Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg stort sett ser på at andre spiller så gleder jeg meg til de fjerner masse kort fra Standard

Som Justicar og Sylvanas + mange andre

og for min del så kan de godt fjerne alle Classic kortene fra både Standard og Arena

Som vanlig er det ræl som kommer fra Dubius...

 

Sylvanas er fra Classic settet, så hun forsvinner ikke fra standard. Hvordan du kan mene at hun er et problem i dagens meta er for meg uforståelig, da 90% av decks prøver å drepe deg før runde 5. Samme med Justicar, som brukes i noen ytterst få decks (Control warrior og noen former for priest).

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Dere følger ikke med da det er snakk om å fjerne Classic fra både arena og standard

Har jeg sagt at Sylvanas er et problem?

 

Som vanlig er det bare tull som kommer fra UriasX

Ja det er snakk om å fjerne enkelte classic kort fra arena, og å innføre standard i arena. Det er ikke det samme som å fjerne alle classic kort fra begge moduser slik du hadde lyst til. Når du trekker fram Justicar og Sylvanas som kort du gleder deg til fjernes så må du forvente at noen stiller spørsmål ved det. 

Lenke til kommentar

Winaxe, heroic strike, arcanite reaper, mortal strike. Piratene trenger nesten ikke gjøre noen skade en gang, så lenge de holder motstanderen litt opptatt.

 

Jeg ville seriøst ikke vært venn med noen som spille facewarrior.

Et helt fantastisk deck, ikke kost meg så mye i HS siden facehunter var på topp :D

Lenke til kommentar

Etpar nye endringer til Hearthstone:

 

https://us.battle.net/forums/en/hearthstone/topic/20753287770 

 

Small-Time Buccaneer får 1 hp i stedet for 2

Spirit Claws koster 2 mana i stedet for 1

 

Ranked Play får floors, altså ranks du ikke kan falle ned fra igjen hvis du taper: 15,10,5.

 

Bra endringer, selv om det kanskje ikke gjør så voldsomt mye med Pirate Warrior. De mest aggressive shamanene får smake hammeren i hvertfall.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er avklart, men det impliseres vel at du får golden value bare, siden du max kan ha den i deck (ikke 2 legendaries eller 4 andre)?

 

Ny Rogue hero ser bra ut. Har aldri likt Valeera, så at den er f2p i tillegg er jo supert.

 

3 expansions på et år blir spennende. Tror jeg kommer til å slite med å holde følge kortmessig.

 

Hmm, ok, får man kun golden value, så er det ett fett å crafte eller ikke, og gir kanskje grei mening. På den andre side er det ingenting å tape (om de ikke blir uncraftable når de er i "hall of fame", men det regner jeg ikke med).

 

AtW

Lenke til kommentar

I følge Kripperian så får en dust fra Gold og vanlig (og beholder kortene)

 

 

 

I følge Kripperian så får en dust fra Gold og vanlig (og beholder kortene)

Jeg så videoen hans og tolker han ikke slik. AtW

 

Hvis jeg tolker det han riktig så sier han at du får dust verdien til de du kan putte i et deck, dvs 1 leg og 2 non-leg, og at hvis du har f.eks 1 golden og 5 non-golden azure drake så får du dust verdien til 1 gold og 1 non-golden.

 

I tillegg beholder du kortet, så det virker jo som en god ting. Kan egentlig crafte golden legendary, få igjen dust og deretter disenchante den :)

Ville avventet til det blir bekreftet, da det tross alt er snakk om mye dust :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...