Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er classic kortene så overpowered da?

 

Generelt er de ikke det, men noen av de er jo veldig vanlige da, azure drake feks, sylvanis, det er kort som er i ekstremt mange deck, og personlig er jeg ikke så glad i ting som gadget heller. (joa, miracle og freeze er utfordrende å spille, og på et vis moro sånn, men det er så kjedelig å spille imot)

 

AtW

Lenke til kommentar

Hadde den deiligste ranked-runden på lenge. Meg med en treig og seig renolock mot control warrior med reno. Begge spilte ekstremt grådig, helt til vi satt der nærmest i top-deck mode med et par runder til fatigue. Vant pga mer effektiv removal, og at jeg fikk lokket ut execute før en avgjørende Ysera, men var kult å se Grommash og flere andre classic legendaries igjen. Og så mye tech vi hadde begge to. Utrolig kult.

Tok sikkert 15-20 min.

Edit: På rank 20 av alle steder. Tror begge overnevnte decks hadde vært rimelig kjipe å møte som nybegynner. Midrange decks gir jo i alle fall illusjonen av at man er med i spillet. Den illusjonen brister kanskje litt når motstanderen slenger perfekte answers og dausterke legendaries rundt seg.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Javel? Er vel sjøl rundt rank 12ish, og renner inne med aggro shaman og warrior. 

Har no konsekvent spelt renolock sia tidlig desember. Definitivt en av dei meir artige decksa (for min del) å spele. Frustrerande til tider, men en kamp er nesten aldri tapt samme kor stygt det ser ut.

 

Brann - Rat - power overwhelming - shadowflame kan wipe godt. =)

Lenke til kommentar

Javel? Er vel sjøl rundt rank 12ish, og renner inne med aggro shaman og warrior. 

Har no konsekvent spelt renolock sia tidlig desember. Definitivt en av dei meir artige decksa (for min del) å spele. Frustrerande til tider, men en kamp er nesten aldri tapt samme kor stygt det ser ut.

 

Brann - Rat - power overwhelming - shadowflame kan wipe godt. =)

4 korts kombo er kanskje ikke så mye å stole på i et reno deck ;)

 

Jeg har ikke spillt så mye så er rundt rank 15 fremdeles. Prioritert arena og utenomHS aktiviteter :p

Lenke til kommentar

Fins mindre komboer som eksempelvis:

Rat - Twisting nether

 

Brann - Rat - Mind control tech - kanskje til og med i kombo med shadowflame om du har fått discount med emperor.

 

Eg køyrer for øvrig uten Leroy i min renodeck.

 

Køyrte lenge med Sylvanas (som kan vere fin med shadowflame også) - men har no i det siste testa med Medivh - då overlever som regel våpenet til Jaraxxus om du mister Medivh sitt. =)

Lenke til kommentar

Forandringer til Hearthstone både i Constructed og Arena:

 

http://venturebeat.com/2017/01/13/hearthstone-designers-qa-pirates-standard-in-arena-boosting-wild-and-card-nerfs/

 

 

For arena-interesserte:

 

- Arena skal bli standard og ha arena top 100 rankings (må ha spilt 30 arena runs). Bekreftet av Ben Brode i twitch stream 13. januar.

Litt usikker på om jeg liker det. Litt av moroa med arena er at det er så mange forskjellige kort. AtW

Lenke til kommentar

Det e faen ete meg berre aggro ute å går, og då blir patches problemet definert. Ikkje at patches i seg sjøl er problemet, men maskoten til det her dø før runde 4 dritet.

 

Hadde en kjempekamp mot jadedruid nettopp. Som renolock. Han hadde perfekt start, men fekk litt pusterom til å akkurat å overleve rundt runde 6. Han mulcha emperor, og eg fekk reno. Du forventer sjelden 2 renos ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...