flytter til Asia på onsdag. :(

 

Frister SVÆRT LITE å starte på nytt. Faen for en elendig ordning.

Nå er det ikke ulovlig å spille på EU serveren selv om du er i Asia. Ulempen, dersom man kan kalle det det, er at det muligens ikke er like mange online samtidig som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Har akkurat testet ut Heartstone, og foreløpig ser det relativt morsomt ut. Stort pluss i at det går an å stoppe på kort varsel da hver omgang ikke varer så lenge :)

Lurte på om dere har noen gode tips til hvordan skaffe seg kort og hvilke klasser som vil være lurt å satse på i starten? Er det kanskje noen som det er lettere å bygge et OK deck enn andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...