Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Jeg liker ikke X, derfor ser jeg ned på alle som liker det" typen. Hvis man elsker ansjos og synes det er digg, så er vel det fint for dem?

At konsesus sier at noe er kjedelig er greit det. Jeg trenger dog ikke rette meg etter det.

Du tar alt bokstavelig ser jeg...

 

Du har fremdeles ikke svart på spørsmålet mitt om hva du liker med ukens brawl. Faktisk interessert i svaret, for jeg greide ikke å finne stort å glede meg over der selv hverken når jeg vant eller tapte.

Lenke til kommentar

Hunter. Så mye som kan kontre den, men ser gøy ut!

Ranka endelig opp til 15 denne sesongen i dag etter en liten innsats et par kvelder. Renolocken min uten combo har hatt en heftig winrate, men gjennomsnittsrunden, inkludert runder der mostander er afk fra start og spillet avsluttes runde 3, varer 8,1 min, da må man inn en litt annen modus. Ekstremt lite ren aggro 20 til 15 de siste tre kveldene, som sikkert gir litt heldige utslag for meg. Standard Ranked var ikke helt grusomt nå egentlig.

Tillegg:
Hunter control blir sikkert ikke så mye mer spillbart i ranked, men gleder meg til å kombinere ny legendary med dirty rat. Det blir en fin måte å gjøre motstanderen sint.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Tillegg:

Hunter control blir sikkert ikke så mye mer spillbart i ranked, men gleder meg til å kombinere ny legendary med dirty rat. Det blir en fin måte å gjøre motstanderen sint.

Vet ikke om det kommer til å funke, da motstanderen ikke "spiller" kortet når du bruker dirty rat. 

 

Men drit i alle andre kort!

I'm in charge now!

golakka-crawler-300x429.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si at jeg har sett veldig lite til all den aggroen som visstnok skal forpeste ranked mode i standard. Føles som om at jeg møter på 60% Dragon Priest, og jeg begynner å gå sabla lei av å spille mot dem. Hvilke decks er det som knuser Dragon Priest for tiden?

Lenke til kommentar

Må si at jeg har sett veldig lite til all den aggroen som visstnok skal forpeste ranked mode i standard. Føles som om at jeg møter på 60% Dragon Priest, og jeg begynner å gå sabla lei av å spille mot dem. Hvilke decks er det som knuser Dragon Priest for tiden?

Jade druid...

 

Hver eneste jævla jade druid jeg møter har coin wild growt + jade blossom...

Lenke til kommentar

Faen da. Har ikke fått noe og valgte til alt overmål riktig vinner. AtW

Sjekket litt. Jeg misforstod hvilke pakker det var snakk om, jeg fikk en old gods pakke når man kunne nominere en eller annen fra sitt eget land. De pakkene du snakker om:

"All card packs will be delivered to you in-game the week after the Winter Championship." Siden siste dag var 26 mars så kommer de nok om ikke så lenge.

 

Jeg fikk ikke engang med meg at dette var noe å stemme på... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...