Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Matchmaking is the process of determining appropriate pairings in Hearthstone.

The matchmaking process functions differently for each type of play. Casual play and Ranked play at Legend rank determine pairings using each player's matchmaking rating (MMR) for that type of play, while Ranked play below Legend rank is determined by each player's rank, and Arena pairings are determined by each player's win/loss record for the current run.[1] In each case the system attempts to find a player of as similar rating, rank or record as possible.

http://hearthstone.gamepedia.com/Matchmaking

Så det er MM for både Casual og Ranked, og de er adskilte. Det virker dog ikke som om den fungerer spesielt bra i Casual. Jeg har under 20 kamper totalt i spillet og ble i går matchet konstant med folk som det er tydelig har mange mange flere kamper pga kortene de har. Det er selvsagt mulig at det er wallet warriors da...

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

6/20 er jo ikke ingenting aa klage over naar man kun har starterkortene. Rimelig OK, spoer du meg.

 

Joda, men i går gikk jeg 1/10 med magen min etter å ha prøvd i lang tid å gjøre to av questene som krevde 2 wins med mage. Ble slått etter lange spill av folk som da avsluttet med leeroy, ragnaros, malygos, alexstrasza, gruul og onyxia. Så flere av dem i flere deck også, føles litt urettferdig å skulle spille mot malygos+faceless komboer med basic kort :hm:

Lenke til kommentar

Faen så dårlig matchmaking dette spillet har... jeg sitter på kun starterkort og de du unlocker ettersom du lvler hero til 15, og møter folk med 5-6 legendaries og kort for hauger av dust. Dette er i casual play mode. Hvordan er det fair...

 

www.icy-veins.com <- Sjekk ut og prøv å lag et basic deck, les hvordan du bør bruke kortene osv.

Forståelsen for hvordan kort henger sammen og hva en trenger, krever litt erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...