Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Seieren er ekstra deilig når en vinner mot Mages

Spiller C'Thun Priest på Amerikansk og har nå vunnet over 3 Mages på rad

 

1. Trodde det var "Ice Lance" Mage, siden h*n prøvde å psyke meg ut med "Well Played" og spilte masse "Emperor Thaurissan"

Ice Block, Frost Nova, Blizzard, Fireball, Reno, men var ikke vanskelig å få h*n ned til 1 da C'Thun fort ble 30+

 

2. Var faktisk en Ice Lance Mage, men rakk ikke å drepe meg før tiden var over

 

3. En Mage som brukte alle sine spells på å drepe mine minions, vant med 30 HP inntakt (tok ingen skade)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

12-0 med shaman på lørdag, god fornøyd med den altså!

 

gHVq59S.png

 

 

Dopplegangster + evolve gav drøyt med value, og siden jeg stort sett hadde bordet hele veien gav bloodlust og Everyfin (med Call in the finishers) fikk ofte motstander ned fra 15+ HP. Utrolig gøyal å spille, og som bonus møtte jeg ikke en eneste mage.

-Hunter x2

-Shaman x3

-Paladin x3

-Warlock x1

-Priest x3

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Prøver en tokendruid. Slet med card draw, så tok med Coldlight Oracle. Slet med at det ga motstander for mye fordel. Tok med Reporter. Slang med Naturalize fordi jeg først holdt på. Alt i alt begynner det å bli ekstremt farlig hvis jeg klarer å holde noe som helst på board, og mye som lar meg gjøre det. Morsomt så langt. For få games til å si om winrate er ok eller ikke.

Lenke til kommentar

Gikk 12-2 i Arena med Shaman i kveld.

 

 

post-17606-0-48863000-1485376436_thumb.png

 

 

 

Tror dette er andre gangen at jeg klarer 12 wins, så det er jo litt stas. Spiller ikke så mye Arena at det gjør noe, så da er det jo kjekt at det gikk så bra denne gangen. Spilte en runde Mage i Arena forrige uke med det jeg trodde var et veldig bra deck, men den endte 3-3.

Lenke til kommentar

Tips til en som spiller smått igjen? Har ikke spilt siden Naxx kom ut, fikk kortene derfra.

Så spilte jeg endel før alt av expansions kom, dvs har ok med basic kort, ikke noe mer.

 

Noen gode budget decks?

Liker priest, hunter og mage. Men er åpen for alt

Classic har mange av nøkkelkortene i moderne decks også, så en samlingfra den tida trenger ikke være dårlig.

 

Priest har en del sterke kort for tida. Dragon synergy er vel det sterkeste alternativet for decks, selv om det også brukes reno-varianter og en combo (chansey priest) . Budget dragon decks er vel noe du bør prøve å søke etter i så fall, en del viktige kort i dragon decks er epics, men tror det er få legendaries. Mulig det er mye blackrock mountain, som i så fall øker kostnaden en del.

 

Hunter er ikke helt rask nok til å konkurrere med pirater for tiden, og sliter med lasting power mot reno-decks pga lite card draw og ingen heals.

 

Mage er litt populært for tida, sjekk reno mage, tror ikke den er så verst i kostnad, men hele konseptet dør ca i april. Det gjør forresten dragon priest og.

 

Den enkleste investeringa som varer litt er vel mot budget varianter av Miracle rogue eller pirate warrior, så får man heller utvide samling av wotog og gadgetzan mens man venter på neste expansion, og samle dust fram til det. Så kan man crafte seg relevante kort neste standard cycle.

Lenke til kommentar

Av og til kan det her RNG dritet brenne i helvete.

 

Omtrent laga aggrodraft av en hunter...og ka får eg i opening hand. absolutt alt av lategame.  1 gang er greit..2 ganger er greit...men no er det 4. gangen på rad (eg kom meg mirakuløst ut med seier på en av dei).

Ingenting å spele før turn 3-4 i en hunterdraft...då taper du fort.

Lenke til kommentar

Ser mange fortsatt spiller med C'thun, selv på høyere nivå  (Youtube)

Jeg har spillt litt med Kun C'thun druid, altså basert på komboen:

 

Aviana%2822325%29.png?version=bf3dd7691b49628.pngBrann_Bronzebeard%2827214%29.png?versionC%27Thun%2831110%29.png?version=f4320543

 

 

Er veldig festlig når hele komboen går gjennom, ikke minst hvis man har etpar C'thun buffere på hånda i tillegg. Dobbelt battlecry på en 25/25 C'thun er det ikke så mye som overlever  :tease:

Lenke til kommentar

Noen andre her som er ufattelig lei aggro decks? Seriøst 9 av 10 folk jeg møter kjører en eller annen form for aggro og de mest hjernedøde deckene det er mulig å lage med mål om å drepe deg helst innen turn 4. Skal sies at jeg spiller nesten eksklusivt Wild da jeg driter i ranks og vil spille for morro med mine personlige og ganske så unike decks som har fokus på mye tenking, planlegging og combos, og jeg vinner mer enn jeg taper, men jeg savner mer variasjon i deckene til de jeg spiller i mot da det det er veldig kjedelig å spille mot de samme deckene hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...