Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Heroic Anub'Rekhan var småvanskelig, men jeg byttet til Amaz Priest deck og tok den ganske greit. Faerlina var altfor lett når man velger alt av aggro (jeg brukte Zoo). Maexxna brukte jeg 2 forsøk med facehunter. Gjorde ferdig alt på litt over 1 time. Bare 1 uke til neste del... :hm:

 

Eneste kortene vi fikk i uka her som jeg likte var Nerubian Egg (den trenger nerf imo), og Anub'ar Ambusher. Tror den kan funke greit i miracle Rogue deck. Skal iallefall teste det litt.

 

Edderkoppen tror jeg kan funke fint hos hunter, er jo beast også(?), ellers er jeg enig i at innholdet er litt slapt til å være 700 gull og så lang ventetid.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker du på 1-2 kortet som deathrattle's til 2x 1-1? Jepp, det som suger er at de 2x 1-1 som spawner er ikke beasts :/

 

Nerubian egg + Power overwhelming er nice combo, folk har tendens å la nerubian egg leve (forståelig nok) så har du ganske nice 4 damage minion som dør og trigger deathrattle til egg'n. -> 4-4 minion.

Lenke til kommentar

De som kjører Nerubian Egg har felre måter å "drepe" egget på. Blir ofte 2 eller 3 for 1. Eller så er det en silence/hard removal bait på en 2 mana kort. Altfor mye value på kortet der.

 

Tenker du på 1-2 kortet som deathrattle's til 2x 1-1? Jepp, det som suger er at de 2x 1-1 som spawner er ikke beasts :/

 

Han tenker på selve Legendary kortet man får av Spider Wing (Maexxna). Den kan funke i en midrange Hunter deck med Houndmaster.

Lenke til kommentar

Tenker du på 1-2 kortet som deathrattle's til 2x 1-1? Jepp, det som suger er at de 2x 1-1 som spawner er ikke beasts :/

 

Nerubian egg + Power overwhelming er nice combo, folk har tendens å la nerubian egg leve (forståelig nok) så har du ganske nice 4 damage minion som dør og trigger deathrattle til egg'n. -> 4-4 minion.

 

Var den jeg tenkte på ja.

 

Ellers ser jeg ikke helt at egget har "alt for mye value", selv om det er bra, noen eksempler på noen komboer som er veldig bra?

 

AtW

Får man noe for og ta de bossene på heroic eller er det ikke vits?

 

Ikke noe poeng.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hva mener dere om comboen: "Deathrattle: Resummon this minion" på en Ragnaros og deretter faceless på rsgnsros. OP?

 

Er det noen kort som gir "Deatrattle resummon" på en minion? Personlig mener jeg at om man har mulighet til å spille ett selvalgt kort, og faceless på en ragnaros, så er motstanderen nesten uansett så godt som død.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Hva mener dere om comboen: "Deathrattle: Resummon this minion" på en Ragnaros og deretter faceless på rsgnsros. OP?

 

Er det noen kort som gir "Deatrattle resummon" på en minion? Personlig mener jeg at om man har mulighet til å spille ett selvalgt kort, og faceless på en ragnaros, så er motstanderen nesten uansett så godt som død.

 

AtW

 

https://www.facebook.com/Hearthstone/photos/a.701675023208602.1073741841.498467596862680/729202740455830/?type=3&theater

Kom med ekspansjonen.

Lenke til kommentar

 

 

Hva mener dere om comboen: "Deathrattle: Resummon this minion" på en Ragnaros og deretter faceless på rsgnsros. OP?

 

Er det noen kort som gir "Deatrattle resummon" på en minion? Personlig mener jeg at om man har mulighet til å spille ett selvalgt kort, og faceless på en ragnaros, så er motstanderen nesten uansett så godt som død.

 

AtW

 

https://www.facebook.com/Hearthstone/photos/a.701675023208602.1073741841.498467596862680/729202740455830/?type=3&theater

Kom med ekspansjonen.

 

 

Det er ikke det samme som "deathratte resummon", og vil være meningsløst å bruke på rag før du spiller faceless, det vil bare drepe den og lage en kopi, dvs ikke endre noe som helst.

 

AtW

Lenke til kommentar

Kan vel ikke si at det er spesielt OP mest pga.:

Raggy koster 8 mana, Ancestral Spirit koster 2, Faceless koster 5.

Dette betyr at du trenger 2 turns for å kunne gjennomføre comboen, og da er det mye som kan gå galt på mostanders tur(Hex, Poly, silence osv.)

 

Men for å dra dette litt videre, tenk dere dette:

1. Du bruker din turn 8 til å cleare alle mostanders minions fra brettet, han følger opp med å droppe Raggy.

2. Din turn 9: Faceless på hans Raggy -->Ancestral Spirit--> Reincarnate.

Har du nå da 2 Raggyer? Og for å dra det enda videre: Tenk om du hadde hatt Kel'Thuzad på brettet når du gjorde dette --> Even more Raggys!

Lenke til kommentar

Der tok jeg endelig Maexxna på heroic (har dog kun tatt maexxna, da hun virket enklest).

 

Min strategi var å få hennes side full av 1dmg minions og bruke minions med healing og charge på min tur, samt weapons. Brukte da paladin med guardian of kings, truesilver champion og holy light, samt witch doctor og wolfrider. Hadde også arcane golem og farseer på lur. Kort som blessed champion osv kortet ned tiden det tok.

Lenke til kommentar

Da var an00b'rekhan og grand widow faerlina overvunnet. Hadde 1hp igjen på faerlina, da hennes hero power heldigvis traff min minion i stedet for meg.

 

På faerlina brukte jeg warlock med en custom rushstokk.

På anub'rekhan brukte jeg mage med removal og freeze spells og et par beefy minions.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...