Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

I følge Kripperian så får en dust fra Gold og vanlig (og beholder kortene)

 

 

 

I følge Kripperian så får en dust fra Gold og vanlig (og beholder kortene)

Jeg så videoen hans og tolker han ikke slik. AtW

 

Hvis jeg tolker det han riktig så sier han at du får dust verdien til de du kan putte i et deck, dvs 1 leg og 2 non-leg, og at hvis du har f.eks 1 golden og 5 non-golden azure drake så får du dust verdien til 1 gold og 1 non-golden.

 

I tillegg beholder du kortet, så det virker jo som en god ting. Kan egentlig crafte golden legendary, få igjen dust og deretter disenchante den :)

Ville avventet til det blir bekreftet, da det tross alt er snakk om mye dust :O

 

 

Joda, det er bare at du ikke tjener noe da (om du har den ikke-golden fra før)

 

Alt 1: Få 1600 dust

Alt 2: Betale 3200 dust, få 3200 dust, disenchante for 1600 dust, - man tjener 1600 dust.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, men hvis man ikke har vanlig versjon og har ekstra dust liggende, da lønner det seg å crafte en golden :)

 

Alternativt, hvis du har voldsomt lyst på en golden rag i samlingen og har en normal en fra før, så kan du lage en for 1200 dust fordi du bruker 3200 på craft, får 3200 tilbake og 400 for DE av normal rag. Du mister derimot de 1600 du ville fått fra å ha normal Rag i utgangspunktet så totalen blir -1200.

Lenke til kommentar

Hva synes dere generelt om nerfen i seg selv da? Ganske grei i mine øyne, med unntak av at man skulle fjernet gadgetzan isteder for stealth.

 

AtW

Why not both?

Jeg er veldig glad for at de fjerner stealth, utrolig frustrerende med en miracle combo fra rogue som avsluttes med en XX/XX VanCleef, evt auctioneer coldblood conceal, for deretter å få neste conceal runden etter. Er omtrent umulig å kontre, og med Sap hjelper det lite å sette opp taunts også.

 

En annen som blir endret, som jeg ikke har sett mye snakk om er Power Overwhelming. Er utrolig glad for at denne fjernes, har ventet på det lenge. Det er altfor sterkt som removal, fordi det er veldig lett for warlock å ha token minions på bordet. Men det beste er at det fjerner Leeroy+PO+Faceless komboen, som kan brenne en viss plass!  :w00t:

Lenke til kommentar

 

Hva synes dere generelt om nerfen i seg selv da? Ganske grei i mine øyne, med unntak av at man skulle fjernet gadgetzan isteder for stealth.

 

AtW

Why not both?

Jeg er veldig glad for at de fjerner stealth, utrolig frustrerende med en miracle combo fra rogue som avsluttes med en XX/XX VanCleef, evt auctioneer coldblood conceal, for deretter å få neste conceal runden etter. Er omtrent umulig å kontre, og med Sap hjelper det lite å sette opp taunts også.

 

En annen som blir endret, som jeg ikke har sett mye snakk om er Power Overwhelming. Er utrolig glad for at denne fjernes, har ventet på det lenge. Det er altfor sterkt som removal, fordi det er veldig lett for warlock å ha token minions på bordet. Men det beste er at det fjerner Leeroy+PO+Faceless komboen, som kan brenne en viss plass!  :w00t:

 

 

Enig, PO er en mer sentral nerf enn feks sylvanis. Ting som rag er ikke så super-irriterende i seg selv, men er glad for nerfen, tror det fører til større variasjon, slipper at rag alltid blir valgt som high cost minion.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Siden jeg stort sett ser på at andre spiller så gleder jeg meg til de fjerner masse kort fra Standard

Som Justicar og Sylvanas + mange andre

og for min del så kan de godt fjerne alle Classic kortene fra både Standard og Arena

Som vanlig er det ræl som kommer fra Dubius...

 

Sylvanas er fra Classic settet, så hun forsvinner ikke fra standard. 

You say what?

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

 

 

Siden jeg stort sett ser på at andre spiller så gleder jeg meg til de fjerner masse kort fra Standard

Som Justicar og Sylvanas + mange andre

og for min del så kan de godt fjerne alle Classic kortene fra både Standard og Arena

Som vanlig er det ræl som kommer fra Dubius...

 

Sylvanas er fra Classic settet, så hun forsvinner ikke fra standard. 

You say what?

 

Grattis

Lenke til kommentar

Jeg må ha dette inn med teskje, så bær med meg..

 

Hvis jeg crafter gold Rag så får jeg 3200 dust tilbake når neste expansion kommer? Er det noen dato man må ha kortet før for å få refund?

 

Det her står hos blizzard:

We wanted to allow players to disenchant Classic cards that are being added to the Hall of Fame set for full dust refunds, but then felt that incentivizing players to dust their cool Wild cards was counter to our goal of making Wild awesome.

 

So instead, we're just going to give you the dust, and you can keep the cards!

 

Up to the maximum number of cards you could put in a deck, we will give you the full dust value of any cards you have that are being added to the Hall of Fame set.  (Yes, that means if you have at least one Golden Ragnaros, you'll get 3200 dust!) The dust will be automatically awarded upon log-in once the Year of the Mammoth begins.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...